TCN600 - 2015

01 okt 2015 12:48 #41 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic TCN600 - 2015
Nog geen tijd gehad om de route te checken  :-\. Maar 16u bij de McDrek in Gorinchem is goed  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2015 21:15 #42 door wimj
Beantwoord door wimj in topic TCN600 - 2015

@WimJ, Headless
Ik zou zeggen laten we 16:00 uur aanhouden bij de Mac in Gorinchem.


OK, zien we elkaar daar en dan.

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2015 10:14 - 02 okt 2015 10:47 #43 door monaco
Beantwoord door monaco in topic TCN600 - 2015
Verheug me erop om zaterdag mee te rijden. Helaas gaat heel weekend niet lukken.
Zal me rond ontbijt tijd op vertrekadres melden met een zakje croissants.

"De motor is voor onze eeuw de uitvinding die wij als enige gelijkwaardige tegenover het Parthenon kunnen stellen."
Martinus Nijhoff  Nederlands dichter (1894-1953)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2015 00:43 #44 door Bill
Beantwoord door Bill in topic TCN600 - 2015
Veel plezier allemaal, en hou het veilig :-\ :angel: 8) :P >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2015 09:00 #45 door monaco
Beantwoord door monaco in topic TCN600 - 2015
Gisteren een perfecte eerste dag meegereden. Dank Marco (met Juanita) en Rene (met Janny) voor het open stellen van jullie huizen. Het is wel voor acht mannen met modder laarzen en een enorme honger of dorst. Zij deden het.

Over de zaterdag geen spannende verhalen met lekke banden en overstekende sloten. Nee, het weer was perfect en de paden goed begaanbaar. Blijft dat de nachten koud zijn en dat je bouviers in de gaten houdt die naar het eten op je bord loeren.

Veel plezier voor de bikkels/campeerders die vandaag weer 300 km gaan rijden en in Siberie Groningen hun tent opzetten. Veilige kilometers.

"De motor is voor onze eeuw de uitvinding die wij als enige gelijkwaardige tegenover het Parthenon kunnen stellen."
Martinus Nijhoff  Nederlands dichter (1894-1953)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2015 14:08 - 05 okt 2015 21:02 #46 door wimj
Beantwoord door wimj in topic TCN600 - 2015


Mannen, vooral Marco, hartelijk dank voor het aangename gezelschap en het leuke rijden!

Rob nam ons op de heenreis mee naar plaatsen waarvan wij in onze domheid gedacht hadden dat je er niet mocht rijden  C:-) maar dat bleek een vergissing... Door het rulle zand was mijn aanvankelijke koudwatervrees gelukkig snel verdwenen. De avond doorgebracht bij het kampvuur in de tuin van Marco die de catering prima verzorgd had. Hulde. Limburgse Wim trakteerde ons op een Limburgse borrel dus met slapen zat het wel snor.

Zaterdag heerlijk gereden, soms letterlijk door een oerwoud. Na de lunch ging mijn motor slecht lopen. Even later deed ie het weer goed maar bijna aan het eind van de etappe was het weer hommeles, ik besloot het laatste stukje over de weg naar de 'camping' te boemelen. Daar wachtte ik een tijdje op de mannen maar besloot uiteindelijk te vertrekken naar huis. Aangekomen bij Lelystad liep de motor weer goed!!

Ik zie jullie foto's graag tegemoet. De mijne zet ik een weekje op:


http://www.wimj.eu/temp/DSC03859.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03860.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03861.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03862.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03863.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03864.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03865.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03866.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03867.JPG
http://www.wimj.eu/temp/DSC03869.JPG

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2015 16:39 #47 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic TCN600 - 2015
Hoi Wim, je was nog geen 5 min weg toen de rest vd groep arriveerden in Rietmolen.
Succes met de reparatie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2015 17:31 #48 door wimj
Beantwoord door wimj in topic TCN600 - 2015

Hoi Wim, je was nog geen 5 min weg toen de rest vd groep arriveerden in Rietmolen.
Succes met de reparatie


Dank voor je wens René, en ook nog dank voor de koffie. Jammer dat ik ze net mistte. Ben benieuwd naar hun ervaringen vandaag!

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2015 22:19 - 04 okt 2015 22:22 #49 door tukkertwin
Beantwoord door tukkertwin in topic TCN600 - 2015
Als mede initiatiefnemer van dit evenement kon ik vandaag eindelijk eens deelnemen.
Vandaag heerlijk gereden met Rob ,Bart en Marc. Dank dat jullie mij vandaag "op sleeptouw" wilden nemen.
(motor en pak zijn weer schoon) (wel stoffig achteraan) :) :)

Waar een wil is is een weg.....waar geen weg is wil ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2015 15:05 #50 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic TCN600 - 2015
Ook ik kijk terug op een zéér geslaagd weekend  8)

Vrijdag samen met Rob, Damian en Wim naar Limburg gereden. Rob had wat mooie paden in de route gestopt, dus we konden er gelijk lekker inkomen. Niet alle modderplassen waren opgedroogd bleek  ;D
Na een stop in Veldhoven om te eten was het donker geworden, dus zijn we daarna over de weg naar Marco gereden. Daar werden we hartelijk ontvangen en mochten we binnen slapen, dus de tent kon ingepakt blijven die nacht. Andere Wim was al eerder bij Marco aangekomen en met zijn zessen hebben we nog een poosje bij het kampvuur gezeten.

Na een heerlijk ontbijtje smorgens voegde Reinier zich bij de groep en om 8.45u vertrokken we voor de 300km van de zaterdag. Het was zondermeer een prachtige route, soms door dicht struikgewas  :) waar de snelheid dus erg laag lag, maar ook met wat snellere stukken over de rivierdijken. De lunchplaats was in het inmiddels bekende Sambeek. Bart was ons tegemoet komen rijden vanaf de andere kant en in de buurt van Nijmegen kwamen we elkaar tegen en kon hij zich bij ons voegen.
Met Bart voorop ging het tempo aardig omhoog trouwens  ;)

Tegen 18u kwamen we aan bij René thuis voor de 2e overnachting. Ook daar een hartelijke ontvangst en een prachtige kampeerplek in de tuin. Michel was daar al eerder aangekomen en Marc kwam later op de avond ook nog. Na een gezellige avond onder de partytent mét heater (lekker  8)) ging ik rond 23u mijn tentje in.
Smorgens na een uitgebreid ontbijt zijn we rond 9.15u in 2 groepjes vertrokken voor de zondagrit. Ook nu weer een prachtige route tussen de maisvelden door, over mountainbikepaden en door het bos. Ook nog een drassig paadje, vlak langs een vaart, waarbij Damian en ik afspraken vooral niet aan Joris te denken  ;)
De lunchplaats was in Ommen, ook een terras waar we al vaker hebben gezeten.

En dan blijkt dat 2x300km toch best een aanslag is voor de mensch (mij persoonlijk dus) en de machine (de ketting op de Alp begon irritant te ratelen  :() en besloot ik om het daarbij te laten en huiswaarts te gaan. De zon was inmiddels doorgebroken, dus ik besloot om voornamelijk binnendoor, over de verharde weg dan wel, naar huis te rijden.

Al met al heb ik zéker genoten en een top weekend gehad! Mijn hartelijke dank aan Marco voor het organiseren en aan René en Jannie én Marco en Janita voor het willen ontvangen en huisvesten van zo'n stelletje meurende en ondergebaggerde kerels  8)
En ook dank aan de meerijders voor de gezelligheid!

Graag tot een volgende keer  :)

Grtz,
René


Ik heb maar een paar foto's gemaakt, zie hieronder:

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2015 18:15 #51 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic TCN600 - 2015
Zo, inmiddels geschoren en gedouched (mag ook wel na 3 dagen) thuis achter de PC.
Vrijdag dus met Rene, Damian en Wim richting het zuiden. Tot mijn verbazing pakte mijn track die ik gemaakt had behoorlijk goed uit, en hadden we een schitterende binnendoor route met onverharde paden erin. Mooi opwarmertje dus.
In Veldhoven even bij een shoarma tentje eten, en verhard maar het laatste stukje.

's avonds aan het pisbier (sorry Marco ;) ), en een heerlijk kruidenbittertje bij het kampvuur wat sterke verhalen vertellen en naar bed.
Zaterdag mezelf bedwongen en samen met de groep gaan rijden. Achteraan blijven hangen om de verrichtingen van mijn voorgangers te bekijken, maar het ging allemaal behoorlijk goed, dus niemand hoeven oprapen en een verbruik gereden wat ik al jaren niet meer gehaald had  :angel:

Zaterdag avond heerlijk gebivakkeerd bij ons DoppieTien die toch echt wel heel vervelend woont daar ..... NOT.... gewoon vanaf het onverharde pad zijn tuin in kunnen rijden  :))
Ook nu weer wat drank, een heater en verhalen pizza/shoarma besteld..... en weer heerlijk gelachen, gegeten en gedronken.

