2016 Bloesemrit Zondag 24 april Meerij afspraken en reacties enz, enz

23 apr 2016 15:12 #21 door MartinW
Aangemeld, regenpak en thermo ondergoed liggen vast klaar.
Discussie gesloten.
23 apr 2016 16:21 #22 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic 2016 Bloesemrit Zondag 24 april Meerij afspraken en reacties enz, enz
Ga het helaas niet redden morgen  :-[. Veel plezier gewenst aan diegenen die wel gaan  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85
Discussie gesloten.
23 apr 2016 20:11 #23 door xrvtuur
bedankt Rene. ik kom voor de helft, mevrouw xrvtuur vind het te koud.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Discussie gesloten.
23 apr 2016 21:01 #24 door Martin Visser
De flipje jam staat in de auto. Het spek is gesneden en om de traditie maar in ere te houden zal ik morgen ook warme chocomel maken.
We zullen morgen wel zien wat het weer doet.

Groeten en tot morgenochtend.
De koffie is van de club morgen bij het startpunt.
De pannenkoeken komen uit het jubileumpotje.
Wat een dijk van een meid hebben we toch als penningmeester :) :) :)
Discussie gesloten.
24 apr 2016 16:43 #25 door robgoesdakar
Zo, weer thuis na een hele mooi rit.
Lekker gereden, en slecht een enkele bui mee gemaakt.

Uiteraard heerlijke pannenkoeken die er in gingen als....... (pannen)koek....
Warme chocolademelk erbij om de koude handen even op te warmen en weer door voor het laatste stukje.

Martin (en companen) bedankt voor het bakken en regelen van alles......

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Discussie gesloten.
24 apr 2016 16:50 #26 door MartinW
Heerlijke rit over mooie Hollandse dijken en de bijbehorende Hollandse luchten :) Dank aan Martin en de (pannen)koekenbakkers voor de lekkere lunch  :P
Discussie gesloten.
24 apr 2016 17:12 #27 door V-Twin
Inderdaad mooie rit, sommige stukken kwamen me bekend voor van de snertrit maar dat is wat mij betreft geen probleem. Mooie omgeving, ander jaargetijde, heerlijke bochten en heerlijke pannenkoeken. Altijd weer mooi te zien en mee te maken hoe Martin weer zaken weet regelen, inclusief "keukenpersoneel". Bedankt voor alle goede zorgen.
Discussie gesloten.
24 apr 2016 18:33 #28 door xrvtuur
zo ook weer thuis na 409 km, het weer viel 100% mee, over hele dag twee buitjes. mijn nieuwe tomtom rider was het twee keer niet eens met de route, nog eens kijken hoe ik dat tijdens het rijden op moet lossen want nu bleef hij me steeds terug sturen. Martin bedankt voor de mooie route en de heerlijke pannenkoeken, en uiteraard je "personeel" ook bedankt,  leuk zo onderweg.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Discussie gesloten.
24 apr 2016 20:53 - 24 apr 2016 21:14 #29 door Johnvl
Wind, regen, kou, hagel en ik trek mijn regenpakje maar aan.  :o
Mooie rit die ik in de zomer nog wel een keer ga rijden.  :angel:
Er was geen  C:-) te zien dus was ik bestemmingsverkeer (2x zelfs  :-X ). Lekker rustig op mijn gemakje de route gereden.
Op een gegeven moment dacht ik, ik heb de pannenkoeken tent gemist, maar die was duidelijk op de route en zeker niet te missen.
En die smaakten goed!  :P  ;D

Mijn handverwarming nog eventjes op stand 3 gehad. En de termo kleding ook geen overbodige luxe. 

Op de terugweg "snelweg vermijden" gebruikt en via Wijk bij Duurstede richting Keistad. Stukje route weer terug in tegengestelde richting, dan zie je die ook van de anderenkant.  ;D

Kort filmpje:


Meer foto's op mijn FB pagina:
www.facebook.com/john.vanleijenhorst/med...8&type=3&pnref=story


JohnvL
Bijlagen:
Discussie gesloten.
24 apr 2016 21:49 #30 door Wim De Saeytyd
John, je filmpje staat privé, dus niemand buiten jij zelf kan het bekijken.
Als je wil dat enkel mensen kijken die de URL hebben moet je het op verborgen zetten.
Succes
Discussie gesloten.
24 apr 2016 22:26 #31 door Baardaap
Martin, van harte bedankt voor het organiseren van de rit. Het was er weer eentje om nog lang over na te praten. Waar zouden we zonder jou al die mooie herinnering vandaan halen: snert in de brandende zon, pannenkoeken in de (natte) sneeuw. Zomerse taferelen in november, winters weer in april.

Gelukkig liet de bloesem geen verstek gaan. Al zullen de fruittelers het weer de komende dagen angstvallig in de gaten houden. Dank ook aan de pannenkoeken crew,
Discussie gesloten.
25 apr 2016 08:19 #32 door Matth
Mijn eerste keer met een tour en de club. Martin bedankt voor de organisatie, de pannenkoeken en de verwarming van Jessica's handen in de McDonalds. Sandro bedankt voor het gidsen.  Ondanks het frisse weer en de bijna schuiver.. oeps...hebben Jessica en ik genoten. Tot de volgende keer.
Discussie gesloten.
25 apr 2016 09:00 #33 door ATA
Het was een mooie rit en warme pannenkoeken ook geslaagd super!

En voor de diegene met handvatverwarming, trek zomerhandschoenen aan dan blijven je handen veel warmer.

ATA

hoe ouder, hoe knapper OQ, denk ik.
Spaar geen geld maar de momenten !
TA is naar een nieuwe eigenaar :)
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.080 seconden