Afscheid

02 mrt 2013 00:46 #1 door tukkertwin
Afscheid werd gestart door tukkertwin
Beste TCN leden,

Hierbij zeg ik mijn lidmaatschap van de TCN op en wel om de volgende reden.
Met ingang van dit seizoen is er standaard geen roadbook meer beschikbaar tijdens de TCN ritten, alleen op uitdrukkelijk verzoek kan de uitzetter (als hij zin of mogelijkheid heeft misschien nog iets doen), het alternatief is achter iemand aanrijden, dat laatste is niet mijn ding. Ik zie dus geen mogelijkheid meer om ZELFSTANDIG aan TCN ritten deel te nemen omdat ik geen GPS heb.
Toen ik vroeg of er van de Veluwerit ook een roadbook beschikbaar was, werd ik volgens mijn vrij hard weggezet als een zeurder, en als ik er een probleem mee had had ik maar op de ALV mijn mening moeten geven.
Ik wist helemaal niet dat dit punt op de ALV aan de orde zou komen dus hoe kan ik dan mijn mening geven?
Ik ben van mening dat je een club met elkaar moet maken, en ik heb dan ook vanaf het begin van mijn lidmaatschap mijn steentje daar aan bijgedragen door het uitzetten van diverse ritten voor de TCN. Sterker nog zelfs voordat ik lid was van deze club heb ik al de eerste Hellendoornrit voor de TCN georganiseerd.
Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn ritten maar de manier waarop ik nu word behandeld door de huidige toercommissie is voor mij voldoende om mijn lidmaatschap te beeindigen.


Waar een wil is is een weg.....waar geen weg is wil ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 00:53 #2 door Driepinter
Beantwoord door Driepinter in topic Afscheid
Ik heb het gezien en kan me het voorstellen.

Good luck mate!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 01:20 #3 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Afscheid

Beste TCN leden,

Hierbij zeg ik mijn lidmaatschap van de TCN op en wel om de volgende reden.
Met ingang van dit seizoen is er standaard geen roadbook meer beschikbaar tijdens de TCN ritten, alleen op uitdrukkelijk verzoek kan de uitzetter (als hij zin of mogelijkheid heeft misschien nog iets doen), het alternatief is achter iemand aanrijden, dat laatste is niet mijn ding. Ik zie dus geen mogelijkheid meer om ZELFSTANDIG aan TCN ritten deel te nemen omdat ik geen GPS heb.
Toen ik vroeg of er van de Veluwerit ook een roadbook beschikbaar was, werd ik volgens mijn vrij hard weggezet als een zeurder, en als ik er een probleem mee had had ik maar op de ALV mijn mening moeten geven.
Ik wist helemaal niet dat dit punt op de ALV aan de orde zou komen dus hoe kan ik dan mijn mening geven?
Ik ben van mening dat je een club met elkaar moet maken, en ik heb dan ook vanaf het begin van mijn lidmaatschap mijn steentje daar aan bijgedragen door het uitzetten van diverse ritten voor de TCN. Sterker nog zelfs voordat ik lid was van deze club heb ik al de eerste Hellendoornrit voor de TCN georganiseerd.
Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn ritten maar de manier waarop ik nu word behandeld door de huidige toercommissie is voor mij voldoende om mijn lidmaatschap te beeindigen.


spijtig dat je deze beslissing neemt.

je indruk dat er geen roadbook meer zal zijn is gewoon onjuist. het zal alleen geen leidraad meer zijn als eerste keus.
maar als we het omdraaien
in het verleden is het roadbook altijd leading geweest maar ondanks die keuze was er altijd een gps bestand beschikbaar
er is geen directe reden waarom dat nu op stelle sprong anders zou zijn.
die personen die vaak de boel uitzetten hebben simpel de mogelijkheid een roadbook te maken en vandaar dus ook op verzoek naar diegene die dat vragen.
Daar schuilt toch niets verkeerd in.

ps/ik ben ook lid van de toercommissie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 02:09 #4 door kees
Beantwoord door kees in topic Afscheid

spijtig dat je deze beslissing neemt.


Jeezes wat vlak en onpersoonlijk. Zo'n vent moet je erbij houden!

je indruk dat er geen roadbook meer zal zijn is gewoon onjuist. het zal alleen geen leidraad meer zijn als eerste keus

b]een gps bestand beschikbaar[/b

die personen die vaak de boel uitzetten hebben simpel de mogelijkheid een roadbook te maken


Waffie, een gps-bestand kun je maken na één rit, vanaf je luie bank. Avondje werk.

Een roadbook maken kost daar een veelvoud van in tijd. Ieder punt in de rit dient gereden, opgetekend en achteraf uitgewerkt te worden. Een roadbook maken vergt kennis en ervaring, een gereden gps-track/route bewerken, slechts wat zelfstudie.

Wellicht heb ik de verkeerde voor, maar tukkertwin heeft veel bijgedragen aan het offroadgehalte wat betreft toertochten, toch? Foei! Eis 'ns gauw wat meer van je toeruitzetters!

Roadbooks zijn véél avontuurlijker dan een simpel trackje volgen.. ;)


Bromz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 07:17 #5 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Afscheid
Ben altijd een enorme fan geweest van het papieren roadbook. Voelde me overigens op een gegeven moment wél de laatste der mohanicanen...  :-\

Maar gelukkig is de TCN méér dan een papieren roadbook. Ik heb inmiddels geleerd om de routes via de GPS te rijden en na een gewenningperiode moet ik eerlijk toegeven.... Had ik 10 jaar eerder mee moeten beginnen.
Net als jou, zette ik ook mijn routes voor de TCN op die manier uit. Een hele dikke klus... minimaal 3 dagen in de auto, halve dag achter de PC en dan nog een keer narijden om alles goed op papier te krijgen.

Toen kwamen er leden met een GPS die simpel weg, één keer de route reden en viola, de track en het digitale roadbook was klaar...
Of leden met een Tripy die de GPS track met één handeling weer kunnen omzetten naar een papieren roadbook...

Heb mijn strijd daarom opgegeven, omdat ik uiteindelijk inzie, dat de 'digitalisering' iets is wat we niet kunnen tegenhouden. Met de Tripy bedoel ik dat je Jeroen of William altijd kunt benaderen voor een papieren roadbook; zo heeft Jeroen bv voor de Groningenrit van vorig jaar, het papieren roadbook verzorgt.

Volgens mij, Tukkertwin, is het ook geen keuze van de ALV maar is de Toercommissie zelf ook autonoom in het maken van dit soort beslissingen. Alleen om zo'n beslissing (lees: keuze is het betere woord) je lidmaatschap aan de wilgen hangen... zou jammer zijn. Laat je beslissing ook niet hangen aan emoties; das altijd een slechte raadgever...

Ik heb je routes rond Hellendoorn nog nooit gereden, ken je niet persoonlijk maar iedereen sprak er altijd vol lof over. Zou het daarom alleen al erg jammer vinden als je de TCN zou verlaten... Mannen die, zoals jij, de club fysiek met daadwerkelijke inzet steunen in plaats van alleen maar vanaf de wal opmerkingen plaatsen over wat in hun ogen goed- of niet goed is, zou je niet moeten laten lopen...

Dus... Kom op joh, of op zien Grunnings: Kop d'r Veur!  ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 07:46 - 02 mrt 2013 08:59 #6 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Afscheid
Er staat me bij dat je met een simpele Tomtom toch een hele route mbv een Hermanachtig-iets kan omzetten ipv
een dure Rider aan te schaffen? Lijkt me veel makkelijker en relatief goedkope oplossing. Zeker als je een Tomtom
tweede hands aanschaft. Maak je een eigen aluminium kistje omheen met boutjes en moertjes, dan is ie nog stoer ook.
Als dat dus kan, leuk projectje juist.

Edit: Ah, Hemanizer, staat ook op dit forum.

Hoppaaa, nog een editje: www.transalpclub.nl/hermanizer/Hermanizer.pdf

Zoals ik het lees ben je een zeer gewaardeerd persoon en willen we graag dat je er bij blijft.
Met een beetje moderne aanpassing maak je het ook voor jezelf nog mooier en kan je gewoon lekker lid blijven, meerijden enz.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 08:25 #7 door jomakra
Beantwoord door jomakra in topic Afscheid
Beste Tukkertwin,

Ik volg dit verhaal met een slecht onderbuikgevoel. Het zou vreselijk jammer zijn als
jij geen  "onderdeel" meer van deze allroad liefhebbersgroep zal zijn.
Jou passie voor het onverharde en het willen delen met anderen hebben er aan bijgedragen
dat ik een oude passie weer heb opgepakt.
Ik merk steeds meer dat er keuzes worden gemaakt die alleen maar ruimte laten voor
een enkele optie  (Vaak is dat niet zo maar lijkt het er wel op.).
Laten we in deze club het unieke erin houden en flexibel blijven.
Vele mensen, vele wensen, vele mogelijkheden. Dat is de TCN ! !

Blijf bij deze club en er zijn genoeg liefhebbers die Roadbook en GPS naast elkaar gebruiken
en willen maken.

Grtz,
marco 8)

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 09:38 - 02 mrt 2013 11:24 #8 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Afscheid
beste brombeer,

ik wil  zondermeer mijn best doen om mensen met een zelfde passie erbij te houden maar er stond al duidelijk lidmaatschap opgezegd  maar jij bent vrij om bij hem langs te gaan
Ik heb respect voor iedereen en wil mijn nek ver uitsteken maar verwacht niet dat ik ga smeken.
Keuzes moeten ook gerespecteerd kunnen worden.
Jou benadering  vindt ik daarom ook dubbelzinnig

namelijk  hoe jammer dat het is dat iemand er mee wilt stoppen (en dat vind ik ook)
maar dat het ook wel heel veel werk is als de uitzetter van een route  een roadbook maakt (maar dat kun je samen oplossen)

is het glas half leeg of half vol
ik kan niet en ik weet niet liggen samen op het kerkhof

maw een roadbook hoeft geen enkele belemmering zijn en kunnen we dus oplossen







Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 10:00 #9 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Afscheid
Opzeggen doe je niet dmv een forum, dus is nog niet opgezegd. Ik lees een hoop onduidelijkheid en daar had op adequaat geantwoord op moeten worden. Misschien is er iets niet goed begrepen maar het kan toch niet zo zijn dat Tukkertwin het gevoel kreeg een zeur te zijn? Dan gaat er toch wel iets mis in de communicatie.

Ik dit geval had hulp geboden moeten worden om Tukkertwin digitaal te krijgen als het echt niet anders kan.

Is het echt nauwelijks nog mogelijk een roadbook te maken, (en dat zal zeker afnemen) dan zal Tukkertwim ook bij andere clubs eieren voor zijn geld moeten kiezen maar in mijn ogen is dit geen reden om een lidmaatschap op te zeggen. Onze daken zijn tegenwoordig ook van beton en niet meer van stro en takken en onze tijd wordt kostbaarder.

Maar als Tukkertwin dusdanig pissed is dan lijkt mij er meer aan de hand dan alleen een roadbookje die niemand voor hem kan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 11:20 #10 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Afscheid
Ik zal het nog één keer proberen uit te leggen.
Op de vraag van Tukkertwin: Is er ook een old skool papieren roadbookversie van deze rit?
Was mijn antwoord: Nee, vanaf dit seizoen worden de ritten alleen op gps aangeboden.
Lijkt me duidelijk en mijn inziens geen onvertogen woord.


De reactie vervolgens van Tukkertwin: Dat is erg jammer voor mij dus geen TCN ritten meer lidmaatschap maar opzeggen dan (helaas dus ook geen TCN 500 aktiviteiten meer van mijn kant)
Vervolgens komen er reacties van JBM: In het verleden ook al eens aangegeven dat ik deze ontwikkeling jammer vind om de dood eenvoudige reden dat je een touruitzetter niet kunt verplichten een GPS aan te schaffen ( heb wel begrepen dat de tourcommissie wil helpen bij het maken van een GPS bestand) , daarnaast is een papieren versie voor iedereen toegankelijk.

Tukkertwin, van Drenthe All Road komt in ieder geval een papieren versie, je bent dus welkom.

En van Aal goud: Beste mensen, dat GPS de primaire bron is wil toch niet zegen dat er geen routerol meer zal zijn. We hebben toch ook jaren GPS gehad terwijl de rol de primaire bron was.

De soep wordt echt niet zo heet gegeten zoals die hier wordt opgediend...
Citaat
In het verleden ook al eens aangegeven dat ik deze ontwikkeling jammer vind om de dood eenvoudige reden dat je een touruitzetter niet kunt verplichten een GPS aan te schaffen

Hoewel ik een GPS heb kan ik daar geen track mee maken. Als ik 'mijn' route uit het hoofd en op de kaart had gemaakt gingen we voorrijden en nodigden Jeroen Emke uit om er een route van de maken. Werkte perfect en was altijd goed voor veel gezelligheid! Ga ik nu ook weer doen voor de Groningenrit.

Waarop Tukkertwin weer reageert met: Volgens mij is de soep wel degelijk heet, zie de reactie van "Bill"
Nee, vanaf dit seizoen worden de ritten alleen op gps aangeboden.


Om vervolgens op verschillende topic zijn gal te spuwen en maar luid en duidelijk verkondigt zijn lidmaatschap op te zeggen.
Ik heb daar uiteindelijk wel weer op gereageerd maar had dat bij nader inzien niet meer moeten doen omdat het de energie niet waard is geweest.

Als Tukkertwin en zijn medestrijders wat beter hadden gelezen staat er toch geschreven dat een papierenroadbook tot de mogelijkheid hoort mits daar om gevraagd word en de desbetreffende toeruitzetter daar de tijd voor wil nemen.
EN NU KOMT HET: Hoeveel toeruitzetters hebben vorige seizoen en dat jaar ervoor ZELF hun roadbook gemaakt?
De meeste roadbooks zijn gemaakt door Jeroen Emke een aantal door mij en Thiad heeft er ook nog wat gedaan. Dat wij dat van een digitaal bestand kunnen maken lijkt zo simpel maar is het niet.
Als vervolgens blijkt dat de papierenroadbooks nauwelijks worden gebruikt tijdens de ritten en dit al meerdere jaren is geconstateerd lijkt het mij duidelijk dat we voortaan de GPS als leidraad nemen.


Dit is ook zo gecommuniceerd op de ALV en op het forum waarbij direct is vermeld dat het wel tot de mogelijkheid blijft bestaan om een papieren roadbook te krijgen als daarom wordt verzocht.


Ik wordt nu weggezet als een dictator die de regels bepaalt. Dat zal dan door mijn woordkeus in mijn antwoord komen, maar kom op zeg hoe kinderachtig kan je zijn om direct je lidmaatschap op te zeggen. Tukkertwin moet bij zichzelf te raden gaan wat zijn reactie teweeg heeft gebracht. Dat Tukkertwin zoveel voor de club heeft gedaan mag zo wezen maar daar lopen er nog wel meer van rond waarvan ondergetekende.

Ik wordt nu gebeld en gemaild door mensen dat ik mijn antwoorden moet aanpassen! Het moet niet gekker worden. Ik zou haast zelf het bijltje erbij neergooien en stoppen met mijn activiteiten voor de TCN. Maar dan zou ik net zo zijn als Tukkertwin.

