Gebruikte Garmin om offroad tracks te rijden

28 aug 2019 11:48 #1 door Garfield
Mede Trans-Alpinisten,

Vorig jaar heb ik, na enkele jaren een Zumo 210 gebruikt te hebben, een TomTom Rider 550 gekocht.
Dit is een fantastisch apparaat en voor mijn toenmalige gebruik, grote tochten door de Vogezen en Alpen op verharde wegen, een prima oplossing.
'Helaas' ben ik inmiddels ook begonnen met offroad rijden.
En die TT kan veel, maar hij moet en zal een track altijd koppelen aan een weg die TT kent en dus proberen te herberekenen.
Een echte offroad track inladen en domweg volgen zonder herberekenen kan deze dus niet.
Daarvoor kom ik dan toch weer uit bij een Garmin.
Alleen heb ik niet even nog een paar honderd euro liggen om er een nieuwe Garmin bij te kopen.

Dus nu vraag ik mij af: is er hier wellicht iemand die nog een oude(re) Garmin heeft liggen die goed met offroad tracks overweg kan (niet alle modellen kunnen dat) en die hij of zij aan mij zou willen verkopen ?

Ik heb een Honda XL600V Transalp (PD06), een Honda VFR750F (RC36/1) en een Honda Pan European ST1100 ABS-TCS.
Discussie gesloten.
28 aug 2019 14:44 #2 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic Gebruikte Garmin om offroad tracks te rijden

still no angel found who flies at the same speed
Discussie gesloten.
28 aug 2019 18:31 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Gebruikte Garmin om offroad tracks te rijden
Thanks voor de tip.
Ik was vorige week via Google op een topic op motor-forum gestuit waar iemand anders iets soortgelijks had bedacht en een klein tooltje had gemaakt om een GPX om te zetten naar een 'POI spoor'.
Ik heb er wat mee geëxperimenteerd maar het werkte nog niet helemaal lekker.

Ik ga de Hermanizer zeker ook verder verkennen.

Desalniettemin houd ik me ook nog aanbevolen voor een gebruikte Garmin.

Ik heb een Honda XL600V Transalp (PD06), een Honda VFR750F (RC36/1) en een Honda Pan European ST1100 ABS-TCS.
Discussie gesloten.
28 aug 2019 20:22 #4 door Floris
Beantwoord door Floris in topic Gebruikte Garmin om offroad tracks te rijden

Garfield schreef : Desalniettemin houd ik me ook nog aanbevolen voor een gebruikte Garmin.

Je kunt ook achter mij aanrijden.
Dan ben je minder tijd kwijt met navigeren en heb je meer tijd over om midden in het bos aan je motor te sleutelen :woohoo:

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window
Discussie gesloten.
29 aug 2019 10:10 #5 door Garfield
Zeg, wat happens in de bossen rondom Wintelre blijft in de bossen rondom Wintelre ;-)

Ik heb nu inmiddels vast wel de schoonste en bedrijfzekerste zijstandaardschakelaar van alle Transalpen in Nederland ;-)

Wanneer gaan we rondje 2 doen ?

Discussie gesloten.
08 okt 2019 18:55 #6 door Garfield
Inmiddels heb ik een prachtige gebruikte Zumo 660 op de kop getikt dus ik ben voorzien.

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.104 seconden