De nacht was wat frisjes maar dat deerde verder niet. De volgende ochtend na een super ontbijtje (met dank aan de gastheer en vrouw !) samen met Bart(je), Marc en Jan (die net op tijd kwam aanwaaien) de route aangevangen en lekker gereden over mooie paden en paadjes.. Onderweg nog wat extra stukjes uit Bart zijn achtertuin mee genomen. Na de lunch haakte Jan af en met z'n drieeen nog even het gas erop richting de camping.
Ons is nu in ieder geval duidelijk geworden waarom die paden langs de kanalen ook wel jaagpad genoemd worden......  C:-)

's avonds opnieuw aan de shoarma.... uhmmm... alweer.... Op de camping samen met Marc, Wim, Marco en nog heel even Bart (die nog naar huis ging die avond) na gekletst en de slaapzak in.

Vanmorgen opgepakt en de route die ik weer gemaakt had alleen terug gereden. Nog een aantal mooie offroad paden genomen en in Elburg even een tussenstop bij Hans gemaakt waar ik tegelijk aan kwam met Huib, die op weg terug was van het buitenlandweekend !!! Hoe toevallig kan het zijn.

Laatste stukje ook nog een paar paden 'gescoord' en met ca. 1150km in een lang weekendje weer thuis.
Vanavond maar even iets anders dan shoarma eten  ::)

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2015 20:17 #52 door jomakra
Beantwoord door jomakra in topic TCN600 - 2015
Ook weer op het thuishonk.

Een heerlijk weekend gehad met gezellige gelijkgezinden.
Iedereen bedankt voor de gezellige sfeer en het fijne rijden.

3 dagen, 980 km verder en klaar om morgen op het werk uit te rusten  ;D ;D ;D

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2015 20:19 #53 door jomakra
Beantwoord door jomakra in topic TCN600 - 2015
2e serie foto's

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2015 23:23 #54 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic TCN600 - 2015
Ik wil me ook even afmelden. Om 14.35u moe en voldaan weer thuis vanmiddag.

Mooie ervaring rijker.

Zaterdagavond richting Rietmolen gegaan om zo toch wat meer de beleving te hebben van een meerdaagse rit. Na een gezellige avond op landgoed Lankheet, een frisse nacht in het tentje, en een goed ontbijt op pad met Rob, Bart en Jan.
Prachtige dag en mooie track en flink bloas'n.  >:D >:D >:D >:D

Vandaag heel relaxed binnendoor teruggereden met Marco en Wim.

Mannen, bedankt voor de gezelligheid en het avontuur.

Marc  ;D ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2015 21:20 #55 door wifra
Beantwoord door wifra in topic TCN600 - 2015
zo ik hoef verder niet te schrijven hoe het TCN 600 weekend was, in een paar woorden voor diegene die er niet bij waren, jullie hebben een geweldig weekend gemist, voor de eerste keer mee gegaan en toch wel een beetje trots dat ik hem uit gereden heb ;D.
en vandaag weer eens fatsoenlijke kost gegeten in plaats van friet, shoarma en pizza wel lekker trouwens, en niet te vergeten, het lekkere ontbijt bij Marco en Rene , bedankt hiervoor en ook voor jullie gastvrijheid.
en morgen mijn buffel{AT} weer eens een goede was en poets beurt geven want dat heeft hij zeker verdient na 900 km in 3 dagen.
en trouwens wat is het in Twente toch mooi :) off Road rijden, dit ga ik daar in de toekomst zeker meer doen.
en natuurlijk alle mederijders ook bedankt en ook voor de sterke verhalen in de avond, en de lach spieren zijn ook weer goed gebruikt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2015 21:35 #56 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic TCN600 - 2015
Ha bikkels! Wat heb ik gebaald dat ik niet mee kon rijden. Allen bedankt voor de gezellige avond bij ons in de tuin.
Als er weer een keer in de achterhoek gekampeerd moet worden dan weten jullie me te vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2015 10:16 #57 door wimj
Beantwoord door wimj in topic TCN600 - 2015
Mosterd na de maaltijd, ik weet het. Dit was de oorzaak van het slechte rijden. Eén van de aanzuigrubbers zat los. Resultaat van een haastklus van een zaak uit de buurt (noord holland).

Voortaan alléén nog maar naar AD !


2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2015 11:30 #58 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic TCN600 - 2015
Tja, haastklussen zijn nooit goed.......
Zonde dat je niet toch gebleven was, waarschijnlijk hadden we het ter plekke ook op gelost en had je nog een dagje mee kunnen doen.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.114 seconden