Ik realiseer me goed dat er emoties mee spelen en ben daar zelf ook niet ongevoelig voor. Maar ik ga niets herroepen wat ik heb gezegd.

William.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 11:28 #11 door Herman
Beantwoord door Herman in topic Afscheid
Hoi Jan,

Erg jammer dat je dit besluit neemt.
De TCN wordt gemaakt door leden, en als consequentie heeft
dit dat er keuzes worden gemaakt, en daar krijg je nooit 100% gelijk gestemde in.
Jammer dat sommige hierop soms erg ongenuanceerd reactie op af geven.
Maar ook heel erg jammer dat sommige hier erg  direct op reageren.
Helaas iets van deze tijd, en persoonlijk vindt ik dit jammer.

Mocht je bij je besluit blijven, Wat jammer zou zijn, wens ik je al het goede toe,
maar vooral blijf als tukker tuffen met je twin en geniet er vooral van.

Het ga je vooral bijzonder goed, met of zonder TCN.

Groet,

Herman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 12:51 #12 door jbm
Beantwoord door jbm in topic Afscheid
EN NU KOMT HET: Hoeveel toeruitzetters hebben vorige seizoen en dat jaar ervoor ZELF hun roadbook gemaakt?
De meeste roadbooks zijn gemaakt door Jeroen Emke een aantal door mij en Thiad heeft er ook nog wat gedaan.


sinds Drenthe All road door Harry en ondergetekende wordt gemaakt, (5/6/jaar?) hebben wij alle roadbooks voor zowel de onverharde als de verharde versie zelf gemaakt ! Vorig jaar is er van onze verharde versie ongevraagd een variant gemaakt.
Voor de GPS versie hulp van oa Mense en Wout gehad om de simpele reden dat kennis / kunde en de eerste jaren een GPS ontbraken.

gr Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 13:03 - 02 mrt 2013 13:29 #13 door Eddy
Beantwoord door Eddy in topic Afscheid
helaas is er altijd wel een klein groepje dat zich niet lijkt te realiseren dat hier door vrijwilligers met de beste intenties veel energie gestoken wordt in het regelen en organiseren van club activiteiten, en geprobeerd wordt dit voor een zo groot mogelijk publiek aantrekkelijk te maken, helaas is het niet ( altijd) mogelijk het iedereen naar de zin te doen (hoewel hier op verzoek vaak wel een mouw aan te passen valt) . daarbij is ophef door niet goed lezen/begrijpen wat er bedoeld wordt ook erg jammer, zelfs frustrerend vooral als het iets betreft waar je zelf met de beste intenties veel energie in steekt.
Vragen, tips en suggesties zullen altijd welkom zijn, de toon waarop soms gecommuniceerd wordt (op het forum) vindt ik jammer, niet nodig. Zoals gezegd,  vrijwilligers die hun best doen om voor iedereen iets te organiseren, denk daar eerst eens aan.

hier laat ik het bij
Eddy Beijer

Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 13:33 #14 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Afscheid
Dit heeft allemaal betrekking op TCNlidmaatschap en niet op FORUMlidmaatschap. Beter dit te verplaatsen naar het afgeschermde TCN gedeelte. Deze clubaangelegenheid hoeft toch niet "op straat te liggen"?

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 21:05 #15 door tukkertwin
Beantwoord door tukkertwin in topic Afscheid
Nog 1 keer dan, kijken of ik het niet snap...

Ik vroeg gewoon of er een roadbook kwam.

Antwoord: Nee vanaf nu is er alleen een gps versie.

Als je het er niet mee eens bent had op de ALV maar wat moeten zeggen.

Vervolgens roepen allerlei mensen, maak je niet druk, als je er om vraagt kan er wel een roadbook gemaakt worden, we hebben alleen de volgorde roadbook en GPS omgedraaid, dus vroeger was het roadbook leidend en nu is het GPS bestand leidend.

MAAR! als ik dan vraag om een roadbook is het antwoord keihard nee.

