24 mei 2009 Allroad rit Brabant van Motorsideroads

26 mei 2009 18:56 #21 door Lunatic
Beantwoord door Lunatic in topic 24 mei 2009 Allroad rit Brabant van Motorsideroads

hahaha ja ik zag het gebeuren , en dat te rwijl ik nog aan 'de andere kant" reed dwz westwaarts terwijl
jij je  ú-turn" al had gemaakt en dus weer oostelijk ging.
ik vind het vallen niet erg en zou me daar ook niet voor schamen, maat als daar schade uit voortvloeit
vind ik het wel k#t. :-\


@marcel
ja jongen, ik wilde wel de hele dag maar kon gewoonweg niet, en daar weet jij volgens mij
wel e.e.a. van ;D

mvgr rene

Materiele schade valt altijd te overzien he! En schamen doe ik zeker niet. Ik vind het wel leuk dat je er waarschijnlijk goed zicht op had haha. Ging jij trouwens niet halverwege huiswaarts?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2009 21:20 #22 door djustmie
Beantwoord door djustmie in topic 24 mei 2009 Allroad rit Brabant van Motorsideroads
yep
moest eigenlijk de hele dag weg, maar kon iets
regelen dat ik de voormiddag toch vrij had en tsja
wat doe je dan?
dan ga je gewoon een 1/2 dagje mee

rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2009 21:31 #23 door Tim -Nld-
Beantwoord door Tim -Nld- in topic 24 mei 2009 Allroad rit Brabant van Motorsideroads

@broertje

Toch jammer van de schade aan broertje zijn tuf!
Was ook een verradelijk plekje! ..is nog jong hé rob, dat kent hij ook alweer!



Ach ja, het hoort erbij he. En een voordeel is dat degene die wat kappen voor mij had liggen ook een setje velgen met noppenbanden heeft liggen, anders was het er niet snel van gekomen. Ik ook weer blij  ;D

Ondanks de schade echt een leuke dag gehad. Ik was wel behoorlijk kapot toen ik eindelijk thuis kwam, en na 2 biertjes sliep ik wel erg goed.

En wat ik nu nog moet doen? Rijden rijden rijden  ;D ;D ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.055 seconden