Hulp bij koppeling voor ledenrechten.

Voor synchronisatie van de ledenrechten tussen de ledenadministratie en de website heb ik iemand nodig die mij kan helpen met deze koppeling.
Op dit moment worden de ledenrechten handmatig toegekend als leden het formulier op de website invullen.

motor blok revisie xl700v

24 sept 2020 22:54 #1 door Lauda
motor blok revisie xl700v werd gestart door Lauda
goeie avond allemaal

ik ben op zoek naar een bedrijf die mijn xl700v motorblok compleet kan reviseren.
Het liefst zo dicht mogelijk in de omgeving van Rotterdam.
Heb wat bedrijven benadert maar die gaan niet kleiner dan een auto :dry:
Beb de zoek functie gebruikt voor het vinden van club dealers maar waarschijnlijk zoek ik verkeerd

graag hoor ik van jullie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2020 15:02 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic motor blok revisie xl700v
ik kan en wil je misschien wel helpen maar wat is de reden voor herstelling ?

maw wat is er gebeurt..

technical support TCN
www.msd-motorbandenservice.nl

26 sept 2020 16:03 - 26 sept 2020 16:03 #3 door Lauda
Beantwoord door Lauda in topic motor blok revisie xl700v
hey beste waffie

er is niks kapot het blok heeft 79717 km gelopen. Het blok woord gebruikt voor een project van me en is op het moment dan ook uit het frame.
en daarom wil ik hem eigenlijk voor dat ik er verder mee ga hellemaal opnieuw opbouwen zo dat ik zeker weet dat hij er komende jaren ook niet meer uit hoeft

als u daar mij mee zou kunnen helpen graag

26 sept 2020 20:36 #4 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic motor blok revisie xl700v
ik weet niet wat je met je project van plan bent maar je blok kan nog zeker een ton mee. ik zou pas gaan reviseren als het dan nodig is. mijn 2 centen dan...

Varadero SD02 2004

26 sept 2020 22:19 #5 door Floris
Beantwoord door Floris in topic motor blok revisie xl700v
Mee eens.
Geen rare geluiden, geen olieverbruik.
Dat blok kan nog wel even mee.

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

27 sept 2020 23:31 #6 door Lauda
Beantwoord door Lauda in topic motor blok revisie xl700v
bedankt voor jullie advies

ik heb het motorblok horen lopen en ben door de versnelling heen gegaan echter kon ik niet met de motor rijden heb tot dus ver niks raars gemerkt
ik ben van plan om het motorblok in mijn at te sleutelen en alle nodige aanpassingen maken
toch zie ik liever dat blok gereviseerd woord zo dat nog meer dan een ton probleemloos kan lopen
steek toch al een hoop geld in het project dan zou ik gaan bezuinigen op het hart van de motorfiets de motor
dus als er iemand is die een adres weet dan hoor ik het graag
heb inmiddels een bedrijf gevonden die alleen de bovenkant van het blok wild doen
meeste revisie bedrijven in de omgeving willen helaas niet kleiner gaan dan auto motorblok

05 okt 2020 10:32 #7 door Helikees
Beantwoord door Helikees in topic motor blok revisie xl700v
Is het niet handiger om eerst eens wat dingen te meten? Olieverbruik, compressie... Als dat goed is, top end eraf en ff kijken naar de nokkenaskettingspanning. Dan kun je de koppen altijd nog separaat aanpakken (meten, meten, meten). Mogelijk hoeft er dan helemaal niks gereviseerd te worden, maak je de koppen goed schoon en met de kosten van een pakkingset ben je klaar en heb je de geruststelling dat je blok echt nog goed is.

09 okt 2020 10:37 #8 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic motor blok revisie xl700v
En wat versta jij onder een revisie ??

Bij deze kilometerstand zal alles nog gewoon binnen de specs liggen, dus waar ligt de grens van wat je wel/niet gaat vervangen ??
Dat bepaald ook grotendeels de prijs bovenop de arbeid. En de onderdelen zijn ook niet echt goedkoop.
Stel dat je het laat uitvoeren en alles wat nog goed is laat zitten, dan heb je in feite hetzelfde blok terug en win je er niets mee. Als je niets doet heb je een blok waar je waarschijnlijk nog een dikke ton mee kunt rijden zonder problemen en tegen die tijd is een ander goed blok met weinig km's waarschijnlijk ook goed beschikbaar en goedkoper dan een complete revisie.

Als er geen technische reden is om het uit te voeren vindt ik het een beetje weg gegooid geld. Ook al gaat jouw project (best interessant overigens) al een hoop geld kosten, vindt ik het de extra uitgave voor een revisie van een nog goed blok niet waard. Dat kan tzt ook nog wel.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:

Meer dan alleen banden ;)

Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden