Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Leuk idee, hebben we eind van het jaar voldoende materiaal om een kalender 2011 samen te stellen.
Mogen we ze ook van commentaar voorzien ?
Er lopen/rijden hier voldoende fotografen rond die er misschien tips en truuks willen/kunnen delen
Maar .... leuk geshoped deze (of standaardje op je fototoestel/ telefoon? )
Qua compositie had ik je motor andersom denk ik "beter/sterker" gevonden. Maar wie ben ik ?
blijft leuk... water en zand...
net geen clumotor maar wel een club lid moet ook een keer kunnen
@ Nikotech & allen...
Dat puntje over 'van elkaar leren' is een goede! Wellicht in het verlengde van dit draadje... Zou het een idee zijn om eens met elkaar op 'motorfotosafari' te gaan? Gewoon met als doel om een dagje motorrijden met (digitale) fotografie te combineren, maar vooral idd om van elkaar te leren....?
In het kader van de fotobewerking is er (naast de mogelijkheden van de camera) ook veel te doen...
Zit er al een tijdje over na te denken...
Als er voldoende liefhebbers zijn, kunnen we wellicht eea combineren, motortochtje, camera's in de aanslag, BBQ'tje nadien. Stel graag onze tuin beschikbaar...
ff antfucke het is "fotograferen". Sorry En fotograferenNikotech & Ad,
Idd. Mijn mooiste foto's heb ik 'anoloog' genomen met een doodsimpel automatische kleinbeeld Minolta zonder allerlei toepassingmogelijkheden.
Kinderen en dieren zijn idd een vak appart...
Vwb 'niets te maken met'... Weet ik niet. De redactie is b.v. altijd wel verlegen om mooie plaatjes. Niet dat de ingestuurde foto's niet goed zijn, maar om een foto goed uit te laten komen in b.v. de Transalper óf b.v. op de website moet 'ie al vrij vlot aan een aantal voorwaarden voldoen... Wat voor ons een hele mooie foto is die een 'beeldend' verhaal verteld, kan maar zo zijn dat na publicatie hier niets van overblijft ivm het kleiner maken etc.
Kzit b.v. voor de TCN te denken aan een soort van bijeenkomst zoals de Mapsource cursus van Joris. Gewoon eenvoudig, ongedwongen en lkkr basic.
Ik ga eens broeden op een voorstel. Ik denk zelf dat we best wel veel kennis 'in huis' hebben. heb b.v. zelf een aantal dingetjes geleerd van Martin (Wedekind) en Herman. Kleine dingetjes, die best wel veel invloed hebben gehad op de wijze waarop en hoe ik verder met fotogravie ben gegaan. Heb zelf ook veel gehad aan een paar van die 'standaard' boekjes van de fotograaf, 'fotograveren met'etc. Boekjes van nog géén 10 Euri maar met een schat aan waardevolle informatie.
Geheel in de paastrant... mee-broeders zijn welkom. Nickotech... zou ik hierin ook een beroep op jou mogen doen? Commissie nr. zoveel hebben we toch niet echt nodig?
Hier in dit draadje staan overigens al best een aantal hele mooie foto's.
ff antfucke het is "fotograferen". Sorry En fotograferen
brombeer dat zijn echt mooie foto's
(en weer met dat dode schaap er ok !