Diverse motorkleding / Motor jeans / nieuw met kaartje voor spotprijzen

05 mei 2022 12:52 - 05 mei 2022 13:37 #1 door cock
Ik kwam door een vreemde speling van het lot terecht in de eindfase van een failliete boedelveiling van Motomonks in Utrecht.
(ben helemaal geen handelaar etc /nooit gedaan en heb in principe ook niet die ambitie het nog een keer te doen )
maar dacht dit keer waarom ook niet😊

Lang verhaal kort: ik kocht een drietal massakavels (ongezien inhoud van een kast etc)

Ik heb een logeerbed vol met topmerken motorjeans liggen in div. maten kleuren dames van w26 tot aan heren W40
op de foto oa een richa original jeans in W30/L34 maar ook een vb van de louisy II in die kleur maar ook in donkerblauw in div maten

Een 3 in 1 all season adventure jas XL Macna cobalt (zie foto)
2 zwarte doorwaai jackets 1 van Richa (imperial in L) en 1 van RST beide L
2x motorbroek richa in S en M (resp denver en colorado)
en ook 2x keer een grotere 3XL motorbroek (ik dacht modecka en rst) waarvan 1 met bretels
Een tweetal MX helmen in M
Nog het eea aan motorschoenen en (dames) laarzen maar ook nog een maat 47 forma drytex herenlaars

Ik heb al het eea aan fam. / kennissen via marktplaats verkocht en iedereen blij 😊 .

Ik ben weliswaar nog niet helemaal uit de brand qua kosten , maar ben wel zo ver dat ik hetgeen er nu nog ligt echt voor spotprijzen aan kan bieden, hoef hier niet rijk van te worden. TCN leden worden extra gematst !

Het meeste is nieuw met kaartje.. en zou – zeker voor TCN leden –
voor minder dan de helft van huidig geldende/vindbare outletprijzen wegkunnen

bijv.merk jeans van Esquad Booster Bull-it Richa die normaal 140 180 euro en meer doen kunnen weg va zo’n 30 a 60 euro per item soms zelfs incl protectoren

Grofweg kunnen alle genoemde items weg voor 50 euro of minder
(muv de macna cobalt jas in XL) die kocht ik – ook voor mijzelf ! - duurder in .. maar is met 100 euro nog steeds een koopje voor een gloednieuwe all seasons 3 in 1 adventure /touring jas (met kaartje ! ooit 489/motomonks prijs 289)

Als je interesse hebt (of weet) neem even contact op..en geef je maat door dat kan ik je specifieker laten zien wat ik ''daarin' nog heb
Ik kan items evt ook meenemen naar de NH rit dit weekend zodat je het kan zien/passen en/of zodoende kosten verzending te omzeilen
FF langskomen kan natuurlijk ook in overleg (Haarlem)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2022 22:20 #2 door MartinusB
Hoi. Ik heb je een privé bericht gestuurd :)

Ex-overh. Transalp 650 (RD11-2005)

23 mei 2022 19:08 #3 door Theetje Groeneveld
Hallo,
Heb je een jeans met de maat 34/34 of 36/34?
Groet theo

28 mei 2022 18:11 #4 door renATus
Welke jeansmaten heb je nog beschikbaar?

Moderators: varaderohuibje
Tijd voor maken pagina: 0.172 seconden