Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Robert lijkt onbedoeld een open zenuw te raken.
Zijn vraag is of er een sticky topic kan komen voor de routes die forumgebruikers willen delen.
Ik stel voor om deze vraag voor 1 november op de agenda te zetten. Het valt m.i. onder het stukje toertochten en activiteiten, samen met activiteiten op eigen initiatief in de regio.
Daarbij, los van mijn mening over openbaar maken die toch niet veranderd,
Zoals jij het brengt Robertehv, lijkt het, dat jij de routes openbaar wilt maken, en zoek je daar motivatie bij. ???
Waarom? Je kunt zelf wel invullen waar dat op lijkt.... :-\
heb je alleen belang bij de routes, en wil je besparen op de lidmaatschapkosten? :-[
als je dit topic was begonnen met een motivatie over het belang van meer bezoekers van niet leden op de site,
en hoe dit te verwezelijken dan had ik deze conversatie in ieder geval nog begrepen.
wat is er mis met het interessant maken van dit forum voor meer dan alleen TCN leden?
Komt bij, hoe meer traffic op de site hoe meer mogelijkheden er voor de club komen hiervan, op wat voor wijze dan ook, gebruik van te maken. Dit zou een mooie manier kunnen zijn om wat extra middelen binnen te krijgen. TCN leden krijgen bv een banner vrij forum terwijl niet leden nog reclames zien.
wat betreft de allroadtracks.... het gaat er niet alleen om hoe de rijders zich gedragen, ook de frequentie waarmee de tracks gereden worden, kan verhoogde irritaties opwekken bij de lokale bevolking.
een paar jaar geleden waren de routes maar een week op het forum te zien, daarna werden ze er weer afgehaald.
het is eigenlijk de bedoeling om op die bewuste dag de route te rijden.
Hai Eddy,
dat klopt helemaal.
Allroad ritten is niet slim wil je langer gebruik maken van de tracks.
Van de TCN zijn beschaafde mensen die respect hebben voor de omwonenden van de track.
Anderen (echte boscrossers) houden geen rekening met de medemens en
wekken zoveel irritatie op dat mensen gaan klagen bij de gemeente met als gevolg
dat hele gebieden vol staan met verbodsborden (alleen bestemmingsverkeer).
Hier in de buurt is dat met de omgeving Stramproy gebeurd en zo een mega mooi
(groot) gebied voor allroaders gelijk van de kaart verdwenen.
Voor de Limbo ritten moet ik dus op zoek naar wat anders.