De "Werme Doesj" voor:........................

22 okt 2011 14:06 #21 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic De "Werme Doesj" voor:........................

Bedoel je deze β , die kun je ook als SS schrijven trouwens.
En hij heet ringel S.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2011 14:50 #22 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic De "Werme Doesj" voor:........................
Dan heet ik dus janringelsen
lol.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

22 okt 2011 16:13 #23 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic De "Werme Doesj" voor:........................
??? het is me weer helemaal helder... ;D (gelukkig schrijf je 'dùh Friezch' maar op 1 manier. ;)

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Toch wéér een kle 650 '10

22 okt 2011 17:17 #24 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic De "Werme Doesj" voor:........................

Ik kwam erachter dat m'n amerikaanse collega's m'n naam uitspraken op de manier als je "Vanderbilt" uitspreekt.
Klonk nu als "Ventulburg" i.p.v. die lelijke stad naast Breda.

Aah ja zo heb iedereen wat niewaar.....

En Marien, volgens mij mis je nog een s of vergissssssss ik me?

23 okt 2011 13:27 #25 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic De "Werme Doesj" voor:........................

volgens mij mis je nog een s of vergissssssss ik me?

Nee toch,
Ringel s zijn er toch al 2, anders was het Jansssen geworden toch ......of niet dan .......watte  8)

Och wat je zegt
Whats in a name

23 okt 2011 13:59 #26 door Thinkfuture
In het nederland wordt het gewoon JanBen. :))

Vindt het wel bijzonder om te zien wat er met het topic gebeurt. Ik dacht, misschien zijn er meer mensen die bedrijven of anderen een "Werme Doesj" willen geven en vervolgens wordt het in no time gevuld met andere dingen.

De moderator (varahuib) heeft dat wel goed aangevoeld met z'n reactie op het topic commerciele aanbiedingen.

23 okt 2011 14:41 #27 door Oldtimer
Sorry Marc, .................. ik ben ermee begonnen. Ik ouweh....  teveel ik weet het....... :-X
Maar inhoudelijk,
Ik heb  als eens voorgesteld om net als in het topic over "foute " dealers een dergelijke actie in te voeren over de goede dealers. Volgens mij in het topic slechte ervaringen met motorzaken. Maar op zich natuurlijk een prima plan.
Helaas, zoals zoveel dingen die geroepen worden verdwijnen ze na een poosje weer vanzelf uit de aandacht en komt er verder ook niks meer van terecht..
Je moet tegenwoordig ook alles zelf doen....... :(
8) 8)
www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=1818.30

23 okt 2011 14:50 #28 door Peter
Beantwoord door Peter in topic De "Werme Doesj" voor:........................
Als dat je doel is zou ik het topic in ieder geval een Nederlandse titel geven. Nu zal het reageren waarschijnlijk beperkt blijven tot langs de Belgische grens. Heeft even geduurd voor ik begreep wat je bedoelde...

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

23 okt 2011 14:56 #29 door Oldtimer
Aal lu  8)

23 okt 2011 16:57 #30 door Thinkfuture
Zo zie je maar weer dat je aanname dat "De werme doesj voor........"  wel duidelijk zal zijn, toch weer wat te hoog gegrepen blijkt.

@ Grunneger: dan heb jij vast geen donkere huidskleur.... ;D

Voor de volledigheid:
U kent wellicht het TV programma  Tros Radar waarin bedrijven, organisaties, overheid of soms particulieren een "koude of warme douche krijgen of ontvangen. Een "warme douche voor bedrijven, organisaties, overheid of particulieren waardoor u bijzonder positief geholpen bent, of een "koude douche" voor bedrijven, organisaties, overheid of particulieren waarover u zeer ontrevreden bent.

In het TV programma Tros Radar ziet men veelal dat die gene die een koude douche krijgt niet "blij" is. Of in het geval van een warme douche is het de beste reclame en/of compliment.
U kunt hier een "warme douche" geven aan een bedrijf, organisatie of iemand die bijzonder verdienstelijk is geweest en zo iemand in het "zonnetje zetten".

Mar ge meucht ock 'n "Wèrme Doesj" of "Kouwe Doesj" veur........ gève. Nèh wah gij eiges wilt...

23 okt 2011 17:12 #31 door Peter
't Is moar net wat veur diverdaotsie je heb'n. Ain zit geern op boekebakke, aander hold van tuutjefloit'n. Wel 't dut mot 't waitn!

23 okt 2011 17:27 #32 door Thinkfuture

"Diverdaotsie" geweldig mooi!!!

Maar ik mag graag een "tuutjefloit'n"  tenminste als ik 'm kan vinden... ;D

Dan ze ligt ze weleens te "waitn", ja

ps. Dit kan nog weleens een heel leuk topic worden!!!!

23 okt 2011 19:16 #33 door Peter
Tja, dat toont maar aan dat wat voor jouw heel begrijpelijk is, voor een ander niet te volgen is.

Er staat:
Het is maar net welk tijdverdrijf jij leuk vindt. De een zit graag op de hurken, de ander fluit graag een vrolijk deuntje. Je moet zelf maar weten wat je doet.

23 okt 2011 19:45 #34 door Marcel T
Beantwoord door Marcel T in topic De "Werme Doesj" voor:........................
poehee, communicatie is al lastig genoeg gebleken zonder al die dialecten  ;)

Tijd voor TCN-NON, transalpclub noord en oost nederland  ;) (en nee, niet een discussie gaan starten, het is maar een grapje!  ;D)

Maar werme doesj kan ik goed begrijpen, zeker na de inleiding in post 1.

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

23 okt 2011 20:39 #35 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic De "Werme Doesj" voor:........................
zouden we het ook niet de GOUDEN EIKEL kunnen roepen

23 okt 2011 20:44 #36 door Peter
Kijk, daar is geen woord Spaans, Frans Limburgs of fries bij.... ik ben voor! Misschien nog toepasselijker om het dan 'de gouden nop' te noemen in het kader van all-road.

Zou misschien een leuk item zijn om ieder jaar een 'gouden eikel' (of nop) te gaan uitreiken aan een positief in het oog springende ondernemer. Stukje in de Transalper, persberichtje naar de motorbladen en we zijn als club ook nog weer eens gratis in beeld.

23 okt 2011 21:29 #37 door Thinkfuture

Heb ik wel ervaring mee.
Ik heb ooit voor Stichting Cliniclowns "De gouden neus" ontwikkeld, een prijs voor het mooiste initiatief van een bedrijf, particulier of club ten bate van Cliniclowns.

Denk wel dat we er niet aan moeten beginnen. We kunnen niet eens de gelederen sluiten als het om keuzes gaat voor onze eigen identiteit.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden