Ik heb de route (eindelijk) in mijn tom tom
eventjes
handmatig geprogrammeerd.
Wel in 3 delen, en dat snap ik niet helemaal. Alle delen start, 47 waypoints en bestemming. dat is totaal 141, 3 starts en stops, maakt 147. Maar goed ik heb ook geen motor ding. Beetje omslachtig maar goed, ik red het er wel mee.
Ik denk dat ik een beetje zit te knoeien met ding of zo. En 1 bestand is al helemaal een ramp, denk dat ik eerst een nieuw pc moet gaan kopen of er zit een bug in (reageer niet). Maar ja kep de gratis versie trye. Denk dat dat, ook zo blijft.
Ik snap allen de de Snelweg lus bij Verviers niet. Die heb ik niet in planner geprogrammeerd maar staat in ieder geval wel in de originele route verkorte Tom versie. Het betreft stukje R61, Die wil dat je de A27 op rijdt. Bij Heusy er weer afgaat, onder de snelweg door en links de snelweg weer op rijdt en retour naar de R61 richting de verdere verloop van de route N657 stuurt. Naar punt 108 verkorte versie dus.
Bij Genk-centrum (snelweg ook dergelijke (snelweg lus). Kan zijn dat ik een andere ingelezen heb, want als je GoirleSpaTrack241wpt openend kan je kiezen tussen 2 varianten.
Maar ik wil niet onrespectvol zitten knoeien in de auteur rechthebbende originele route
Misschien is het ff "doortrekken" een doel daarvan, je kunt gelijk afrekenen
.
Die lus bij Beaufays heb ik er in gelaten.
Bij Souxhon zit ook z'n lus.
Ik zit er aan te denken zaterdag mijn tent op te gaan zetten. Denk rond een uur of 16:00 uur. Ik blijf zat op zon ook op de camping. Ook al is het maar een uur extra, kan hem net de das om doen denk ik dan maar.