Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

06 okt 2017 09:06 - 28 mei 2019 11:14 #1 door voorstad
Pedro is samen met twee andere vrienden uit Nederland begonnen aan een nieuw avontuur in Chili en Zuid Amerika, "representing the Dutch transalpclub unofficially" zoals hij het zelf zo mooi zegt. Bij deze is het wat mij betreft officieel! Geniet van z'n vlog!



https://www.youtube.com/channel/UCQc2abzqbqrp-TZG3K79Wng

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2017 10:48 #2 door Floris
Beantwoord door Floris in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Ik heb 't gezien.
Gaaf!

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2017 22:59 #3 door alpoverland
Beantwoord door alpoverland in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Die jongens ken ik! Ben blij dat hun motoren nu aan de grond staan. Het was hun eerste keer op transport en dan is zoiets een hele onderneming vol onzekerheden. Nu kunnen ze gaan en de benen strekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2017 11:02 #4 door Herrie
Beantwoord door Herrie in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Wauw... top :-)

Op de weg en als de weg weg is. Sleutelen op de weg en gelukkig soms lekker droog bij Ad.
Woon in centrum Den Bosch, mensen met stukken altijd welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 15:49 #5 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Misschien met een paar man drie TCN kentekenhouders die kant opsturen om het officieel te maken?
Volgens mij heeft Oldtimer er nog een aantal liggen.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2017 19:32 #6 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

Misschien met een paar man drie TCN kentekenhouders die kant opsturen om het officieel te maken?
Volgens mij heeft Oldtimer er nog een aantal liggen.


Ha! Top plan!

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2017 16:17 #7 door alpoverland
Beantwoord door alpoverland in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

Misschien met een paar man drie TCN kentekenhouders die kant opsturen om het officieel te maken?
Volgens mij heeft Oldtimer er nog een aantal liggen.


Heeft iemand daar een foto van? Op die van mij staat een dealer website die ik steeds zwart maak met een marker omdat men denk dat dat mijn site of sponsor is. Zou eventueel wel geïnteresseerd zijn in wat anders.

Laatste foto met de jongens en de motoren voordat we naar San Antonio reden. Daar heb ik helaas afscheid moeten nemen van hen en rijden zij door naar het zuiden. Bij mij zijn de centen op.

Tweede foto on request by Pim. Hoeveel uren werk staat daar op?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2017 16:59 #8 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
De foto van Oldtimer:



Wat voor werk wil ga je doen?

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2017 17:46 #9 door Trigger
Beantwoord door Trigger in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

Heeft iemand daar een foto van? Op die van mij staat een dealer website die ik steeds zwart maak met een marker omdat men denk dat dat mijn site of sponsor is. Zou eventueel wel geïnteresseerd zijn in wat anders.

Laatste foto met de jongens en de motoren voordat we naar San Antonio reden. Daar heb ik helaas afscheid moeten nemen van hen en rijden zij door naar het zuiden. Bij mij zijn de centen op.

Tweede foto on request by Pim. Hoeveel uren werk staat daar op?


De centen op? Hoe ga je dan verder reizen door het zuiden?

Transalp XL600V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2017 12:47 #10 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

De centen op? Hoe ga je dan verder reizen door het zuiden?


:o :o :o :'(

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2017 15:43 - 28 mei 2019 11:15 #11 door alpoverland
Beantwoord door alpoverland in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

De foto van Oldtimer:



Wat voor werk wil ga je doen?


Bedankt! Ben aan het kijken naar kansen in dit land op het moment, ook online. Het is niet de eerste keer dat ik in deze situatie zit maar het werk klimaat is hier anders dan voorheen op het Australische continent.

De centen op? Hoe ga je dan verder reizen door het zuiden?


Niet dus voor nu. Wil het nog wel doen voor het einde van de zomer als het kan.

