val beugels crashbars 43L tank/waarschuwing

09 juni 2019 21:19 #1 door Lauda
hallo allemaal

ik ben al een tijdje bezig met het personaliseren van mijn twin. rd07a
het schiet al aardig op alles is inmiddels pas gemaakt en gespoten heb zo als je in de titel heb zien staan een 43L tank gemonteerd heb in maart bij touratech NL ook nieuwe val beugels besteld omdat de oude die ik had niet om de tank heen passen echter heb ik nog steeds niks binnen heb al email gestuurd en daar word niet op gereageerd heb met ze aan de lijn gehangen al meerdere keren en blijven zeggen dat ze het uit zoeken en ik word terug gebeld dit gebeurt niet ook zijn ze gelijk van de site weg gehaald. wees gewaarschuwd touratech nederland is niet zo betrouwbaar als je zou verwachten bij dat merk heb nog van alles wat ik besteld heb nooit iets ontvangen binnen de verwachte levertijd

nu nadert zo langzaam aan de zomer en zo ook mijn vakantie met de motor naar tsjechië en wil ik toch graag val beugels op mijn motor hebben zitten dus als iemand een setje heeft liggen die om een 43L tank heen past of bereid is de zijne om te ruilen voor die van mij hoor ik graag van de staat waar in ze verkeren maakt niet zo veel uit

groetjes rik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2019 23:33 - 09 juni 2019 23:35 #2 door luwe
Beantwoord door luwe in topic val beugels crashbars 43L tank/waarschuwing
een 43 liter tank heb je dat wel goed kun je met een keer tanken door heel Europa
sterkte met de bestelling :(
heb je ook foto's

10 juni 2019 10:54 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic val beugels crashbars 43L tank/waarschuwing
Hi Rik, mooi project waar je mee bezig bent, denk ik dan :P Foto’s zijn dus idd welkom!

Ik heb hier nog een setje valbeugels liggen voor een Twin. Geen idee trouwens of ze om de 43l tank passen.
Je mag ze iig gerust lenen voor je vakantie, maar daarna zou ik ze graag weer onbeschadigd terug krijgen :)

Het is het onderstaande type beugels:

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XL125V / R80G/S
Bijlagen:

10 juni 2019 15:48 #4 door Lauda
Beantwoord door Lauda in topic val beugels crashbars 43L tank/waarschuwing
hier wat foto's van de motor nu grootste dingen zijn nu klaar voor voorlopig details afmaken stickers plakken ext
de laaste x dat ik op het forum zat was het nog erg lastig om foto's te plaatsen (vond ik in iedergeval) heb er daarom dan ook geen blog ofzo van gemaakt :lol:

10 juni 2019 15:56 #5 door Lauda
Beantwoord door Lauda in topic val beugels crashbars 43L tank/waarschuwing
harstike bedankt voor het aanbod maar vrees als ik zo kijk dat deze ook niet passen bij mij wetens zijn er maar 2 fabrikanten die zo iets dergelijks maakten dat waren touratech en africa quins voor hen die eventueel willen ruilen of mijn oude willen over nemen hier paar fotos
Bijlagen:

10 juni 2019 17:32 #6 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic val beugels crashbars 43L tank/waarschuwing
Wow! De motor ziet er errug goed uit, maar ik hou nou eenmaal van dikke tanks!
Jammer van de valbeugel. Mocht je je bedenken of willen passen, kan dat altijd nog.

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XL125V / R80G/S

Tijd voor maken pagina: 0.274 seconden