Joker

21 juli 2011 22:21 #21 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Joker

Hallo Transalp club leden,

Ik ben Joker, 24 jaar, 2 jaar rijbewijs en heb een aantal XLen verzameld waaronder 1 transalp. Kom uit Driebergen.
Sinds ik mijn rijbewijs heb rij ik al XL. Ben begonnen met 1 honda xl 500R, door blok schade nog een XR500s (zga zelfde blok) gekocht en daar wat uit gehaald wat ik nodig had. Daarna nog een XL500S gekocht voor het boscrossen, waar wel wat werk aan was maar dat is ook allemaal al gedaan in de afgelopen tijd.

2 maanden terug een motor ongeluk gehad (niet mijn schuld, auto wilde keren waardoor ik ik de zijkant van de auto reed) met de 500R. Toen nog maar een sloper gekocht.(dacht ik, motorblok en wielen zijn en frame zijn nog in perfecte staat) Ben nu nog bezig met de complete motor om te bouwen naar ander frame en de voorvork aan het reviseren. Heb inmiddels redelijk wat sleutelervaring opgedaan van kettingset vernieuwen tot complete blokrevisie. Ervaring met 2 cilinders, rempompen en startmotoren heb ik nog weinig maar t zal allemaal niet zo heel erg moeilijk zijn.

Inmiddels heeft mijn vriendin ook bijna haar motor rijbewijs en wou haar toch ook wel erg graag op een XL zetten, vandaar een transalp. In de zoektocht kwamen er 2 mooie voorbij, dus 1 voor haar en ook nog maar 1 voor mij. Garage staat erg vol op het moment met motoren en heel veel (oude) XL onderdelen.
Mijn transalp heeft nog wel paar verse onderdeeltjes nodig waaronder een achterbrug en voorvelg. Ben druk opzoek hiernaar.
Mijn transalp komt uit '94 en die van me vriendin uit '91 dacht ik.

Dat was t wel zoon beetje denk ik.
Foto's zal ik nog even plaatsen in de komende tijd!

Mvg,
Joker
[/quote
Hi Joker, welkom! hee klinkt goed al die XL-en. Heb vroegahh...ook alle Xl-en gehad, de rood/oranje XL125 uit '77. een  zwart/gele XL250 uit '76 en een rode met wit/gele strepen XL500 uit '79  en ook nog een grijs/oranje Tl 125 ''erbij'' uit '77 heeft by the way een XL blokje. De laatste had ik moeten houden, heb hem voor fl 750,- verkocht in '88 stomm.. :'(  natuurlijk maarja...


http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2011 10:16 #22 door Joker
Beantwoord door Joker in topic Joker
He Sandra,

Ik moet ze allemaal houden... ;) kan er echt geen afscheid van nemen. De 1e 500R die ik kocht had ik laatst ongeluk mee. Frame krom enz. Maar, vandaag is de dag, dat ik een vers gecoated frame op ga halen bij de spuiter ;) . Daarna begint de grote ombouw. Op het andere kenteken na zal niemand zien dat het een andere motorfiets is.
Had ook nog een ander stuur liggen, die is meteen ook meegegaan. Pik zwart komt die straks terug.

Ik ga dit bericht posten, en naar de spuiter. Misschien later vandaag de eerste foto's!

Mvg,
Joker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2011 14:30 #23 door Zot
Beantwoord door Zot in topic Joker
Joker in aktie op 1.20  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2011 21:56 #24 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Joker
;D

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden