Hoi

23 juni 2011 10:37 #21 door Rik
Beantwoord door Rik in topic Hoi
het is in ieder geval wel gezellig en ik kan niet wachten tot ik een keer een rit kan meerijden.

dat NTT en ITT is me nog niet helemaal duidelijk maar daar duik ik nog wel even in :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2011 11:17 #22 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Hoi

het is in ieder geval wel gezellig en ik kan niet wachten tot ik een keer een rit kan meerijden.

dat NTT en ITT is me nog niet helemaal duidelijk maar daar duik ik nog wel even in :-)


NTT: Nationaal Transalp Treffen; ons jaarlijks k(r)ampeerfeestje met dit jaar een dik 20-jarig jubileumsausje;

ITT: Internationaal Transalp Treffen, de 'internationale' versie, maar dan met een leuke en gezellige internationale saus; vrijwel steevast met Hemelvaart, voor 2013 waarschijnlijk in augustus.... Dit jaar Texel, volgend jaar (waarschijnlijk) de Pelopenessos, Griekenland.

En wellicht als Derorist (maar ook open voor Alpen & Twins) ook niet geheel oninteressant:
VIM: Varadero International Meeting, ieder jaar met pinksteren. Dit jaar Slovakije, volgend jaar Tarragona (bij Barcelona). Daarover meer info op www.varadero-international.com

En dan hebben we nog al die toertochten (ongeveer eens per 3 weken), en het afsluitweekeinde (dit jaar is wederom de uitzondering, geen afsluitweekeinde, maar een afschietweekeinde  ;D ). En normaal gesproken ook nog eens een buitenlandweekeinde. 4 Dagen sturen voor een (vaak) hele nette prijs; zo zijn we de afgelopen jaren al in de Belgische Ardennen geweest, Vogelsberg, Sauerland en zelfs tot in het Zwarte Woud.

Maar zoals door Danny terecht aangegeven, ff aanmelden hier op het forum als lid, en dan heb je direct toegang tot de informatie over deze mooie activiteiten!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2011 12:46 #23 door Rik
Beantwoord door Rik in topic Hoi
Dat scheelt mij weer een hoop opzoeken, mijn dank is groot.

Er zal ongetwijfeld 1 iets zijn waar ik mee zal gaan dus dat komt goed  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.057 seconden