STN - StammTisch Noord

09 mrt 2009 22:17 #121 door Varadientje
Beantwoord door Varadientje in topic STN - StammTisch Noord
Hoi Harry...

Ik lees het net op mijn werk (overwerk...) gelukkig is het naar verhouding toch nog goed met je afgelopen? Beterschap!

Transalp Club Nederland Forum...:
Ben je er gast, gedraag je er dan naar!

Groetjes Karinda

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2009 23:40 #122 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Bedankt jongens, en overwerkende meisjes.De regelaar zat ik ook gelijk aan te denken, die gaat er ook af hoor.Toen ik op de grond lag ben ik eerst maar eens naar mijn motor gekropen om hem uit te doen.Toen ben ik eens gaan kijken of ik wel kon staan,dat lukte toen heb ik zaak ff gebeld of ze iemand konden stuuren, die kwam met een pik-up waar je die twin natuulijk nooit in krijgt'met de verlichting van mijn mobiel heb ik gekeken of hij ook ergens lekte, dat leek wel goed.Ben op de motor gestapt en naar huis gereden en met de auto naar mijn werk gegaan,later op de dag toch maar ff naar het ziekenhuis geweest dat was allemaal goed maar hoe later op de dag hoe minder het werd, en nu zijn we thuis. Dus wie langs wil komen ik ben er wel maar bel wel ff voor het zelfde ben ik weer aan het werk, dus Bernard haal mij maar van de lijst van de veenkolonieen.   

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2009 08:08 #123 door Rendier
Beantwoord door Rendier in topic STN - StammTisch Noord
En dan kletsen er mensen over de meerwaarde van donker en wilen op het land de straatverlichting weghalen!!
Als dit je overkomt dan was verlichting niet gek geweest.
Sterkte met het herstel.

Een rendier hoeft niet altijd te rennen maar krijgt wel elk jaar een nieuw gewei.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2009 18:54 #124 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Van stroom hebben daar nog nooit van gehoord..................................mijn motor trouwens ook niet ???

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2009 15:01 #125 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Mooie collega ben jij  ;) suez zeker he.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2009 22:07 #126 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Nou ik ook maar even . Ter leering ende vermaeck.... :-\.
Ook om Harry zijn gemoed wat op te beuren. Ik heb geen pijn, maar wel bijna en hartverzakking.

Vanmorgen ca 0730u. koffer op de motor gezet en aangezien het allemaal nogal nat was gisteren moest ik de buddy nog weer monteren. Ook had ik mijn tanktas mee want ik moest nog iets anders doen vandaag. Motor gestart, buiten gezet, helm op je kent dat wel. Goed inpakken want het is nog best koud om die tijd. Rij onderweg verschillende bijna stilstaande (  >:D) auto's voorbij. Bij de Zwedenbrug staat iemand te wachten middenop de baan....ik dus door de berm naar het fiets pad en verder. Bij waterhuizen terhoogte van de spoorovergang even naar de secundaire weg want het schoot anders niet op.... ::). Kom bij school wil mijn koffer pakken.......WEG :o !!. De film even teruggespoeld: niet vast gezet met de sleutel! Rund!! Even binnen melden dat ik iets kwijt ben en weer terug. Maar waar moet je zoeken???Jaar of 8 geleden hetzelfde gehad en toen heeft ie het een km of 5 volgehouden. Wel weer teruggekregen maar pas na een week. Politie had hem gevonden.... C:-). Nu hele weg teruggereden sloten bekeken niks dus. Kom thuis kijk in de werkplaats of ik hem misschien vergeten ben nee dus. Telefoon: mijn baas: kom maar terug je koffer is gevonden...... :) :) :). Wat blijkt, mijn illegale actie over het spoor (God straft onmiddelijk) heeft mijn koffer gelanceerd en op de weg doen belanden...open, want ik(grote....l*l) had mijn sleutelbos er nog in zitten en dus kon ie open. Eem lieve mevrouw op een scootertje heeft alles er weer in gestopt en de koffer achter en hekje gelegd zodat een kwaadwillige hem niet met sleutels en al zou meenemen. Lief en volledig terecht. Op dat moment ben ik weer op de terugweg zoekende er natuurlijk aan voorbij gereden.. :(. Eind goed al goed. Mevrouw belde naar mijn baas (en mij, maar ja broem broem..) en zodoende kreeg ik na een extra ritje, alles een beetje verfomfaaid dat wel, terug. Mevrouw maar even een bloemetje gebracht en samen gelachen (ik met kiespijn) over het verhaal.

