Schrijf je nu in voor de Paasrit op maandag Tweede Paasdag 22 april! (22 apr 2019)

Op Tweede Paasdag is het tijd voor de Paasrit. Een zeer gevarieerde rit met vliegtuigen, een veerpont, polders, bollenvelden, dijkjes en eindigend bij de museummolen van Schermerhorn. Deze molen kunnen we gratis bezichtigen met het toegangskaartje dat je bij de start van de rit krijgt.
Klik snel verder voor meer informatie!

Fout melding

24 mrt 2019 14:22 #1 door TransAlpGhost
Fout melding werd gestart door TransAlpGhost

Ik kreeg deze fout bij het landmark punt 02

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2019 14:36 #2 door DPC
Beantwoord door DPC in topic Fout melding
Probeer het eens zonder die smilie.
Denk dat het dan wel lukt

XRV750 Zwart
K75RT Zwart
R65 Zwart

24 mrt 2019 14:57 #3 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic Fout melding
Dat is het probleem :)

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

24 mrt 2019 22:52 #4 door Baardaap
Beantwoord door Baardaap in topic Fout melding
Ik zal zo even de logs bekijken. Maar was dit een emoticon uit de editor of een vanuit het toetsenbord van je apparaat?

24 mrt 2019 23:39 #5 door Baardaap
Beantwoord door Baardaap in topic Fout melding
Ik zie wat in de logs. Was het vandaag, 24 maart, rond 13:15 dat je de foutmelding kreeg? Zo ja, dan hoor ik graag het antwoord op mijn vraag uit mijn eerdere post. Dan kan ik melding maken van het probleem en vragen of dit hoort te werken.

25 mrt 2019 22:34 #6 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic Fout melding
uit mijn apparaat

Tijd voor maken pagina: 0.106 seconden