Voor je het weet , kies je voor de transalp

13 apr 2010 21:34 #21 door Goobi
Beantwoord door Goobi in topic Voor je het weet , kies je voor de transalp

Hee gefelici met je Alp! Met het opbokken had ik in het begin ook wel problemen. Ik pak met m'n linkerhand het stuur, met de rechter neem ik de handgreep van de duopassagier, met de rechtervoet de middenbok naar de grond duwen, voet op de hevel zetten en dan met alle drie tegelijk gaan werken: linkerhand met stuur naar je toe trekken, rechterhand omhoog halen en met je volle gewicht op die hevel gaan hangen.

Transalp XL650V (2002) > Transalp XL700VA (2008) > Africa Twin CRF 1000L DCT (2019)
YouTube: bit.ly/36NiKLy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2010 00:21 #22 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Voor je het weet , kies je voor de transalp


Niet liegen San  >:( .

(Je zou het anders niet zeggen   :)) :angel: )

Hee Han, ik lieg niet wanneer ik zeg dat het al wel iets langer dan een jaartje geleden is dat ik ben begonnen met motorrijden.....,  ;)

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2010 13:08 #23 door rodealp
Beantwoord door rodealp in topic Voor je het weet , kies je voor de transalp
bedankt voor jullie tips, het opbokken blijkt toch wel te doen. Staat nu elke avond op de bok, ipv de zijstandaard. :))

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2010 13:30 #24 door Peter
Beantwoord door Peter in topic Voor je het weet , kies je voor de transalp
Laat ik me ook maar even voorstellen.

Als gelukkige bezitter van een Transalp uit '94 liep ik tegen het probleem van een kapotte CDI-unit aan. Niet wetend wat het euvel was ben ik op internet gaan zoeken en ontdekte de oorzaak en dus de oplossing op dit forum. Zo leerde ik ook van het bestaan van de Transalp club.

Inmiddels heb ik me aangemeld als lid van club en forum. Het bestaan van de club heeft me een flinke besparing opgeleverd. De nieuwe originele CDI + montage zouden € 322,00 kosten. nu heb ik een goede kloon van € 89,00 en een weer vloeiend lopende motor. Die besparing en het ondersteunen van een club als deze is me het lidmaatschap van ruim twee tientjes wel waard. En wie weet doe ik nog eens mee aan een rit...

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.089 seconden