Reisgenoten gezocht: Balkan, Skandinavië of Marokko in 2024

07 juni 2023 18:38 #1 door Heleen
Dit jaar lukte het bíjna, volgend jaar hoop ik dan echt: een mooie reis op de motor. Ik denk aan een allroad-reis en dat doe ik liefst niet alleen. Ik heb nog geen idee hoe ik reisgenoten ga vinden maar dacht hier in ieder geval maar te beginnen!

Mijn ideeën tot nu toe:
- Twee à drie weken
- Bestemming Balkan, Scandinavië of Marokko
- Evt deels met auto/trein een eerste stuk
- Veel natuur, rustig aan, ook wel eens iets anders doen dus niet dag en nacht in het zadel
- Kamperen (zo nu en dan een nachtje luxe kan natuurlijk ook, zeker bij aanhoudend slecht weer en in Marokko wellicht ook verstandig)
- Vooral avontuur en vrijheid, samen kijken hoe en wat precies

Het gaat om 2024, of beter gezegd, ergens tussen november 2023 en maart 2024 (voor Marokko bijvoorbeeld) of een paar weken tussen april en september. Tussen november en maart kan ik redelijk vrij schuiven. Na maart moet ik me houden aan de agenda van mijn vliegschool. Die agenda maak ik zelf maar eenmaal gemaakt staat die wel vast. Ik maak die in oktober, dus uiterlijk eind oktober besluit ik wanneer de reis gaat zijn. De bestemming kan dan wat mij betreft best daarna nog gekozen worden.

Lijkt zoiets jou ook wat? Dan hoor ik graag van je!

De Vliegende Tekstschrijver - Voor goede tekst én leren deltavliegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 19:14 #2 door Sander
Klinkt zeker gaaf, Heleen. Een keer over bomen op een clubdag?

- PD06 (1996) - "Rijbewijs, agent? Hoe bedoelt u?"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2023 19:42 #3 door Heleen
Ja, super!
Dan moet dan wel door de weeks zijn of na 1 november, want ik werk de weekends en feestdagen. Daarom hebben jullie me ook nog zo weinig gezien bij andere clubactiviteiten ;-) Een mooi onderwerp voor een 'winter'clubavond?

De Vliegende Tekstschrijver - Voor goede tekst én leren deltavliegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2024 20:33 #4 door hanny
Hoi Heleen, ben je er al uit waar de reis naartoe gaat? Oktober '23 in Marokko geweest, onvergetelijk mooie (allroad) routes gereden! Zou graag naar Scandinavië gaan, maar sta op voor andere landen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.149 seconden