SEARCH FOR OWNER

07 jan 2021 18:26 #1 door Roman Verhaelen
SEARCH FOR OWNER werd gestart door Roman Verhaelen
Hallo,

Ik heb uw dringende steun nodig. Ik heb gisteren in mijn buurt in Maastricht een prachtige honda Afrika-twin ontdekt. Inderdaad, de bikeis er al een tijdje en het lijkt wel of hij van niemand toebehoort, want in een brief op de bike staat dat de honda daar is achtergelaten. Daarom ben ik op zoek naar de eigenaar om de bike te kopen, te restaureren en bovendien te verzorgen. Op het kenteken staat dat de eigenaar deel uitmaakt van uw club.

Kunt u mij vertellen wie de eigenaar is?

Bedankt voor uw hulp,

Roman Verhaelen

Mail: roman.verhaelen@gmx.de
Phone: 0049 1573239 0000
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2021 18:34 - 07 jan 2021 18:34 #2 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic SEARCH FOR OWNER
Beste Roman,

Als Transalpclub houden wij geen kentekens bij, dat zou moeilijk worden met de AVG.
De kentekenplaathouder kan door een vorige eigenaar geplaatst zijn. Het zegt dus alleen dat een van de eigenaren in het verleden lid van de club is geweest.
Er zijn wel instanties die wel de eigenaar kunnen achterhalen, maar die kan ik niet zo opnoemen.
Het kenteken kun je wel opzoeken in ovi.rdw.nl/ , daar staan alle openbare gegevens die bij een Nederlands kenteken horen.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2021 18:46 #3 door Roman Verhaelen
Beantwoord door Roman Verhaelen in topic SEARCH FOR OWNER
bedankt maar het is niet mogelijk om informatie te krijgen over RDW :/ daarom wilde ik het proberen over de club

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2021 22:55 #4 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic SEARCH FOR OWNER
Probeer de politie eens. Mss is hij gestolen en daar achtergelaten

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 00:03 #5 door Hans van der Made
Beantwoord door Hans van der Made in topic SEARCH FOR OWNER
Volgens de RDW is de motor niet gestolen, wel verzekerd, en al sinds 2013 van de huidige eigenaar.

XL600VT PD06A PB-257M

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2021 18:11 #6 door Peter Red
Beantwoord door Peter Red in topic SEARCH FOR OWNER
Dat het de motor niet als gestolen geregistreerd staat bij het RDW wil niet zeggen dat hij niet gestolen is.
De eigenaar kan wel op vakantie zijn bijv. zonder te weten dat de motor is gestolen.

Mijn tip zou zijn om in contact te komen met de wijkagent en dat die het kenteken in jouw bijzijn even natrekt.

Hij kan eventueel ook de tenaamgestelde contacten.

Van belang is: waar staat de motor precies (afwijkende plek in het straatbeeld?) wat staat op de brief? Staat de motor op slot of is de motor onbeheerd achtergelaten? Is er schade (contactslot)?

Genoeg redenen om door de wijkagent een opsporingsonderzoekje in te stellen lijkt mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2021 18:03 #7 door Peter Red
Beantwoord door Peter Red in topic SEARCH FOR OWNER
En? Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen?
Groet Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.073 seconden