Welke hoes voor de buitenslapers?

04 jan 2016 17:48 #21 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
Wauw wat een service! Mooi man!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2016 18:46 #22 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Welke hoes voor de buitenslapers?

normale prijs, inclusief het heen- en weer sturen.


Ben toch benieuwd wat dan die normale prijs is geworden.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2016 20:39 #23 door chaly-dude
Beantwoord door chaly-dude in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
Ik heb ze hier nog niet voorbij horen komen, maar ik ga binnenkort deze bestellen: www.dscovers.nl/product/delta-motorhoes/
Ooit motor voor de deur onder een goedkope hoes gehad, was binnen 3 weken gejat. Nu staat de motor binnen maar tijdens winterstalling wil ik er toch een hoes overheen. Bij die van DScovers kan er ook een slot doorheen. Maakt stelen toch iets lastiger.

Tipje van een pro: Zet je Postcode / initialen aan de binnenkant van de hoes. Mocht ie dan gestolen worden en je denkt 'm te herkennen, kun je het altijd checken.

Transalp XL600v + Honda SS50 (in onderdelen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2016 20:53 #24 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
Pro-pro tip: zet je markeringen aan de buitenkant, dan ziet de potentiele dief ze ook en bedenkt dan die van je buurman te stelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2016 21:06 #25 door kees
Beantwoord door kees in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
Haha die Pim, altijd razor-sharp  :)

Maar ja dan heb je van die figuren zoals ik die 3x per jaar verhuizen. Dan heb je aan die postcode ook niks. Maarr, ik ben in 17 jaar 15x verhuisd, maar mijn AT is altijd gebleven. Ik kan het kenteken erop noteren.

Ik ben op zich niet zo bang voor jatten. Nooit geweest, met niks. Ik vind de vrijheidsbeperking die die angst oplevert, ongewenst. Dus mijn helm hangt altijd aan mn spiegel. En ook al kan ik mn motor binnen zetten, hij staat altijd op straat.

En JA, er zijn wel es dingen van me gejat of werd er ingebroken. So what . Al die terugkerende extra handelingen is niks voor mij  :)


Maar  éénmalig iets op die nieuwe hoes kalken, dat kan wel. Want, op zich prima idee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 16:37 #26 door STA
Beantwoord door STA in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
Ik heb ook een verheul hoes hoes en op maat gemaakt ivm topkoffer, het kost wat maar dan heb je ook wat! :D

Groet STA

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 16:45 #27 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
Mijn Dero staat ook al 4 jaar buiten onder een Verheul hoes, is nog als nieuw.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 17:52 #28 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
ja ja Cas

is nu de hoes nog zo goed als nieuw of je varadero want  jij poetst  je eigen natuurlijk wel in de rondje en zover ik heb begrepen  vervang jij iedere bout,schroef , nippel,of wat dan ook bij de eerste signalen van veroudering
die fiets gaat jouw nog overleven  :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2016 18:02 #29 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Welke hoes voor de buitenslapers?

ja ja Cas

is nu de hoes nog zo goed als nieuw of je varadero want  jij poetst  je eigen natuurlijk wel in de rondje en zover ik heb begrepen  vervang jij iedere bout,schroef , nippel,of wat dan ook bij de eerste signalen van veroudering
die fiets gaat jouw nog overleven  :D

;D Ik bedoel de hoes Ad, het poetsen is inmiddels een heel stuk minder geworden :o
Maar de Dero gaat mij inderdaad overleven. Ik volg vol interesse alle berichten over de nieuwe AT en zou er morgen een willen bestellen maar het lijkt me onverstandig om nu mijn spaarcenten aan te spreken want ik ben al mijn hele leven ZZP er (zelfstandige zonder pensioen). Dus als ik nu een nieuwe AT koop heb ik straks mss geen geld meer om ermee te rijden :-[

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2016 11:33 #30 door kees
Beantwoord door kees in topic Welke hoes voor de buitenslapers?

Update,

Mijn hoes is zo erg kapot dat hem omhangen meer een gevoelskwestie is geworden.

Bij de buren werd pas een motorhoes weggegeven die het zelfde was als de mijne die ik nu wil vervangen. Ik was net te laat, een ander was blij gemaakt.

Maarrr, het leverde wel op dat mijn hoes wel degelijk een echte Verheul is, alleen, ze worden zó al jaren niet meer gemaakt. Tenkate verkoopt alleen de moderne hoezen, zeg maar.

Ik besloot direct naar de bron te gaan en heb Verheul gebeld en mijn verhaal uitgelegd. Wat blijkt, Verheul bewaart restpartijen van ooit geleverde series en stoffen. Zo ook dat waar mijn hoes uit is vervaardigd. Ik mag mijn ouwe hoes opsturen en ze maken hem na, in de originele stof. Tegen de normale prijs, inclusief het heen- en weer sturen.

Soms kunnen mensen je zo onverwachts blij maken!  :)


En het kan nog beter! In no-time had mijn twin een nieuwe jas! Netjes thuisbezorgd door Post.nl (op mijn verjaardag). In de doos ook een spuitbus om het waterproof bij te houden. Keurig factuur op naam erbij, betaling mocht achteraf.

Ben toch benieuwd wat dan die normale prijs is geworden.


Ehmmm.. 75 euro voor een hoes op aanvraag naar eigen wens, incl. verzenden en spuitbus. Ik had niet naar de prijs gevraagd. Ik had zoiets van, zet maar op de rekening, ik zie het wel. Ik vind de kwaliteit van het werk en de hoes belangrijker dan een koopje jagen. Bovendien vind ik dat je mensen moet betalen voor waar ze goed in zijn.


Mijn brommert VERDIEND een warme jas  :)

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2016 07:29 #31 door arne
Beantwoord door arne in topic Welke hoes voor de buitenslapers?
Keurig geregeld hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.132 seconden