Als je zo'n jaar weinig actief bent geweest zoals ik, dan mis je het één en het ander. En zo val ik hier op deze thread. Alles van het hele Rob-avontuur heb ik gemist.... maar het lezen van deze thread en je website en die 4 TV-reportages... ik heb het allemaal bekeken. Zo heb ik me toch wat kunnen inleven in je boeiend avontuur.
Ik wist uit onze gesprekken vorig jaar in Griekenland dat je "duistere" ambities en aspiraties had... maar dat ze zo duister zouden zijn :
... ik had het niet verwacht, vooral toen ik je eerst zag off-road rijden in Zamst, samen met Bram in 2007.
Ik heb je nog gefilmd als je off-road ging bij het terugkomen van die gletsjer, zijn naam ontgaat me even. Ik zat toen achterop bij Martin in de afdaling. Ik moet die beeldjes nog eens opsnorren.
Rob je hebt verdomd op zeer korte tijd een spectaculaire vooruitgang gemaakt... en dan die puike Dakarprestatie als tijdelijk orgelpunt, maar zeker als kers op de taart van een koppel jaar intensief trainen. Proficiat jong ;D Zo'n evolutie op zo'n korte tijd, zag ik nooit eerder. Daar mag je echt fier op zijn.
Die Anatolia zal in vergelijking met Dakar een lachertje zijn.... maar daarom niet minder prettig. Overigens kan je daar ook in alle niveau's rijden als ik de website goed interpreteer.
Zeg die fiets die je van Ton kocht is dat de fiets waar Ton vroeger zelf mee reed ?
Ook daar heb ik nog spectaculaire beeldjes van, wanneer Ton er zelf mee reed op de één of andere toer, ik denk het NTT van 2007 in de buurt van Putten.
Nogmaals van harte gefeliciteerd... knap werk.
Groetjes
Wim