NTT vervanging aanbod

09 juni 2020 08:54 #1 door Albert AT
NTT vervanging aanbod werd gestart door Albert AT
Hallo mede transalpclub rijders.

Het NTT weekend kan niet doorgaan. Da's spijtig, want er stond een mooi programma gepland!

Onderdeel van dat programma was dat ik 2 dagdelen een leuke offroad rijtraining mocht aanbieden voor verschillende niveaus.

Door het annuleren van het weekend is er een gat gekomen in mijn agenda, en misschien ook wel bij jullie. Daarom het volgende aanbod:

Zaterdag 20 juni: Basis allroad rijtraining. speciaal voor leden geen €169,- maar €145,-
www.adventureshield.nl/trainingen/basis-...offroad-rij-training

Zondag 21 juni: Intermediate allroad rijtraining. Ook hier de korting, dus te boeken voor €145,-
www.adventureshield.nl/trainingen/interm...offroad-rij-training

Voor al mijn rijtrainingen geld de regel maximaal 6 deelnemers zodat iedereen voldoende aandacht krijgt.

We starten en eindigen de trainingen bij Hotel Het Witte Veen. www.hotelwitteveen.eu/
Bij beschikbaarheid zou je een kamer kunnen boeken en er zo een weekend weg van maken. Als jouw partner graag mee wil, maar niet de training wil volgen is er veel te wandelen en fietsen in de mooie natuur. Daarnaast zijn er veel musea e.a. te bezoeken. Zo... heb je ook een excuus naar je partner. ;)

De trainingen zijn inclusief koffie/thee en lunch, veel leerzame oefeningen en natuurlijk veel plezier.

Wil je een training boeken of meer informatie. Neem contact op via dit forum, via 0657099996 of info@adventureshield.nl

Groet,
Albert Oosting
Adventure Shield
Moveo brace Nederland
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.090 seconden