Zonder roadbook is het voor mij op dit moment onmogelijk om ZELFSTANDIG een rit te rijden, dus wat moet ik dan nog bij deze club?

Vervolgens zegt William dat ik de energie van een reactie niet waard ben......ik voel me weggezet als een stuk oud vuil vervolgens word er weer geroepen dat een papierenroadbook tot de mogelijkheden mits daar om gevraagd word.

Wat was nu mijn eerste vraag?

Om in William zijn termen te blijven, ik ga maar eens wat aan energie besparing doen.

En voor de rest, mochten jullie in de toekomst een rood/blauwe twin over een zandpad voorbij zien stuiven groet rustig naar dit Ex TCN lid (ik blijf wel lekker rijden)

Waar een wil is is een weg.....waar geen weg is wil ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 12:46 #16 door Peter
Beantwoord door Peter in topic Afscheid

Volgens mij heeft een bestuurslid een Tripy te koop.


Nu je dit zo schrift herinner ik me dat ook. Als je met een Tripy inderdaad makkelijk een routerol kunt maken wil ik wel even weten wat dit ding moet kosten.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 13:15 #17 door kees
Beantwoord door kees in topic Afscheid
Maar hoe denk je dat in te kleden dan? Een Tripy en een GPS rondsturen naar toeruitzetters die in kalendervolgorde 'aan de beurt zijn'?

Je moet nog wel met die dingen leren werken. Volgens mij is een Tripy enkel een visueel digitaal afleesbaar roadbook. Ik kan me niet voorstellen dat je met dat ding een end gaat rijden, hij zelf de route-aanwijzingen maakt en je hem daarna aan de printer hangt. En bolletje-pijltje routes zijn wel gauw saai hoor. Ga dan op een Goldwing toeren.

Ik weet van Tripy's niks maar bij de buren ken ik wel iemand die alles daarmee doet. Mocht er interesse zijn.


Bromz

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 16:57 #18 door Floor
Beantwoord door Floor in topic Afscheid

Hierbij zeg ik mijn lidmaatschap van de TCN op


Oei! Dat is echt wel heel erg jammer!  :(

Ik vond de stukken die we achter je aan hebben gereden (hoewel 'rijden' de eerste keer met de alp wel wat hoog gegrepen was... in ieder geval deed ik toen pogingen tot  ;)) met die weekenden echt heel leuk! Die staan bij mij nog steeds hoog op het lijstje met leerzame rij-dagen! Heb daar wel een beetje doorgekregen wat je wel en vooral niet moet doen offroad, en terwijl wij zaten te ploeteren om de motoren overeind te houden, zou het mij niet verbazen als jij gewoon luid fluitend in je helm een beetje om je heen zat te kijken  ;D
Dat dat op deze manier binnen de club eindigt is gewoon kut. En volgens mij ook onnodig, dingen worden zwart-witter afgeschilderd dan ze zijn en dat leidt tot conclusies die veel scherper zijn dat het oorspronkelijke idee was.

Vele mensen, vele wensen, vele mogelijkheden. Dat is de TCN ! !

Blijf bij deze club en er zijn genoeg liefhebbers die Roadbook en GPS naast elkaar gebruiken
en willen maken.

Daar ben ik het helemaal mee eens!!  :)  ;D

En voor de rest, mochten jullie in de toekomst een rood/blauwe twin over een zandpad voorbij zien stuiven groet rustig naar dit Ex TCN lid (ik blijf wel lekker rijden)

Mag ik er dan nog een keer achteraan rijden?  :angel:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 22:39 #19 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Afscheid
Floor 4 president!!!!  ;D

En na mijn (heel laaaaaaaaaang en heel gezellig) bezoek aan TCN'er van het 1e uur Berry Wichers van Desert Motors in Vriezeveen vandaag, helemaal overtuigd!  :-*

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 22:58 #20 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Afscheid
Een kort bezoek aan Berry bestaat niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.118 seconden