Interesse peiling: XL 600V 1998 73xxx

24 juli 2022 13:44 - 24 juli 2022 13:52 #1 door Koen Nijenhuis
Interesse peiling: XL 600V 1998 73xxx werd gestart door Koen Nijenhuis
Beste forumleden,

1,5 jaar geleden kocht ik mijn fijne Transalp 600V (via het forum). Kilometerstand 73670. Nu komt er een tweede kindje en moet ik in april verhuizen en overbruggen. Daardoor weet ik vrij zeker dat ik de rest van het seizoen en volgend jaar niet meer ga rijden, of in ieder te weinig om de motor aan te houden.

Dus, met pijn in hart ga ik de motor dus verkopen. Ik heb nog geen foto's gemaakt en nog niks gepoetst maar wil toch even kijken of er iemand van hier wellicht geïnteresseerd is.

Opties:

- Middenbok
- Fijne topkoffer
-Handvatverwarming
- Osco Scotoiler
- Nieuwe ketting/tandwielen <1500 geleden
- luchthoorn
- USB stekkers met voltmeter, met schakelaar voor aan/uit
- navigatie houder op contact aangesloten. Houder voor een TomTom Rider 400, die eventueel ook over te nemen is voor 150,- extra.
- verhoogde ruit (origineel aanwezig)
- Achterband nog 85%, voorband bijna aan vervanging toe.

Motorisch is de motor in orde. De motor is onderhoud geweest bij Waffie MSD bandenservice Sprundel. Toen ik de motor kocht was de carburateur net gereinigd en groot onderhoud gepleegd.
Ik heb intussen 1400 kilometer met de motor kunnen rijden.. :blush:

Vraagprijs is 2200,-. In alle eerlijkheid, dit is iets minder dan wat ik er in April 2021 voor betaald heb. De motor is intussen goed verzorgd en heeft uiteraard altijd binnen gestald gestaan aan de druppelaar.

Heb je interesse in dit mooie exemplaar of heb je een vraag? Stuur me gerust een berichtje.

Groeten, Koen
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: varaderohuibje
Tijd voor maken pagina: 0.262 seconden