Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nou het kan ook wel 1991 zijn hoor. Machine komt uit Amerika (import) en staat op duits Kenteken. Zal het nog ff nakijken.Hallo Martin,
Welkom op dit forum en bij de TCN als lid. Mooie AT ben zelf ook een fervent RD04 rijder. Weet je zeker dat jou motor van 1990 is? Ik dacht altijd dat de RT04's pas in 1991 op kenteken zijn gezet? Als het een originele 1990'er is heb je volgens mij wel een bouwjaar te pakken die we binnen de TCN volgens mij nog niet hebben, maar kan het natuurlijk mis hebben omdat niet iedereen de leeftijd van z'n motor opgeeft.
Je hebt inmiddels heel wat vervangen lees ik zo. Waren de remschijven nog oké die hebben inmiddels toch ook wat km's verstouwd.
Wellicht tot een keer bij een clubrit.
Nou het kan ook wel 1991 zijn hoor. Machine komt uit Amerika (import) en staat op duits Kenteken. Zal het nog ff nakijken.
Remschijven zijn nog in goede staat.
Nou ja zeg. Heb die info van de verkoper gekregen, dus weet niet beter. Maar kan heel goed zijn dat hij ook maar wat zegt.Dat' ie uit de VS komt is helemaal apart. De AT is daar nooit officieel door Honda aanboden.
Dank je wel Wim,Schitterende kleurstelling!! En wat dat 'gelijk verliefd zijn' betreft: had ik met mijn TA ook. Na mijn terugtrekken uit het arbeidsproces bleef ie als enige over in 'de stal' en gaat nooit meer weg. Veel genot toegewenst!
Nou ja zeg. Heb die info van de verkoper gekregen, dus weet niet beter. Maar kan heel goed zijn dat hij ook maar wat zegt.
Is zo iets nog uit te zoeken op één of ander manier?
Ja super he dat zadeltjens ;DDat zadel.. *kwijl*
Ik heb RayZ enige tijd geleden ook een offerte laten maken voor het zadel van mijn AT, dat is helaas nog even boven budget. Maar als ik dit zo zie... daar wil ik ook wel op zitten! ;D
Heb je misschien een linkje? Ben wel heel erg benieuwd nu. Net ff de gegevens opgeschreven van het type plaatje.Het kan natuurlijk altijd neven import zijn geweest. AT's schijnen ook vandaag de dag erg populair in de VS te zijn, beetje een cult bike.
Aan de hand van het framenummer en de code op het type plaatje op het rechter verticale framebalk kan je zien voor welk land de motor oorspronkelijk was goedgekeurd voor toelating op de weg.
Op het engelse AT forum staat een tabel die je wellicht verder kan helpen in je speurtocht.
Hey Oldie,Heel mooie machine en er is veel aandacht aan besteed.
Welkom trouwens bij de club en we zien je ongetwijfeld terug bij een rit.
Stammtisch Oost is denk ik ook nog wel te doen vanuit Rhede.
Veel plezier met je brommer ( en voor je topkoffer heb ik je een PM gestuurd.)
Groeten
Oldie
Je hebt helemaal gelijk Martin.
Maar ja, wie gaat er nou .................. >
Geintje............
Hallo Harry,Moi Martin
Die oosterlingen denken dat alles dicht bij is ;D mor wie waitn wel beter. welkom met je mooie twin. Kun je straks mooi mee met ons met de all-road rit van Drenthe. Daar kun je dan mooi wat ervaring opdoen met het off-road rijden. Veel plezier bij de club en misschien tot ziens.
Harry