NTT 2022 Gaat door!

17 mei 2022 21:23 - 17 mei 2022 21:34 #1 door Grubeater
NTT 2022 Gaat door! werd gestart door Grubeater
Beste medetransalpers,

het NTT 2022 gaat door. Na 2 jaar in de greep van Covid, kan nu gelukkig het festijn wel doorgang vinden. Dit jaar van donderdag 23 juni tot en met zondag 26 juni.
Het NTT wordt dit jaar gehouden in het hoge noorden, een welbekend gehoorde kreet is:
Er gaat niets boven Groningen.

Dit jaar zijn we te gast bij Albert Jan Koers en Rina Drost in de Blauwestadhoeve in Midwolda . Dit biedt de gelegenheid om zowel buiten in een tent, met een caravan of camper of binnen in de groepsaccomodatie of nog luxer in heuse Bed&Breakfast kamers.
In de Bed&Breakfast zijn 1 een-persoonskamer, 2 twee-persoonskamers, 2 drie-persoonskamers en 2 vier-persoonskamers.
In de groepsaccommodatie zijn blokhutten beschikbaar van 4 tot 7 personen per hut.
Verder is er ruime gelegenheid voor diegene die met eigen tent, camper of caravan wil komen om op de camping te overnachten.


  • De kosten voor overnachting in de B&B zijn: € 150.- per persoon incl. eten en drinken.
  • Overnachten in de groepsaccommodatie: € 130.- per persoon incl. eten en drinken.
  • Eigen tent: € 120.- per persoon incl. eten en drinken.
  • Camper of caravan: € 100.- per camper/caravan. plus € 70 ,- per persoon voor eten en drinken.
  • Daggast: € 40.- per persoon

In de Bed& Breakfast zijn in totaal 19 slaapplaatsen, deze zijn inclusief beddengoed.
In de groepsaccommodatie in totaal 40 slaapplaatsen, moet men zelf beddengoed meenemen. De gasten die met een eigen tent eten natuurlijk ook mee in de gezamenlijke ruimte voor het ontbijt.

Het eten is gedurende het weekend inclusief, drank(jes) een limiet. Iedere deelnemer krijgt een voldoende ruim aantal muntjes, maar voor de grote dorst vragen we een kleine bijdrage, wat ter plekke betaald kan worden.
Voor mensen die alleen op vrijdag of zaterdag kunnen en gebruik willen maken van de lunch en avondeten vragen we een bijdrage van € 40.- per persoon.

Voor diegene die ook eens off road wil proberen, Albert Oosting wil op zaterdagmorgen bij voldoende deelnemers (minimaal 6 personen)een training geven, en zaterdagmiddag onder begeleiding van Albert een off road rit rijden. De kosten hiervan zijn € 50.- per persoon.

Het programma:
Do 23 juni: aankomst vanaf 15.00 uur, bed opmaken, tent opzetten. Bij kletsen
Vanaf 18.15 visje met friet eten bij `t Viskarretje (ook snacks voor diegene die geen visje blieft)
Rond 20.00 uur, openingswoord van de voorzitter en/of andere notabele. Verder zal een oer-Groninger een stukje geschiedenis vertellen over het gebied. Iets wat gedurende het weekend weer terug zal komen.
Vr 24 juni : Vanaf 8.00 tot 9.30 uur ontbijtbuffet in de gezamenlijke ontbijtruimte
Ergens na het ontbijt, start routes. Er zijn verschillende routes uitgezet, variërend van kort tot lang. Ook voor de off-road rijders zijn er routes beschikbaar.
Rond 18.00 uur is er een pannenkoeken buffet.
Za 25 juni: Vanaf 8.00 tot 9.30 uur ontbijtbuffet in de gezamenlijke ontbijtruimte.
Ergens na het ontbijt, start puzzeltocht, In het verlengde van de donderdagavond komen we iets meer te weten over de rijke historie van het Groningse land. Voor diegene die niet zo goed zijn in puzzelen, gewoon één van de routes rijden kan ook, maar dan mis je wel de kans op de eeuwige roem!!! Rond 18.00 uur start BBQ.
Voor de avonden, is er ruimte in de bar van Albert Jan, met mooi weer is er ook gelegenheid voor een kampvuur. Mocht het weer overdag niet meezitten en mensen vroeg terug zijn van de ritten, er is een grote Beach hal aanwezig waar verschillende spellen mogelijk zijn zoals bijvoorbeeld van beachvolleybal tot touwtrekken….

Zo 26 juni: Vanaf 8.00 uur zondags ontbijtbuffet in de gezamenlijke ontbijtruimte.
Vanaf 10.00 Tijd om op te ruimen, afscheid te nemen, Albert Jan en Rina te bedanken voor hun gastvrijheid en einde van het NTT 2022.

Opgeven kan via het aanmeldformulier, de invulling van de Bed&Breakfast en de groepsaccomodatie gaat op volgorde van aanmelding. Voor diegene die met eigen tent wil komen is er ruim voldoende plaats. De aanmelding is definitief als er betaald is.

Tot ziens in Midwolda

Groetjes van het Orga team NTT 2022

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 21:32 - 17 mei 2022 21:32 #2 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic NTT 2022 Gaat door!
Aangemeld, zin in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 21:46 #3 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic NTT 2022 Gaat door!
In aanvulling op een eerdere opmerking elders op het forum (of was het facebook) neem ik een 'oefenwiel' mee zodat mensen eens kunnen oefenen met het vervangen van een binnenband.

Uiteraard ook ingeschreven .....

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 21:55 #4 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic NTT 2022 Gaat door!

robgoesdakar schreef : In aanvulling op een eerdere opmerking elders op het forum (of was het facebook) neem ik een 'oefenwiel' mee zodat mensen eens kunnen oefenen met het vervangen van een binnenband.

Uiteraard ook ingeschreven .....


Neem je een stopwatch mee? Dan kunnen we er een competitie van maken. :lol:

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 22:08 #5 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic NTT 2022 Gaat door!

robgoesdakar schreef : In aanvulling op een eerdere opmerking elders op het forum (of was het facebook) neem ik een 'oefenwiel' mee zodat mensen eens kunnen oefenen met het vervangen van een binnenband.

Uiteraard ook ingeschreven .....

Dat wil ik inderdaad wel eens proberen! (Als het niet te warm is ;) :blink: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2022 23:08 #6 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic NTT 2022 Gaat door!

MartinW schreef :

robgoesdakar schreef : In aanvulling op een eerdere opmerking elders op het forum (of was het facebook) neem ik een 'oefenwiel' mee zodat mensen eens kunnen oefenen met het vervangen van een binnenband.

Uiteraard ook ingeschreven .....

Dat wil ik inderdaad wel eens proberen! (Als het niet te warm is ;) :blink: )


Als je ooit voor de situatie komt te staan heb je het ook niet voor het uitkiezen hoe warm het is ....

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2022 13:02 #7 door Lisa Westerman
Beantwoord door Lisa Westerman in topic NTT 2022 Gaat door!
Wat leuk! Die offroad training en rit op zaterdag lijken mij erg interessant! Waar ik kan dit doorgeven om uiteindelijk te zien of dit doorgaat met voldoende animo?

Helaas kan ik geen vrij voor de donderdag & vrijdag, hopelijk kan ik ook alleen de zaterdag dan komen (met evt. of vrijdagnacht of zaterdagnacht op de camping, nog even over nadenken, indien dit mogelijk is..)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2022 10:05 #8 door Stefan Wilting
Beantwoord door Stefan Wilting in topic NTT 2022 Gaat door!
Ingeschreven:

Wie rijd er vanuit het zuiden naar het NTT? wellicht samen oprijden

Motorcycling is not a crime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2022 13:04 #9 door Marja Visser
Beantwoord door Marja Visser in topic NTT 2022 Gaat door!
Ook ik heb me direct ingeschreven.
Donderdag op mijn gemakje binnendoor van Sliedrecht naar de Blauwestadhoeve.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2022 18:53 #10 door Bart Wezenberg
Beantwoord door Bart Wezenberg in topic NTT 2022 Gaat door!
Jawel dit is ook mogelijk, wij leveren desgewenst maatwerk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 19:38 #11 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic NTT 2022 Gaat door!
Maatje van me wil ook mee, is er nog plek in de groepsaccommodatie?

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 21:08 #12 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic NTT 2022 Gaat door!
In de groepsaccomodatie is nog voldoende plek.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2022 12:41 #13 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic NTT 2022 Gaat door!
Met zn hoevelen zijn we er? Is dat al bekend?

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 12:36 #14 door Stefan Wilting
Beantwoord door Stefan Wilting in topic NTT 2022 Gaat door!

Jeroen schreef : Met zn hoevelen zijn we er? Is dat al bekend?


lijkt me strikt geheim
:evil:

Motorcycling is not a crime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 15:30 #15 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic NTT 2022 Gaat door!
Waar en wanneer komen de routebestanden online?

tot vrijdag(avond)...

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Toch wéér een kle 650 '10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2022 21:36 - 20 juni 2022 21:53 #16 door Richard H
Beantwoord door Richard H in topic NTT 2022 Gaat door!
Zijn er ook luitjes die zaterdag een offroad rit gaan rijden maar NIET met Albert?
Is er een track beschikbaar? (TET zou kunnen )

Helaas door mijn werk lukt het niet om het hele weekend aanwezig te zijn maar zaterdag moet lukken. :)

Groet Richard (H)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2022 00:02 #17 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic NTT 2022 Gaat door!

Sjoerd schreef : Waar en wanneer komen de routebestanden online?

tot vrijdag(avond)...


Nu, ik heb ze net gekregen van de organisatie.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2022 07:18 #18 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic NTT 2022 Gaat door!
Wij gaan het helaas niet redden :( Wél andere leuke (motorfiets)activiteiten gepland :cheer:

Iedereen die gaat veel plezier gewenst B)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juni 2022 20:43 - 21 juni 2022 20:44 #19 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic NTT 2022 Gaat door!
Ga morgen mijn tentje alvast opzetten.
Al weer tijd gelden dat ik bij Albert Jan en Rina ben geweest.

Hebben er zin. :police:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2022 16:54 #20 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic NTT 2022 Gaat door!
Ik snap dat de deelnemers lijsten van vroegah niet helemaal avg proof zijn, maar een hint of we met 7 of 70 mensen (hij/zij/hen/het) zijn kan toch wel?

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: V-TwinHuib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.268 seconden