Te koop: Honda XL600V TRANSALP uit 98

09 mei 2023 22:00 - 09 mei 2023 22:08 #1 door Niels V
Te koop: Honda XL600V TRANSALP uit 98 werd gestart door Niels V
Hallo allemaal,

Het eeuwenoude verhaal. In 2017 gekocht voor het avontuur, maar dat avontuur is nooit gekomen.
Ondertussen staat de motor meer stof te vangen (in een garage, maar toch) dan er op wordt gereden.
Sinds de aanschaf überhaupt weinig mee gereden, ik denk na aanschaf in 2018 voor het laatst voor een beurt geweest en voorzien van nieuwe banden en ketting.
Originele stuur vervangen voor Renthal stuur en Oxford handvatverwarming erop gezet, tevens nieuwe spiegels.
Vorig jaar nieuwe accu omdat ik iets te lang vergeten was hem aan de druppel te leggen in de winter.
Dit jaar op advies van een vriend de oude benzine (van die ene rit van vorig jaar) uit de tank laten lopen en met 98 gevuld, daarna een rondje door de stad gereden.
KM stand tegen de 63000km.
Uiteraard met deze leeftijd wat gebruikssporen, zo heeft het zadel wat gaten en zitten er wat krasjes op.
Qua verdere technische status durf ik weinig uitspraken te doen, maar ik spendeer er liever zelf geen geld meer aan uit.

Is tevens voorzien van 1 USB aansluiting op het stuur, valbeugels, 3 koffers, tankbeschermer en een hoes. Slot krijg je er bij aanschaf ook bij.

Vraagprijs €2500,-

Hopelijk vind hij hier een nieuw baasje, anders gaat hij alsnog op MP.

Met vriendelijke groet,

Niels

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden