Meerijafspraken BRABO allroad zondag 2 juni 2019

20 mei 2019 20:15 - 20 mei 2019 20:16 #1 door DDW
plaats hier je meerijafspraken, reacties e.d.

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 18:27 #2 door Alptrans
Beantwoord door Alptrans in topic Meerijafspraken BRABO allroad zondag 2 juni 2019
Mijn account werkt niet. Ik wil wel graag mee met de brabo allroad rit. Geen allroad ervaring. Lidnummer 3172. Ik kom met een aniversery 600 alp, tot morgen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 20:11 - 01 juni 2019 20:11 #3 door Trigger
Beantwoord door Trigger in topic Meerijafspraken BRABO allroad zondag 2 juni 2019
Vandaag het grootste gedeelte van de route proefgereden. Enkele mooie stukken waren onverwacht niet geblokkeerd, doch richting het eind van de rit zit er een dijkje (De Vossendijk) in de route die nu toch afgesloten bleek. Omrijden kan door één afslag ervoor naar rechts te gaan (Haldijk). Je komt dan vanzelf weer op de correcte route terecht.

Geen foto's gemaakt, het moet maar een verrassing zijn!

Zorg voor voldoende water, goed ventilerende kleding en ken je eigen grenzen. Het is een vrij lange route met veel zand en het word erg warm morgen!

Transalp XL600V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 23:27 #4 door Baardaap
Beantwoord door Baardaap in topic Meerijafspraken BRABO allroad zondag 2 juni 2019

Alptrans schreef : Mijn account werkt niet.


Kun je dat even toelichten? Je bent lid. Dus inschrijven voor de rit zou moeten kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 23:28 #5 door Baardaap
Beantwoord door Baardaap in topic Meerijafspraken BRABO allroad zondag 2 juni 2019

Baardaap schreef :

Alptrans schreef : Mijn account werkt niet.


Kun je dat even toelichten? Je bent lid. Dus inschrijven voor de rit zou moeten kunnen.


Oh wacht. Je hebt pas rechten aangevraagd. Waarschijnlijk heb je het geprobeerd toen je nog geen rechten had. Dan kun je idd. niet inschrijven. Als je het nu nog een keer probeert, zul je zien dat het lukt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2019 19:04 #6 door Trigger
Beantwoord door Trigger in topic Meerijafspraken BRABO allroad zondag 2 juni 2019


:).

Transalp XL600V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden