Voorstellen

28 juli 2010 22:19 #1 door mototinus
Voorstellen werd gestart door mototinus
Hallo,

Net nieuw aangemeld als gebruiker en lid van deze club.

Pas een XRV 750 aangeschaft, uit 1993. Na wat getwijffel tussen een XTZ 750 of een XRV 750 toch besloten om de Honda te kiezen. Ondanks dat ik wel een Yamaha rijder ben, heb nog een XJR 1300 staan voor de snelle tourritten en een XTZ 660 maar die gaat de verkoop in door de aanschaf van de XRV.

Ik heb heel wat motoren gehad, van buikschuivers tot off-roads, maar eigelijk is dit pas m'n 4e Honda, ik heb hiervoor eerder een VFR en CBR en een blauwe maandag een Shadow gereden, op zich niks mis mee maar ik vond Honda altijd wat neutrale motoren, weinig karakter hebben. Ok ik schop vast tegen schenen, maar motoren blijft toch een persoonlijk ding, dus heeft geen zin om daarover te discusseren....;-)

Maar ik heb dus nu een dikke All-Road voor naast m'n XJR, het beesie heeft ruim 42000 km op de klok staan, ik heb hem particulier gekocht. Hij staat hier overigens nog op de site als te koop aangeboden (zwart/grijs). En mooiere foto's kan ik er dus niet van maken...;-)

De reden dat ik me voor deze club heb aangemeld is niet voor de tourritten of clubmeetings, ten eerste heb ik daar geen tijd voor en daarnaast is dat groepsgebeuren niet mijn ding. Maar uiteraard is het delen van kennis wel erg handig, en ik wil graag een centje bijdragen aan de instandhouding van deze club vandaar mijn lidmaatschap.

Ik wens een ieder een goed motorseizoen toe en hou vooral de glimmende kant boven.

Mvrgr.

Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2010 23:34 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Voorstellen
Hallo Martin, Welkom op dit forum en bij de TCN. Wat betreft het groepsgebeuren. Eén van de leuke dingen van de TCN is dat niets moet en veel kan. Toerritten is geen optocht van een sliert motoren. Veelal groepjes van max 6 motoren en vaak ook kleiner. Er zijn ook leden die gewoon alleen rijden en dat is ook prima. Routes worden veelal uitgezet door lokaal goed bekende mensen en op die manier zie je een kant van NL die je anders vaak niet te zien krijgt. Als je een keer tijd hebt probeer het gewoon een keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2010 13:15 #3 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Voorstellen
Dag Martin,

Van harte welkom op ons forum en bij de Transalp Club Nederland! Je gaat aan je @twin én het lidmaatschap vast net zoveel plezier beleven als aan je Yamaha's!


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2010 18:50 #4 door hcm
Beantwoord door hcm in topic Voorstellen
Hallo Marrtin

Welkom op het forum, en veel plezier met je nieuwe fiets die net is ingelopen met zo'n km stand  ;) en anders hebben we atijd nog onze sleuteldagen  ;D

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.060 seconden