- Berichten: 462
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En Shoei hoeft niet zo duur te zijn hoor, gewoon het goeie moment afwachten en een einde reeks kopen.
Klinkt als een handige feature. Heb je daar bij ook nog een pinlock in je helm?Ohja, Shoei heeft daarvoor een speciaal klepje aan de zijkant van het vizier. Je kan dat klepje omhoog zetten en dan blijft er een heel klein kiertje open, heel handig. Toen ik de helm kocht en de verkoper mij dit vertelde dacht ik van : 'jaja, blabla, verkoopspraatje'.
Na 6 jaar en verschillende Shoei-helmen kan ik zeggen dat het verrekt handig is.
Kopen in het buitenland. Klinkt goed! In Nederland passen en mag ik vragen op welke site je besteld hebt?En Shoei hoeft niet zo duur te zijn hoor, gewoon het goeie moment afwachten en een einde reeks kopen.
Mijn eerste, een Z-one (circuithelm) gekocht in Andorra, 350€ ipv 620€ in België, nu helaas zwaar beschadigd (maar mijn hoofd niet ;D).
Had ook al een Raid I , einde reeks bij het verschijnen van de Raid II, gekocht voor 250€ ipv 400€.
En nu ter vervanging van mijn Z-one heb ik voor op circuit een XR1000 gekocht maar in een kleurtje die in 2009 niet meer wordt verkocht. Nog geen 300€, dus ook fikse korting .
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat je kan doen is bv een trekstripje rond het kinstuk spannen en dan vizier dicht doen. Door het trekstripje die in de weg zit kan het vizier niet volledig dicht, blijft er dus een kiertje open, net (niet?) genoeg om aandampen tegen te gaan. Is iets dat veel gedaan wordt bij de circuitpiloten. Nadeel is dan wel dat je het vizier niet meer volledig kunt sluiten zonder het trekstripje los te knippen
trekstripje :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
UVEX Enduro toevallig? Ik heb deze opgehad van't weekend en zat best aardig... Wat is naast bovenstaande jouw verdere ervaring met UVEX?Ik heb daarna nog een Uvex gekocht maar de BMW helm zit echt veel lekkerder.
NiCo
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
hahahahha gewoon Shoei multitec kopen, die heeft daar een knopje voor, net een klein spleetje open. Maar met de pinlock beslaat de boel sowieso niet...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Of als ik op circuit rij met mijn 'spiegelvizier' (iridium?), dan gebeurt het wel eens dat tijdens de 1e ochtendsessie mijn vizier beslaat, dan is dat mechanisme ook zeer handig .
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoe zit het met het lawaai van de Shoei in vergelijking met de C3?hahahahha gewoon Shoei multitec kopen, die heeft daar een knopje voor, net een klein spleetje open. Maar met de pinlock beslaat de boel sowieso niet...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
UVEX Enduro toevallig? Ik heb deze opgehad van't weekend en zat best aardig... Wat is naast bovenstaande jouw verdere ervaring met UVEX?
www.polo-motorrad.de/fileadmin/user_uplo...uro-TIPP_MN_0308.jpg
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zit lekker op je hoofd, dat wel maar er zit een vreemd resonerend geluid als je er op de snelweg mee rond gaat rijden.
Ik heb het idee dat de klep dat veroorzaakt, die is/lijkt namelijk minder open als andere enduro helmen.
Groet, Nico
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.