'Kuilen' in IJmuiden

03 aug 2010 16:26 #161 door PimW
Beantwoord door PimW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Gekke duitsers.

;D

Anders neem je een cameraatje mee, kan ik ook een beetje meegenieten van die vragtwaggol?  :angel:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2010 19:21 #162 door PimW
Beantwoord door PimW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Nog volk in de Kuil morgen?

Ik heb nog wat te sleutelen maar was wel van plan aanwezig te zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 08:08 #163 door Peter M
Beantwoord door Peter M in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Als er vandaag "gekuilt" gaat worden ....hoe laat zijn jullie er dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 10:01 #164 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Als het niet giet van de regen ben ik er rond 19:00. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 10:46 #165 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Nog steeds druk met de rally twin klaarmaken. Begint nu echt te dringen  :-\
verder een beetje last van mijn knie n.a.v. een kleine valpartij afgelopen zondag.

Veel plezier alvast. Als ie klaar is kom ik volgende week ff testen, maar ook dat zal wel krap worden....

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 12:57 #166 door nr 52
Beantwoord door nr 52 in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Ligt een beetje aan het weer. Bij regen zit ik lekker binnen anders wordt de motor vies  :D :D
Maar ja een lekker stukje taart van Pim is ook niet te versmaden. :)) Wel eerst handen wassen anders smaakt alles naar twalp  :P

Ik begon met niets en het meeste heb ik nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 15:21 #167 door PimW
Beantwoord door PimW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Ja ik was alweer wat voorbarig met mijn voornemens.

Kuip af, bok eraf vering op oirde etcetc.

Nu gaat mn startmotor niet meer rond. Gister met een nieuwe accu geprobeerd maar ook dat mocht niet baten. Straks even de multimeter eraan hangen en kijken of ik het kan vinden.
Anders weer geen kuil voor pim :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 17:14 #168 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
volgend buienradar is het over een uurtje weer droog.  ben er wel iets later...  ongeveer 19:30 / 20:00

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 17:57 #169 door PimW
Beantwoord door PimW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Motor start weer. Na aanduwen wilt ie toch weer starten.

Maar wil nog even goed kijken hoe die andere carbs zich houden, had laatst wat lekkage volgens mij. Even aanzien.
Mocht het nog stoppen met regenen alles weer goed erop bouwen en denk ik vanavond toch weer overslaan.

Denk dat ik morgenmiddag probeer te gaan even dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 18:41 #170 door Peter M
Beantwoord door Peter M in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Regent nog een beetje hier in Vleuten. Maar... toch ff naar A'dam naar the Taco Place....daarna zal het wel weer droog zijn  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 22:11 #171 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Waar waren ze nou al die motorcross-fanatici ?  op de volvo 4x4 en 6x6'en na Helemaal niemand !  Zo eng is regen ook toch weer niet ????

OK, eerlijk is eerlijk, ik lag dan wel languit in de modder te spartelen, maar ik was er wel !      ;D ;D ;D
Oh ja,  Peter XL en metgezel waren er ook eventjes.  Helemaal uit Vleuten door de regen komen rijden, speciaal om mij uit de blubber te vissen. 
Dat is nog eens club-spirit ! 

Moraal van het verhaal...  Nat zand gaat prima op anakees, blubber gaat prima niet  op anakees...  ::) ;D  Best glad, zal ik maarzeggen  ::)  ( zouden er daarom msschien geen crossers zijn geweest ???  )

( Peter, laat de actiefoto maar komen...  oh ja.. krijg ik nog extra stijl punten voor de modder-smiley op de zijkant van mijn AT ?  )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2010 22:22 #172 door PimW
Beantwoord door PimW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Sorry Anko.

Het spijt ons.

Volgende keer komen we gezellig naast je liggen ;D :angel:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2010 00:06 #173 door Peter M
Beantwoord door Peter M in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Toen we uit Vleuten vertrokken was het inmiddels gestopt met regenen, tenminste dat dachten we. Onderweg naar Ijmuiden begon het weer te regenen en des te dichter we bij Ijmuiden kwamen des te meer regende het. Ook valt het op dat die regenbroek niet helemaal waterdicht is en dat zorgde dus voor natte koude balletjes tijdens het rijden.
Eenmaal aangekomen stopte het met regenen. Wel stonden we aan de verkeerde kant van het kanaal....en geen motor te zien.
Dus naar de andere kant gereden en bij aankomst geen motor te zien. Zal wel aan het weer liggen.
Wel Volvo 4x4 en 6x6. Nou, dan daar maar een kijkje nemen. Rustig door de bocht en dan komt er een geel hesje in zicht. En een Africa Twin, op z'n zij in de modder. Zeker het plankje voor onder de zijstandard vergeten.
Eerst maar een foto nemen, en dan de Twin rechtop zetten. Even nakletsen en een foto van een modder Twin nemen.
Wij wouden ook nog naar Amsterdam om nog even bij The Taco Shop te gaan eten, en dankzij Anko via een leuke route terug naar Amsterdam.
Lesje geleerd bij het wegrijden uit de kuil. Als de motor voor je net uit de mmodder komt, mag je er vanuit gaan dat de modder je tegemoed vliegt.
Imiddels is het weer gaan regenen en die motorlaarzen blijken ook niet waterdicht. Water verzamelt zich rond mijn tenen en bij het schakelen voel ik het naar mijn hiel stromen.

Bij Sloterdijk scheiden onze wegen. Anko naar huis en de modder wegspuiten die er na de regenrit nog op plakt. Wij gaan naar The Taco Shop.
Bij thuiskomst uit het koude natte motorpak, droge kleren aan en met een kopje koffie in de koude handjes het TCN forum op.
Op de ene of andere manier krijg ik bij het uploaden van de text en bijbehorende foto tot 2x toe een foutmelding. Hoop dat de link naar Flickr wel werkt.
En ja Anko. Eigenlijk verdien je extra punten voor de modder smiley. Heb helaas verzuimt er een foto van te nemen. Volgende keer beter?

We hebben een leuke dinsdag avond gehad, en gaan zeker nog een keertje "kuilen" bij beter weer. Hopen dan meer TCN motoren in het zand te zien.

http://www.flickr.com/photos/3rd-rock/sets/72157624573584501/show/

Groet,
Peter & Kathy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2010 01:06 #174 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Ik moet toch meer spinazie eten  Ik krijg dat ding echt niet overeind in m'n uppie.  >:(

En oei oei oei wat was dat dunne modderlaagje glad  ;D      Ik had ook om die bult heen moeten rijden, door het zand...  ::)

Wat me achteraf nog het meeste verbaasd, is dat ik mijn gebruikelijke terughoudendheid zonder er bij na te denken overboord gekiept heb,  en alleen dacht : "leuk ! modder !"  gas gaf en zo die prut-put in crosste op mijn kansloze anakees...      never grow up !  ;D

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2010 08:04 #175 door nr 52
Beantwoord door nr 52 in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Heeee, wat zie ik nu :o een Anko in de modder ??? iemand die normaal gesproken de klinkerweggetjes al offroad vindt  ;D en dan in de kuil. Dat moet ik nog bij droog weer proberen  :-[ mmmm, straks kan ik je helmaal niet meer bijhouden.... Pim, volgens mij zie ik hier een "concurrent" op offroad gebied.  >:D Enne jouw motor wordt zo mooi dat je er niet meer mee van de weg af durft :D
Anko, ik hoop dat de schade meevalt.

Ik begon met niets en het meeste heb ik nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2010 09:05 #176 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Onder die omstandigheden is harde ondergrond echt spekglad. Je kunt dan juist beter door het mulle zand heen :)

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2010 10:23 #177 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic 'Kuilen' in IJmuiden

Onder die omstandigheden is harde ondergrond echt spekglad. Je kunt dan juist beter door het mulle zand heen :)

   

Komt 'ie nu mee...    ;D ;D ;D     


@ nr52    Ben er wel vaker te vinden hoor.  Ik blijf alleen altijd op de hogere harde delen omdat ik geen noppen banden heb.    Die "safari" van jou achterlangs beneden tussen de bomen bij de rietkraag doe ik je toch niet snel na.  Mij te dicht langs het water...
     
Maar totaal geen schade hoor.  Ging ook helemaal niet hard. Was alleen spekglad.  Het achterwiel gleed weg  over een belachelijk klein hobbeltje. Omdat het zo glad was, had ik met mijn laarzen ook geen grip op de grond en kon ik hem net niet houden, en moest hem zachtjes laten zakken.  Motor lag mooi op de valbeugel  en de achter-voetsteun.  Kuip en tank hebben de grond niet eens geraakt.           

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2010 08:17 #178 door nr 52
Beantwoord door nr 52 in topic 'Kuilen' in IJmuiden
ik rij ook op Michelin Ankonees  ;D . deze zijn dus niet voor in de modder......
Fijn dat het zo is afgelopen en er een ander TCN lid was die je uit de modder geholpen heeft. Je komt ze ook overal tegen. ;)

Ik begon met niets en het meeste heb ik nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2010 19:22 #179 door PimW
Beantwoord door PimW in topic 'Kuilen' in IJmuiden
Ga ik morgenochtend nog TCN leden toevallig tegenkomen in de Kuil?  :angel:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2010 12:06 #180 door AT.jeroen
Beantwoord door AT.jeroen in topic 'Kuilen' in IJmuiden
ben weer terug in ut land.

is der noch zoals voorheel op dinsdag volk in de kuil te vinden?


gr jeroen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.118 seconden