2016 Drenthe Allroadrit zaterdag 10 september meerijafspraken en reacties enz.

14 aug 2016 07:03 - 06 sept 2016 20:54 #1 door Martin Visser
De Drenthe All road rit wordt verzorgd door de gebroeders Mink.
Een mooie Allroadrit  naar/door/in/langs Drenthe.
Startlocatie is de McDonald's, Hof van Parijs 1, 9403 DA Assen Mc Donalds Emmen Hoenderkamp 1 Emmen, Netherlands
Wie gaat er mee.


Meer info op de site:
www.transalpclub.nl/activiteiten/activit...the-allroad-rit-2016


Plaats hier al je meerij- afspraken en reacties enz..
Discussie gesloten.
15 aug 2016 15:24 #2 door User ID 4426
Lijkt me wel wat! Maar ik hoor graag nog even wat meer info (pagina is nog wat leeg)
Discussie gesloten.
15 aug 2016 16:19 #3 door Arjen
Heb zojuist wat informatie toegevoegd, stond nog niet helemaal goed op de website inderdaad.

Binnenkort zal er vast nog wel een update volgen ;)

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
15 aug 2016 19:26 #4 door EelkoL
Kijk, een rit in de buurt. Zou mijn eerste TCN allroad rit worden. Is dit een beetje te doen op wegbanden (Anakee 3)??
Weggetjes zoals op onderstaande foto zijn geen probleem, maar dat is geen gladde blubber....


'99 TA
Discussie gesloten.
16 aug 2016 07:20 #5 door robgoesdakar
:-\
Ga dit jaar deze rit missen... heb dan net het loopgips en mag nog 6 weken met een blok aan mijn been rondhuppelen....

De minkjes zetten over het algemeen een goede ALLROAD roete neer. Er zal af en toe best een pittig stukje in zitten, maar over het algemeen gewoon te doen (soms met een beetje zweten, maar ach je wil ook wel eens een uitdaging).
Maar als het de week er voor veel zou regenen, dan wordt het natuurlijk nog spannender en glibberiger.

Ik zeg sowieso dat je de snelheid waarmee je gaat rijden af moet stemmen op de omstandigheden (weer, ondergrond, banden en rij-ervaring)

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Discussie gesloten.
26 aug 2016 17:22 #6 door hcm
Alle All-road ritten die we uitzetten zijn te doen met weg banden. Natuurlijk ligt het ook aan het weer,ervaring en snelheid waarmee er gereden word. Maar dat heb je zelf allemaal in de hand.Rij altijd voor jezelf, en maak er geen wedstrijd van.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Discussie gesloten.
26 aug 2016 17:40 #7 door EelkoL

'99 TA
Discussie gesloten.
02 sept 2016 00:16 #8 door jbm
Hierbij een klein idee van wat je te wachten staat. Bovenste foto is het slechtste stukje wat ik vandaag gezien heb, de rest is gewoon goed.

Tot volgende week zaterdag
Bijlagen:
Discussie gesloten.
02 sept 2016 14:10 #9 door Motolazy28
Ik ben er bij  8)

Het is even een eindje rijden vanuit Leiden, maar ik vertrek vroeg en mik op 10:00 aankomen.
Kom ik nog langs iemand?

I'll be back again before it's time for Sunny-down,
I'll be lazing on a Sunday afternoon.
Discussie gesloten.
03 sept 2016 21:37 #10 door Frank
Als mijn nieuw tandwiel/ketting setje op tijd binnen is dan wil ik ook graag aan deze rit deelnemen. Zal dan mijn eerste TCN rit zijn.

Ik lees dat het een ROADBOOK rit is. Ik heb geen roadbook rol en ook geen ervaring met een roadbook rit! Is er een mogelijkheid dat ik achter iemand aan kan rijden die hier wel ervaring mee heeft?

Groeten Frank

Let life surprise you
Discussie gesloten.
03 sept 2016 21:50 #11 door Two Plugs
Baal... 2e WE van september moet ik (altijd) werken. Ander had ik dit keer de nieuwe vering en de TKC70'S van de Transalp gráág op jullie tour willen uitproberen, mannen Mink!

NB in mijn achtertuin...

Any chances dat jullie het een volgend seizoen een weekje eerder of later organiseren? ?

Veel plezier allemaal!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
05 sept 2016 16:49 #12 door jbm
Frank,

Je kunt normaal gesproken altijd bij een groepje aansluiten. Zelf gebruik ik al meer dan 10 jaar fietsroutekaart houder van de Halfords die je zo op het stuur klemt. Kost weinig en werkt gewoon goed.
Roadbook klinkt misschien ingewikkeld, maar is het niet zoals je op onderstaand plaatje kunt zien.

Gr Jan

Ben overigens,  onder voorbehoud factor tijd, bezig met verharde versie voor komende zaterdag mocht daar belangstelling voor zijn.

Bijlagen:
Discussie gesloten.
05 sept 2016 18:42 - 05 sept 2016 22:13 #13 door godelein

Heb zojuist wat informatie toegevoegd, stond nog niet helemaal goed op de website inderdaad.

Binnenkort zal er vast nog wel een update volgen ;)


Hoi Arjen,
Leuk een tocht in/door Drenthe.
Op  de site staat opstap plaats MD Emmen, maar hier bovenaan staat MD Assen. Welke info klopt, de site of het forum?
Groetjes, Godelein (Emmen :-)
Discussie gesloten.
05 sept 2016 21:20 #14 door Frank

Je kunt normaal gesproken altijd bij een groepje aansluiten.


Hallo Jan, bedankt voor je reactie. Hopelijk is mijn nieuwe ketting op tijd binnen dan ben ik er zeker bij.

Groeten Frank

Let life surprise you
Discussie gesloten.
05 sept 2016 22:14 #15 door jbm
Startplek is Mc Donalds Emmen
Verzamelen vanaf 10:00 uur starten Rond 11:00 uur of eerder als je dat wilt.
Discussie gesloten.
06 sept 2016 09:45 #16 door Oldtimer
Roadbook beschikbaar op de website nadat je hebt ingeschreven.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Discussie gesloten.
06 sept 2016 20:55 #17 door Arjen

Hoi Arjen,
Leuk een tocht in/door Drenthe.
Op  de site staat opstap plaats MD Emmen, maar hier bovenaan staat MD Assen. Welke info klopt, de site of het forum?
Groetjes, Godelein (Emmen :-)


Scherp! Op de website staat het (meestal) goed. Heb het hierboven ook aangepast :)
McDonalds Emmen dus!
Groetjes uit Nuenen

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
06 sept 2016 21:02 #18 door eerde jan
Ik heb me ook ingeschreven, 100% zeker weet ik nog niet of ik ga maar ik ga wel mijn best ervoor doen.
Zal zien of ik de andere pro link er nog onder krijg.
Owh ja en het roadbook moet er nog op. :o
Nog meer die hier vanuit het noorden naar emmen toe gaan?
Discussie gesloten.
06 sept 2016 22:02 #19 door EelkoL
Ik probeer het, vanuit Haren... Ben nog niet zeker...

'99 TA
Discussie gesloten.
07 sept 2016 21:21 #20 door EelkoL

Ik probeer het, vanuit Haren... Ben nog niet zeker...

Vandaag de verlaagde voetsteunen van Pim gemonteerd en me ingeschreven voor zaterdag. Moet wel gek lopen als het niet lukt...

'99 TA
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden