Buitenlandweekeinde, 27 - 29 september 2019, Lambertsberg (D)

29 sept 2019 15:55 #21 door Mars
Organisatie en mede clubleden bedankt voor het gezellige weekend!
De heenweg droog alleen gisteren en vandaag genoeg regen gezien maar dat mocht de pret niet drukken.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2019 16:37 #22 door DDW
Ook weer thuis.

Top georganiseerd! 1000 heerlijke bochten geslingerd zaterdag, helemaal mooi!

Vandaag grotendeels binnendoor terug gereden. Alleen een half uurtje the lang over gedaan, helemaal verrot geregend op het laatste stuk.
Nu het pak aan de drooglijn, de beentjes omhoog en nog even nagenieten van een TOPweekend!

Africa twin RD07a 2000.

29 sept 2019 17:41 #23 door MartinW
Organisatoren bedankt voor dit fijne weekend en iedereen voor de gezelligheid.
Gisteren de route naar de brug gereden en er natuurlijk heen gelopen.
Vandaag nog bijna 2 uur droog binnendoor geslingerd naar Valkenburg. Daar de A2 op een om 3u thuis gekomen.

29 sept 2019 18:54 #24 door V-Twin
Ik dacht vandaag droog naar m’n overnachtingsmogelijkheid in Frankrijk te rijden. Edoch vanaf 13:00 regen en nog eens regen. Als je door het platteland van Frankrijk rijdt weet je dat de benzine pompen niet dik bezaaid zijn als dan de helft die er wel staat dicht is en bij twee je problemen hebt met je pasjes die als gevolg daarvan geblokkeerd zijn wordt het ineens spannend om op de laatste dampen bij een pomp te komen die het wel doet en iemand bereid te vinden die voor cash voor jou wilt tanken met zijn pas. Maar het is weer gelukt :S Nu maar eens kijken of ik de pas op afstand kan deblokkeren.

29 sept 2019 18:59 #25 door Radboud Plaizier
Beantwoord door Radboud Plaizier in topic Buitenlandweekeinde, 27 - 29 september 2019, Lambertsberg (D)
Heb genoten. Bedankt voor de gezellige dagen toffe club mensen zeg die TCN'ers . Volgend jaar ook een rit in Friesland?! Ik ga er eens over nadenken! Voor nu bedankt en tot gauw 👍

29 sept 2019 20:37 #26 door godelein
Veel mensen gesproken dit weekend en met nieuwe leden kennisgemaakt en heerlijk mee gereden. Jullie zijn stuk voor stuk allemaal schatten. Vanmorgen niet mijn best gedaan om in een groepje terug naar het Noorden te rijden. Dat klere eind was misschien toch gezellig samen, maar het kan allemaal. Hierbij deel ik nog graag een eenzame fietser vanmorgen in het zonnetje😀 Bedankt allemaal en graag tot volgend jaar
Bijlagen:

29 sept 2019 21:30 #27 door DDW

radboud plaizier schreef : Heb genoten. Bedankt voor de gezellige dagen toffe club mensen zeg die TCN'ers . Volgend jaar ook een rit in Friesland?! Ik ga er eens over nadenken! Voor nu bedankt en tot gauw 👍

Ha Radboud

Stuur mij even een mailtje op toercommissie@transalpclub.nl, of een PB met je email. dan stuur ik je van de week een bericht / uitnodiging voor het opstelllen van de agenda van aankomend jaar.

Groeten,

Dennis de Wit.

Africa twin RD07a 2000.

29 sept 2019 21:34 #28 door Bart Wezenberg
Beantwoord door Bart Wezenberg in topic Buitenlandweekeinde, 27 - 29 september 2019, Lambertsberg (D)
Weer veilig thuis. Vrijdag top gereden in het zonnetje. Zaterdag op mijn eigen tempo 1000 bochtjes gedraaid en genoten van alles wat ik tegen kwam. Vandaag af en toe een verfrissend buitje💦💦💦 en tot Winterswijk samen op. Orge team bedankt voor het organiseren van dit super weekend

30 sept 2019 12:34 #29 door xrvtuur
Gezellige boel daar in de eifel, orga team erg bedankt voor het leuke weekend.

cursus binnenbandje wisselen.

En weer door.:)

Varadero SD02 2004
Bijlagen:

30 sept 2019 13:06 - 30 sept 2019 13:07 #30 door varaderohuibje
Beantwoord door varaderohuibje in topic Buitenlandweekeinde, 27 - 29 september 2019, Lambertsberg (D)
Weer genoten van goed gezelschap en mooie toertochtjes.
Orga en alle gasten : bedankt voor dit geslaagde weekend.

Zoals bijna gebruikelijk plak ik er 1 of meerdere dagen ervoor en dag erna ook nog vrij
Net terug uit de laatste tussenstop Nijmegen. Gister de Dero nog blij gemaakt met Euro Ron 98...
Luxemburgse prijzen maken die keus niet zo moeilijk :lol: :police:

Bijlagen:

02 okt 2019 18:20 #31 door Meloenie
Was een fijn weekend, mooie tochten gereden. Een hele mooi brug gezien (met een vreemde koffiemeneer :) )
Het weer kon beter maarja.

Helaas eerder moeten vertrekken ivm ongelukje van de zeun.
Hij was vandaag weer halve dag naar school en dat ging redelijk, maar eenmaal thuis was er een hele mooi kaart van jullie!

Super bedankt allemaal we waarderen het enorm!

Moderators: V-TwinTonchiDDWGrubeater
Tijd voor maken pagina: 0.153 seconden