Heavy Duty aluminium koffersystemen.

09 jan 2014 14:50 #41 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Kofferrek en valbeugel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 15:27 #42 door NinJan
Beantwoord door NinJan in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
ja, sorry, ik heb het maar letterlijk overgeschreven van de heavy duties site om verwarring te voorkomen  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 16:49 #43 door bartjanm
Beantwoord door bartjanm in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Ik ben nog even aan het kijken of ik budget vrij kan maken voor een setje koffers + beugels voor de varadero 2004. Weet iemand al wat de beugels kosten?



Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 17:43 #44 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.

Kofferrek en valbeugel.


Kijk aan, bedankt!  :-*

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 18:53 #45 door alex63
Beantwoord door alex63 in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Beugels kosten rond de 80 euro.

Varadero Xl1000 V.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 19:29 #46 door Gerard Schlooz
Beantwoord door Gerard Schlooz in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Voor mij de crash bars graag. Mocht er iemand die ook wat besteld in de buurt van den haag wonen kunnen we wat afspreken met het ophalen van distributie punt.

HONDA / Africa Twin RD07/07A / Crash Bar Enduro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 19:40 - 10 jan 2014 13:19 #47 door stijnstijn
Beantwoord door stijnstijn in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Even een nieuw overzicht, het begint onduidelijk te worden, controleer je eigen gegevens even aub.

Waffie: 1x Valbeugelset XL600V
StijnStijn: 1x Valbeugelset XL600V
Robin66: 1x Valbeugelset XL600V
Alex63: 1x Koffers Varadero & ophangbeugels  Onder welk model valt dit? en Ophangbeugels is dus het kofferrek?
Kwafo: 1x Middenbok XL600V
Sorro: 1x Koffers + kofferrek + bevestigingsset koffers AT RD03
Pistash: 1x Voetsteunen + middenbok AT RD07
Ninjan: Valbeugels + kofferrek + voetsteunen XL600V
Gerard Schlooz: Valbeugels "adventure" AT RD07
Piraat: Voetsteunen XL600V

Excel bestand is toegevoegd, controleer daar ook nog even, heb er ook de prijs per persoon achter staan. Koffers zijn geprijsd vanaf 300 euro en afhankelijk van de eisen, zelf prijsopgave doen bij heavy duties aub.

Aanpassingen mogen per PM doorgegeven worden.



Er is gevraagd naar een uiterlijke beslis en/of orderdatum, wat vinden we een redelijke tijd om iedereen genoeg tijd gegund te hebben een bestelling te plaatsen?

Houd natuurlijk nog wel rekening met de verzendkosten, deze zal verdeeld worden.

Honda XL600V Transalp '96
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 21:14 #48 door GK
Beantwoord door GK in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
ik heb geen voorkeur voor beslis/orderdatum, ben er nu klaar voor en heb genoeg geduld ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 23:31 #49 door stijnstijn
Beantwoord door stijnstijn in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Excel bestand heeft kleine aanpassingen gehad voor degene die er naar gevraagd hebben!

Zelf zat ik te denken aan een uiterlijke "besteldatum" van zo'n 2 weken vanaf vandaag.

En wil graag voorstellen dat Alex63 het contact gaat leggen met Heavy Duties om een leuke korting te gaan bedingen!

Een snelle rekensom (inclusief koffers), komt nu al op 1500 euro! (excl verzendkosten)

Honda XL600V Transalp '96

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 23:54 #50 door alex63
Beantwoord door alex63 in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Hoi. Ik reageer straks nog uitgebreider hierop, ben nog tot 04.00 op het werk. Alex

Varadero Xl1000 V.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 05:30 #51 door alex63
Beantwoord door alex63 in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Ok. Ik ben het met Stijn eens dat het enigszins een warboel wordt, en er duidelijkheid moet komen in hetgene wat er besteld moet worden. Dus even goed doorgeven idd door een pm naar Stijn. Wel graag in de bewoordingen zoals ze op de site van Heavy Duty staan, om misverstanden te voorkomen. Dus iedereen ff checken op hun site.
Dan krijg ik van Stijn de bestellijst, en daar ga ik dan mee aan de slag bij Heavy Duty. Uiteraard verwacht ik korting, maar betwijfel aan de eerder genoemde 10 %, maar ik zal mijn best ervoor doen.
VOORDAT uiteindelijk de bestelling de deur uit gaat, zetten we de bestellijst nog ff op de site hier, zodat iedereen zijn goedkeuring geeft, en daarna gaat de lijst de deur uit naar Heavy Duty. Maarrr..... VOORDAT de bestellijst de deur uit gaat, zullen er duidelijke afspraken gemaakt moeten worden over de betaling, en zal de betaling ook voldaan moeten zijn naar 1 van ons.1 van ons zal dit op zich moeten nemen, mijn voorkeur gaat uit naar het bestuur van de club. Waarom? Vele van ons kennen mekaar niet, dus is het een vertrouwenskwestie zoals ik al eerder aangaf. Maar aangezien dat er enkele onder ons zijn, waaronder ikzelf die toch ff rond de 450 euro over moet maken naar een "vreemde, wil je toch enige zekerheid en een goed gevoel erbij hebben".Wellicht dat ik niet de enigste ben met dit gevoel. Vandaar mijn keuze het bestuur, of een bestuurslid dit te laten verzorgen.
Mocht dit niet mogelijk zijn moeten we even kijken hoe we het oplossen, of als iemand suggesties heeft, graag!

Stijn, ik geef je komende dagen door wat ik exact moet hebben via een pm, en binnen 2 weken de bestellijst de deur uit hebben, zou in principe moeten lukken. Alleen zoals ik al aangaf moet ik nog even wachten op de fotos van hun over de rekken op mijn varadero die ze nu aan het vervaardigen zijn.

zo, ik ben er ff klaar mee, en ga ff źzzzzzzzzzzzzzzzzz

Varadero Xl1000 V.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 12:02 #52 door stijnstijn
Beantwoord door stijnstijn in topic Heavy Duty aluminium koffersystemen.
Om het allemaal duidelijk te houden, nieuw topic gestart!

http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=10571.0

Honda XL600V Transalp '96

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.080 seconden