Tja , als je niks beleefd kun je ook geen boek schrijven!
Oh ja de koffer heeft naar schatting 18 km op de drager gestaan, los, met snelheden van boven de 140........ :-X.
Het kan verkeren...

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2009 07:53 #127 door Rendier
Beantwoord door Rendier in topic STN - StammTisch Noord
Voorlopig vast weer heel secuur in het monteren van de koffers, en misschien 5 minuten eerder weg zodat je je wel aan de verkeersregels kunt houden?? Niet dat ik heilig ben hoor maar dit klonk toch wat ruig. C:-)

Een rendier hoeft niet altijd te rennen maar krijgt wel elk jaar een nieuw gewei.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2009 10:36 #128 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Mooi dat je hem terug hebt, en dat ze alles er weer in heeft gedaan. Ik heb wel eens gehad dat ik hem niet goed dicht had, en dat de deksel elke keer open en dicht gaat.Dus elke keer dat ik hem erop heb voel ik altijd onder het rijden of hij wel dicht zit.Misschien is het wel handig Woud om de sleutel van de koffer aan de motor sleutels te doen.Dan zitten ze in koffer kun je niet met je motor weg. ;) 

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2009 21:35 - 12 mrt 2009 21:37 #129 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Tja, voorlopig ben ik weer een beetje paranoia met het vastzetten van de koffer, en als ik het zou vergeten heb ik een aantal collega's die mij er met vééél plezier elke keer op wijzen dat ik hem wel vast moet zetten.... :-[. Dat van die sleutel had ik ook al bedacht en dat was ook de bestaande situatie, maar de loshangende sleutels beschadigen mijn kroonplaat. Dus ik had het net veranderd..... >:(. Nu dus weer hersteld.
@ Rendier: Het klinkt wel ruig, maar dat is het niet hoor  :angel:. er zijn zat regels waar ik me wel aan hou.....
Dat overwegje wordt door veel meer motorvrienden misbruikt. Is bijna een verworven recht  8). Op dat fietspad(secundaire weg) rijd ik zeer omdenkend, omdat daar ook mijn "klanten" fietsen. En daar moet ik zuinig op zijn.... Toch? enne ja 5 minuten eerder weg is mij goed bevallen vanmorgen.....

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2009 21:40 #130 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord

heren verkeers regelaars.
Bernard had gelijk dat veendam  C:-) niet samen werk met korps Bedum/Winschoten.
dus de omloop zal ik hopen dat er niets gebeurt met jullie.
Luut W  C:-) uit Veendam heeft dit zo gezegd.
verder was het geen straf de cursus .

ik ben verzekert en in Winschoten ga ik gewoon ook ff heen.
de zijspan rit was best leuk he wout :-*

dus regel dit ff met de  C:-) Veendam

Bernard je heb gelijk maar je doet dus nu iets wat je mij afraad ::)



Wat ga je me nou vertellen? Mijn 'zware' training in Bedum heeft geen rechtsgeldigheid in Veendam? Daar is mij toch heel iets anders verteld.

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2009 22:16 #131 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Dan sla ik die over,voor die tijd heb ik hem toch niet klaar. :-\

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2009 22:33 #132 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord

Dan sla ik die over,voor die tijd heb ik hem toch niet klaar. :-\


Weet je al wat er allemaal kapot is?

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2009 07:37 #133 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord

Weet je al wat er allemaal kapot is?


Ben nog niet bij hem in de buurt geweest, kom zelf niet verder dan kamer, keuken en de wc.Misschien valt het wel mee, dan heb ik pech maar daar kan ik niet op het laatste moment mee aankomen, ze kunnen nu iemand anders inplannen. Anders kan ik altijd nog achter jou aan rijden............ ;D ;D kijk ik wel of je koffer erop blijft zitten.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2009 10:57 #134 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord

Ben nog niet bij hem in de buurt geweest, kom zelf niet verder dan kamer, keuken en de wc.Misschien valt het wel mee, dan heb ik pech maar daar kan ik niet op het laatste moment mee aankomen, ze kunnen nu iemand anders inplannen. Anders kan ik altijd nog achter jou aan rijden............ ;D ;D kijk ik wel of je koffer erop blijft zitten.


:-[ :-\ 8)

Ik kom vanmiddag wel even langs.... Geef ik even een klopje op je been >:D

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2009 12:53 #135 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic STN - StammTisch Noord

:-[ :-\ 8)

Ik kom vanmiddag wel even langs.... Geef ik even een klopje op je been >:D


Kom ik ook ,wil ook ik wel meemaken ,14/15h ?

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2009 11:40 #136 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Het was erg gezellig en makkelijk zn thuis stammtisch.Bedankt jongens, volgede keer hoop ik weer wat mobieler te zijn.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2009 12:52 #137 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Tja weer eens wat anders hè  :)). Jammer dat de aanleiding niet zo leuk was. Ik hoop dat je snel wat sneller  ;) loopt Harry! 't Is leuker als we alemaal op de brommert zijn. En schnitzels in de buurt.. ;D.
Gisteren een mooie Ronde v Groningen gereden.....! Op 2 Guzzi's met amphibische aspiratie's na alles goed gegaan. Karinda wist ons te verrassen met lekkere snoepje's  ;). Volgende keer slaat ze ze eerst dood ..... >:D. Bedankt voor de steun in mijn groepje Kaatje! Was hard nodig deze keer.
We hadden een nieuw groeps lid ( met een sjoppur) die het tempo niet helemaal kon volgen en die was dus constant zoek. Elke keer ten einde raad maar met een man te weinig de posten uitgezet....wat denk je? staat ie al op zijn plek (of de mijne  :-\).Misschien had hij een betere route dan de Garmin kon bedenken... :-[? Eigenwijze mensen zijn altijd leuk. Nou ja, iedereen heeft volgens mij genoten en daar gaat het om. Jammer van de spatters aan het eind.
Wat hebben Mense en Bernard eigenlijk gedaan? Alleen maar feest rijden... C:-). Nou ja Karinda wij hebben dus het zware werk (?) gedaan.. :angel:.....

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2009 19:58 #138 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Sierpaarden en werkpaarden, Wout, dat weet je toch?  ;D
Bovendien was jij roedellijder (nee, geen schrijffout, maar bewust met lange IJ) met naast Kaatje die twee choppertjes en een FJ900...

De Guzzi's waren overigens vroeg rijp dit jaar... ze vielen links en rechts als rot fruit in de berm...  ::) Denk toch een combi van én te weinig rijervaring zo vroeg in het jaar, en de (soms) slechte toestand van de weg (véél klei en grind)

Eneh, Peter (R1200GS) was ook vervroegt uitgeschakeld... Electrische storing... Hij zat dus ipv om 16:00 aan de stampot bij Moto Plaza in Groningen... Maak verder geen geintjes over BMW's hoor...  :angel:

De stampot was overigens heerlijk, en het gezelschap was wederom top... De wielerbegeleiding begint steeds meer en meer op een Transalpclub feestje te lijken, that's the way we like it!

Over twee weken mogen we weer.

Harry... doe je we rustig aan? We hebben je nml wel nodig kerel! Desnoods stap je op een leenfiets... KTM ofzo...

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2009 21:08 #139 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord

Harry... doe je we rustig aan? We hebben je nml wel nodig kerel! Desnoods stap je op een leenfiets... KTM ofzo...

Tja als ie dat doet moeten we zo langzamerhand maar  een AAclub oprichten.......(Alternatieve Allroads.. 8)
Want als je een keer gewend bent aan een KTM.....dan is de weg terug wel errug moeilijk vrees ik  :-[ ::) ;D.
Met BWM's ligt dat een stuk eenvoudigr begrijp ik  >:D

Oh ja, het waren niet 2 choppers. Die ene jonge reed op een VFR. En die was dus niet los te rijden.... ;). Kaatje ook niet trouwens.... C:-). Dus dat lijden viel best wel mee.Ik heb genoten op de stuur weggetjes in Noord en Oost Grunnen.
Jammer dat ik er over 2 weken niet bij ben. Veel plezier alvast!

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2009 21:46 #140 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Dan moet die ontsteking uit mijn knie zijn, want ik kan hem nu niet buigen. :-\ Ik hou jullie op de hoogte, ik had je collega wel een mailtje gestuurd dat ik niet kon maar een leenfiets hebben we het niet over gehad.Ik hoor het wel.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.143 seconden