Meer uitleg in laatste video

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2017 18:46 #12 door Trigger
Beantwoord door Trigger in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Er zit momenteel een transalp clublid gestrand in Peru, eindje boven jou dus. Jammer dat jullie nu niet even een mini-meet kunnen houden :). Als we vanaf hier wat kunnen doen, laat maar weten, ik zal je kanaal af en toe proppen, misschien dat je daar nog wat inkomsten van kunt trekken ;-).

Transalp XL600V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 01:17 #13 door alpoverland
Beantwoord door alpoverland in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

Er zit momenteel een transalp clublid gestrand in Peru, eindje boven jou dus. Jammer dat jullie nu niet even een mini-meet kunnen houden :). Als we vanaf hier wat kunnen doen, laat maar weten, ik zal je kanaal af en toe proppen, misschien dat je daar nog wat inkomsten van kunt trekken ;-).


Bedankt. Altijd mooi om meer mensen mee te hebben dus prop maar vol maat. Wat is er met die gast in Peru aan de hand, wachten op onderdeel, ook TA?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2017 07:59 #14 door Trigger
Beantwoord door Trigger in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Koppeling was opgerookt, maar ze hebben er ondertussen een cbr 600 koppeling ingezet, dat schijnt dus ook in een Alp te passen :).

Transalp XL600V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2017 16:53 - 28 mei 2019 11:16 #15 door alpoverland
Beantwoord door alpoverland in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Wat te gluren voor de Alp liefhebbers. Eerste video van Tim and Jeroen nadat we afscheid hadden genomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2017 20:12 - 28 mei 2019 11:16 #16 door alpoverland
Beantwoord door alpoverland in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Beste mensen, ben er eindelijk weer eens goed op uit geweest. Argentinië in door de Andes naar het land waar iedereen trots is op de koningin van Nederland. Bijzonder mooie route, maar vooral de weg terug was een feest. Beste offroad sessie in lange tijd maar die video moet nog komen. Zo fijn om weer landsgrenzen te kunnen oversteken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2017 22:20 #17 door Sopa
Beantwoord door Sopa in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Carb problemen al opgelost?

A M S T E R D A M

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2017 22:22 #18 door alpoverland
Beantwoord door alpoverland in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

Carb problemen al opgelost?


Nee, nog steeds dorstig. Had het wel moeilijk hoog in de Andes tijdens het offroaden. Had steeds even hulp nodig van de koppeling in de allerlaagste toeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2017 23:20 #19 door alain
Beantwoord door alain in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika

Er zit momenteel een transalp clublid gestrand in Peru, eindje boven jou dus. Jammer dat jullie nu niet even een mini-meet kunnen houden :). Als we vanaf hier wat kunnen doen, laat maar weten, ik zal je kanaal af en toe proppen, misschien dat je daar nog wat inkomsten van kunt trekken ;-).


Ik ben deze namiddag gestrand in Ushuaia, na een rit van Alaska naar Vuurland. Buiten de koppeling, die uiteindelijk vooral versleten bleek, had ik geen enkel defect. Helemaal in het begin een slecht contact in de connector van de opnemer naar de CDI. Met een paar keer in en uit schuiven was dit definitief opgelost. En dan nog een paar platte tubes in Colombia.

De andere Transalp (van 1999) had helemaal geen probleem, behalve dat hij met een totaal versleten achtertandwiel vertrokken was.

Volgende week de Transalp in de container en dan terug naar huis, na meer dan vier maanden afwezigheid.

alain.mediportal.be



PD06(1994) - iNCa750X DCT (2021)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2017 21:39 #20 door Sopa
Beantwoord door Sopa in topic Re: Onofficieel: Transalpclub in Zuid-Amerika
Pedro, misschien moet je voordat Jim, Pim en Tim terug gaan even hun alpjes plunderen en wat goeie onderdelen pikken. Valbeugels en carbs bijvoorbeeld. Dat lossen ze dan in Nederland wel weer op :)

A M S T E R D A M

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden