2016 Limborit zondag 29 mei Meerij afspraken, reackties enz. enz

28 mei 2016 17:36 #21 door MartinW
Gaat er nog iemand vanuit Flevoland / Utrecht richting het zuiden? Wel gezellig om met iemand mee te kunnen rijden  :)
Discussie gesloten.
28 mei 2016 21:32 #22 door GJ.
Dit is in mierlo de voorspellingen.
Ziet er zeer gunstig uit morgen. :)
Bijlagen:
Discussie gesloten.
29 mei 2016 04:45 - 29 mei 2016 05:13 #23 door Johnvl

Als ik deel 1 van het routebestand van de roadrit open bevat dat 250 route punten, veel te veel en dat kan de Tomtom niet hebben.???


Ja belachelijk. Een Boeing 747-400 /777 gebruikt er ca. 3000 op een vlucht NewYork /Sidney  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dan zit je met je motortje al op 8% van een 747/777  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Laat ik de afstand (15.988,1km) maar ff voor wat het is. Met je motor is dat overigens ca. 26.167,9 km  8) 8) 8) 8)


 

JohnvL
Discussie gesloten.
29 mei 2016 19:59 #24 door MartinW
Zo'n 530 km onder de wielen gehad vandaag. Met een klein clubje de verharde route gereden, het merendeel van de opkomst waren zandhazen. Leuke rit, vooral deel na lunch langs de rivier vond ik een mooi stukje.
Ondanks de vrij slechte weersvoorspelling zo goed als droog gebleven, alleen terug naar huis half uurtje regen. Bij dat ik gewoon gegaan ben :-)
Marco, dank voor het uitzetten.
Discussie gesloten.
29 mei 2016 22:16 #25 door Thinkfuture
Limborit was net als voorgaande edities weer ' toppertje. Dank Marco (en Toine) voor het uitzetten van de mooie route allroadXL van 260 km. Buienradar bedankt voor de foute weersvoorspelling? Want nagenoeg iedereen had besloten om vandaag niet de enorme buien te trotseren. Waardoor we lekker door konden kachelen. ( nauwelijks regen gehad trouwens)
Ik vond het 'n feestje. Heerlijk gereden met Toine en Wim.
Till next time

Marc

Discussie gesloten.
30 mei 2016 12:01 #26 door Mariska
Marco,

Bedankt voor de rit!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Discussie gesloten.
30 mei 2016 19:00 #27 door wifra
Limbo rit was zeer de moeite waard, voor degene die er niet bij waren deze hebben een mooie rit gemist, en ben zelfs op plekken geweest waar ik nog nooit was geweest, zo zie je maar met de motor kom je op hele mooie plekken.(rit was in mijn achtertuin).
en hebben lekker door kunnen buffelen met ons groepje,(Marc, Twan ,wybe , en ikzelf.)rit is goed verlopen, op een paar kleine misstapjes na, het was weer gezellig en na afloop nog een lekker pilsje op het terras in Grathem ,en natuurlijk een peuk erbij voor Marc  :)),Marco bedankt voor het uitzetten van deze mooie rit, en hopelijk tot gauw.
Discussie gesloten.
30 mei 2016 19:45 #28 door Baardaap
Marco, bedankt voor het organiseren van de rit! Het was een heerlijke zondag en ik heb een hoop geleerd. Het ging met vallen en opstaan. Maar dat hoort erbij als je net leert lopen off-roaden ;)

Dank ook aan de andere rijders in het groepje, die met raad en daad klaar stonden als het nodig was.
Discussie gesloten.
30 mei 2016 20:15 #29 door Thinkfuture
Als ik nu naar buiten kijk naar de enorme hoeveelheid regen en luister naar de donderslagen. Dan ben ik dubbelblind dat we dit niet op zondag hebben gehad. Het plaatje van buienradar ziet er namelijk ongeveer hetzelfde uit als dat wat op zaterdagavond de voorspelling was voor zondag.
In dit weer wil je niet rijden. Sterker nog dan kun je niet eens rijden.⛈⛈

Blij dus dat het zondag droog gebleven is en we een super gave rit hadden.?
Discussie gesloten.
30 mei 2016 20:50 #30 door jomakra

Zo'n 530 km onder de wielen gehad vandaag. Met een klein clubje de verharde route gereden, het merendeel van de opkomst waren zandhazen. Leuke rit, vooral deel na lunch langs de rivier vond ik een mooi stukje.
Ondanks de vrij slechte weersvoorspelling zo goed als droog gebleven, alleen terug naar huis half uurtje regen. Bij dat ik gewoon gegaan ben :-)
Marco, dank voor het uitzetten.


Graag gedaan,  ook al is de opkomst klein ivm de weersvoorspelling als er maar plezier is in het Limburgse land.
Fijn te lezen dat je heb genoten. Nog bedankt voor je aanwezigheid.
Bij de "zandhazen" waren de reacties hetzelfde.

grtz,
Marco

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !
Discussie gesloten.
31 mei 2016 06:42 #31 door GJ.
Gweldiggenoten van de mooie rit Marco.
Geen pech gehad met de alp, totaal het hele weekend 450 km gereden met de alp zonder pech en geen spijkers gezien.
En met een ploegje van 4 man super gereden.
Toppie Marco, bedankt.
Discussie gesloten.
01 juni 2016 20:34 #32 door Damian
Marco had een supermooie allroad route uitgezet:

[youtube]
[/youtube]
Discussie gesloten.
01 juni 2016 23:39 #33 door jeroen emke
<iframe width="560" height="315" src="
" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

still no angel found who flies at the same speed
Discussie gesloten.
02 juni 2016 00:10 #34 door Thinkfuture
Leuke filmpjes mannen!

He Jeroen, was je met de beginners op stap?  ;D ;D

Lag zelf ook twee keer op de grond.  ;)
1e keer aan het begin bij de diepe kloven op dat glibberige klei pad. En de 2e keer iets te vroeg op het gas bij een hele scherpe bocht op het gras. Maar alles overleefd en heel dus veel genoten zondag.

Wel spierpijn. Ook nog nagenieten dus ;D

Cu at NTT
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.087 seconden