Opvallen!

08 juli 2009 12:09 #21 door Gijs
Beantwoord door Gijs in topic Opvallen!
Ben wel benieuwd wanneer ik de eerste motorrijders zie met zo'n duits vlaggetje achter op de motor ;D

De grootste winst valt voor de meeste motorrijders nog steeds te behalen op het vlak van verkeersinzicht en rijstijl/techniek, voor mij persoonlijk ligt daar de prioriteit. Daarnaast vind ik het ten koste gaan van de herkenbaarheid van mensen die beroepshalve velle kleuren dragen, voor hen is dat belangrijker. Ik kijk er ook niet van op als die hype met die hesjes nog een staart krijgt en er ooit regels en wetten onstaan die het gebruik ervan gaan inperken.

Maar dat heeft weinig temaken met deze actie, wel een coole stunt, lijkt inderdaad net nep, haha.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2009 13:30 #22 door niels_w
Beantwoord door niels_w in topic Opvallen!
Mooi ruitje! Houden zo. Ik snap nog steeds niet waarom bijna alle motorrijders alles het liefst in mat zwart willen hebben (oh oh oh wat een stoere 'biker' ben je dan, net een vleermuis of een village people ???) maar vervolgens voor de veiligheid gele hesjes aan gaan trekken. Maak je motor lekker opvallend en je kleding ook! En wbt de vorige reactie: professionals die op moeten vallen hebben altijd nog mooie optische en geluidssignalen die wij niet dragen. Ik ga niet onzichtbaar rondrijden om iemand anders veiliger te laten zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2009 14:29 #23 door kenny013
Beantwoord door kenny013 in topic Opvallen!

Mooi ruitje! Houden zo. Ik snap nog steeds niet waarom bijna alle motorrijders alles het liefst in mat zwart willen hebben (oh oh oh wat een stoere 'biker' ben je dan, net een vleermuis of een village people ???) maar vervolgens voor de veiligheid gele hesjes aan gaan trekken. Maak je motor lekker opvallend en je kleding ook! En wbt de vorige reactie: professionals die op moeten vallen hebben altijd nog mooie optische en geluidssignalen die wij niet dragen. Ik ga niet onzichtbaar rondrijden om iemand anders veiliger te laten zijn.

Liever een vleermuis dan een Teletubbie  :P

Een Africa Twin is onverwoestbaar, maar er zijn grenzen en een vrachtwagen is er zo een.
.
stanswebsite.tk/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2009 17:43 - 15 juli 2009 08:44 #24 door Flip
Beantwoord door Flip in topic Opvallen!
Mmmm, mijn oog viel op dit topic en ik heb het idee dat ook ik wat afwijk van de norm. Tot voor kort was mijn rally kuip ook stemmig zwart, maar ik liep bij de plaatselijke Lidl tegen een rol plakplastic aan in deze fraaie zebra print. Ik vind het een verbetering, 't zit er strak op en het valt op! ;D
Bijlage:
 
Bijlage:

CB400N, CBX1000ProLink, GPZ1000RX, GSXR750, GSXR1100w, XRV750, LC8 SE.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2009 13:04 #25 door Jan4AN
Beantwoord door Jan4AN in topic Opvallen!
Ik heb het ruitje inmiddels weer zwart gemaakt  ::) Het was wel een leuke stunt :D

XL1000V SD02 2004
XR400R 1997
Zundapp CS50 type 529 1978

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2009 16:42 #26 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic Opvallen!
Ik heb begrepen dat je een bekeuring kan krijgen ivm landschapvervuiling. C:-)

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.125 seconden