Zitten op de camping

31 dec 2013 10:13 #21 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Zitten op de camping
Tja, zo'n tattelding kost dik 100 euro... Ik kan ook gratis op de grond zitten.

En Huib heeft gelijk, ik ben te klein voor mijn gewicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2013 10:19 #22 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Zitten op de camping
Tatteljee maakt mooie dingen, maar idd schreeuwend duur  :-\

Bo-camp heeft ook van dit soort stoeltjes, maar dan voor ongeveer €20,-  8)
Heb ik er ook nog 2 van liggen  :). Wederom niet voor de hele avond op te zitten, maar om effe een uurtje in de zon te relaxen best lekker. Wél een kussentje er in stoppen anders heb je binnen no time een zere r**t  >:(

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85
Bijlagen:

31 dec 2013 14:30 #23 door Floor
Beantwoord door Floor in topic Zitten op de camping
Wij hebben van die hele lage stoeltjes. Zit je een cm of 15 boven de grond, maar lengte is geen probleem; benen steek je gewoon vooruit.  ;D (vader van 2 meter en broer 1.95. Die vinden ze errug fijn. Ook eentje met rugproblemen. Alleen bij hele slechte knien niet echt practisch mss.)

Wegzakken in sompig gras hebben wij nooit last van gehad.... en er wordt hier een jaar of 30 met die stoeltjes rondgesjouwd. (Waarvan ik er 'maar' 21 heb meegekregen). Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik geen ervaring heb met 145 kilo op 1 stoeltje... de zwaarste bij ons is nog geen 80 kilo  :-X Ik zal de volgende keer even vragen of ik op schoot mag, dan zullen we even kijken.  ;D 8)

Ook makkelijk mee te nemen: als je ze inklapt, zijn ze heel plat. Op de motor 'hang' ik hem aan de zijkant van een koffer, vastzetten met een spin en/of spanband.
Oja. En als je valt, beschermt hij je koffer!  8) ;D

31 dec 2013 18:34 #24 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Zitten op de camping
Probleem is dat de rugleuning vaak niet sterk genoeg is omdat het zwaartepunt een stuk hoger ligt omdat die grote kop van mij ook aardig wat weegt. Rugleuning bezwijkt vaak als eerste. Die bocamp grondstoeltjes ken ik, levensduur was 15 seconden en toen was het een relaxfauteuil.

Zit idd te denken aan iets groters en zwaarders en san maar achterop binden of zo. Maar de belastbaarheid stopt vaak bij 110 kilo en dat is niet genoeg  :-[ :-[ :-[

01 jan 2014 17:47 #25 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Zitten op de camping

Probleem is dat de rugleuning vaak niet sterk genoeg is omdat het zwaartepunt een stuk hoger ligt omdat die grote kop van mij ook aardig wat weegt. Rugleuning bezwijkt vaak als eerste. Die bocamp grondstoeltjes ken ik, levensduur was 15 seconden en toen was het een relaxfauteuil.

Zit idd te denken aan iets groters en zwaarders en san maar achterop binden of zo. Maar de belastbaarheid stopt vaak bij 110 kilo en dat is niet genoeg  :-[ :-[ :-[

Klinkt als maatwerk. Titaan buis met kevlar steunvlakken ofzo  ;D

(maar serieus, zou je niet iets bestaands kunnen verstevigen/ verbeteren? )

02 jan 2014 16:45 #26 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Zitten op de camping
www.sidscampstore.nl/kampeerstoel-dalton-highback-executive

gaat al de goeie kant op qua draag gewicht

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

02 jan 2014 19:39 #27 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Zitten op de camping
;D aanhangertje heeft een eigen gewicht van 37 kg en een laadvermogen van 50 kg, daar zakt menno dwars doorheen

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden