De Transalpclub op de Motorbeurs van 20 t/m 23 februari 2020. (21 feb 2020)

De Transalpclub staat dit jaar weer op de Motorbeurs voor iedereen die geïnteresseerd is in onze clubactiviteiten, toertochten en clubmotoren.

Kom langs voor een kop koffie, een goed gesprek of puf even uit op een van onze bankjes. Dit jaar staat er weer een motor van een een lid op de beurs en misschien staat er wel een tweede bij. Kom snel de Alp van TransalpGhost bekijken!

We hebben een nieuwe beursgadget voor leden en een geweldige actie voor nieuwe leden! Klik snel verder!

Te koop: Transalp XL 650 V, RVS uitlaat, Valbeugels, MRI scherm

07 dec 2019 17:37 - 07 dec 2019 17:39 #1 door HaRRuK
Ik bied mijn mooie Honda Transalp met heel veel extra's aan. Het is een XL650V uit 2000. Deze stoere Transalp is gebruikt voor woon/werkverkeer en touren. .

- Volledige RVS uitlaat, voor net wat extra vermogen vanuit onderin
- Technoflex progressieve veren voor en achter, voor veel fijner stuurgedrag dan de originele veren
- Touratech valbeugels
- Verhoogd MRI windscherm met instelbare spoiler voor minder gedreun in je helm bij hogere snelheden (origineel aanwezig)
- Stahlflex remleidingen voor betere gevoel bij remmen
- Acerbis handkappen
- Osco oiler
- Vrijwel nieuwe ketting en tandwielen
- Verhoogd zadel
- Incl. originele Honda topkoffer (niet afgebeeld)
- Er zit een nieuwe accu in

Hij start en rijd super! Ik doe hem weg omdat ik hem bijna niet meer gebruik.

Hij is van 2000, heeft 73.000 kilometer gelopen en kost €2750 (prijs is onderhandelbaar)

Honda Transalp XL 650 V '00
KTM 660 Rallye '00

Bijlage:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2019 16:07 #2 door Rob Voskuil
Hi HaRRuK, ziet er goed uit! Ik ben op zoek naar een Transalp. Zou je me willen bellen op 06-2026 2006? Dank en grt, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.178 seconden