Offroad op di wo do

20 apr 2010 22:25 #61 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic Offroad op di wo do

@Paul, en Olaf?

Trekkershut nabij Hellendoorn huren?
Dan kan ik die 2 uur heenrijden op woensdagavond doen :-/

www.ardoer.com/nl/camping/noetselerberg/...ent/trekkershutten-2


Klinkt als een goed plan, echter ik heb voor woensdagavond andere plannen. Ik slaap al ergens anders en rij daarvandaan naar hellendoorn, hoef dan nog maar 115km ipv 200.

En ja dit keer kom ik OP DE MOTOR. ;D

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2010 23:49 #62 door kees
Beantwoord door kees in topic Offroad op di wo do

..als ik het goed begrijp woon jij nu in een regio waar je zomaar even de 's avonds een paar uurtjes lekker kunt knallen..


Ja is dat zo? Ik weet hier echt heg noch f*king steg...

Maar inderdaad, is nu langer licht. Tijd om ns wat te gaan scouten..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2010 03:22 #63 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic Offroad op di wo do
Danny, ik heb een en ander overwogen...

Laat me het adres weten van de trekkershut... ik zal er woensdagavond ook bij zijn.

En laat even weten wat het me gaat kosten aub, dan zorg ik dat ik dat gelijk contant bij me heb.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2010 20:26 #64 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic Offroad op di wo do

Ik heb tegenwoordig weer de dinsdag-avond kuil-avond ingevoerd.
Dus net terug van een avondje stoeien in de kuil bij IJmuiden. Was weer even lekker.


Als dat "vaste prik" wordt, dan kom ik ook mijn neus wel eens laten zien.  Is voor mij maar half uurtje rijden.
Dichtbij genoeg voor een  "ritje na het eten".    Zal wel voornamenlijk "aanmoedigen vanaf de kant" worden.  ;D
Met  (straks) 1x BAT en Anakees geen schijn van kans in dat mulle zand.  ( hoewel, zit wel een mooi stukje bovenaan parrallel aan de weg... )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2010 12:42 #65 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Offroad op di wo do
Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel gewoon moeten werken en geen tijd hebben om mee te gaan.
Zojuist 'de jongens' geholpen door een motor zaakje in de buurt voor ze te zoeken zodat ze een nieuw (binnen)bandje voor Paul konden scoren.

Al die sabotage met schroeven e.d.....

Misschien volgende keer allemaal een iritrack mee zodat we vanaf ons werk kunnen bekijken waar ze zich bevinden  ;D

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2010 16:04 #66 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Offroad op di wo do
Nou ben benieuwd hoe dat verlopen is dan! Annelies is niet mee maar ik hoop dat er alsnog beelden zijn van ploeterende mensen  :P

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2010 18:51 - 22 apr 2010 19:30 #67 door olaf
Beantwoord door olaf in topic Offroad op di wo do
Kijk net thuis en alle info staat er al .
Was een kompleet andere rit dan de vorige keer , droog en een hoop los zand , met een harde laag eronder , dus lekker glijden .
Achterband is kompleet af , heeft het 1100km ùitgehouden . :-\
Rob super bedankt voor het zoeken van een motorzaak , zat een dikke schroef(slagplug ) in de band daarna heeft de band een halve slag om de velg gemaakt en zat er dus een 10cm scheur in de binnenband  , paul heeft er nog een paar plaatjes van gemaakt .
Grappig was wel dat voor ik in de gaten had dat ie plat stond ik al een 3km verderop was , voelde mijn tel trillen in het borstzakje , jawel paul dus ik terug (verkeerd gereden Pffff) dus 15 min later jawel daar stond ie , gelukkig de avond ervoor bandeplaksetje met bandenlichters (custom made (stuk afgezaag passen ze mooi in me tassie ) op de motor gemonteerd , tja je weet maar nooit en Rob was niet mee die heeft altijd alles bij zich  8)
TCN hulpdienst heeft dus weer super gewerkt . 8)
Paul heeft de hele dag in mijn stof gereden , had geen garmin maar tomtom (hadden we geen herman route van)dus achter mij aan moeten sturen , kon het goed volgen ondanks het veminderde zicht , die alp met hem erop gaat als de brandweer zal ik maar zeggen .
Zal wel wat stof in zijn neus hebben ;D , dus de volgende keer ligt er wat minder  :o
En tja zulke mooie plaatje als annelies die zijn er niet natuurlijk dat kan er maar een . :angel:
Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2010 20:31 #68 door olaf
Beantwoord door olaf in topic Offroad op di wo do

Zand grrr..
En daarom ben ik vandaag maar thuis gebleven. Konden jullie lekker doorrijden.

Als het een beetje mee zit (voor mij) of tegen zit (voor de TCN) dan kan ik nog mee met de BAT  ;)

Ehm; als jullie de route tegengesteld hebben gereden maakt dat voor een Hermanized route geen fluit uit...

Op naar de volgende Doordeweeks-A&O rit...

Hee Danny

Dat was het plan maar had een opgeschoonde tracklog van Jeroen erin staan , en pikte het dus niet om hem in tegengestelde richting te rijden  :'(

Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2010 20:54 #69 door kees
Beantwoord door kees in topic Offroad op di wo do
Kan je hem niet gewoon zien staan als een gekleurde, gearceerde lijn?

Ik weet niet waar jullie mee rijden, maar ik heb een GPS en dan rij ik gemakshalve geen track. Niet heen of tracBack. Als hij geladen is, geeft hij hem sowieso altijd weer en die kleurenlijn volg ik.. Zelfs al heb je alleen maar een basiskaart.

Hoe ziet dat er bij jullie uit dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2010 21:19 #70 door olaf
Beantwoord door olaf in topic Offroad op di wo do
Ben niet echt een gps goeroe , maar het was een track omgezet in een route , paarse lijn (zumo 550) herbereken stond uit maar stuurde me elke keer weer terug en de hele paarse lijn viel weg ?
Goede rijrichting probleem over , zeg het maar maar ik begreep het niet .

Olaf

AT en KTM Adv 990R

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2010 21:35 #71 door kees
Beantwoord door kees in topic Offroad op di wo do
Ha en ik ben geen geen Zumo-goeroe!

Maar ik dacht dat je een track had gereden. Een route moet ik ook aanklikken om te rijden, dan laat hij hem zien. Alle tracks die geladen zijn, zijn altijd zichtbaar. Dus ook die in Marokko als ik nu op (daar) de basiskaart kijk. Hij is zichtbaar als een gekleurde lijn langs de wegen (of geen wegen) van die track. En die kan je gewoon volgen alsof je op de kaart rijdt.

Met routes krijg ik ook aanwijzingen. En als ik hem andersom wil rijden kan dat (dacht ik...) ook. Maar ja, inderdaad altijd wel gedoe met dat spul.

Ik weet overigens alleen redelijk wat van mijn eigen GPS. Vandaar mijn interesse.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2010 00:18 #72 door Joris
Beantwoord door Joris in topic Offroad op di wo do
Als iemand zin heeft om een keer op maandag een stukkie te rijden dan hou ik me aanbevolen! Stuur anders ook een mail naar joris AT circumflex PUNT com want ik zit niet iedere dag op het forum.

Grtz, Joris.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden