- Berichten: 349
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En wellicht een tool om de remvloeistof in de nieuwe leidingen te persen / zuigen, is de motozoom tool wat?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
de vacuum meter van carb tune is veel prettiger om mee te werken,
simpel en doeltreffend.
een sering( 50 ml spuit + slangtjes) gebruiken voor de remvloeistof wissel en het er vis de ontluchtingnippeli doorheen trekken
zorgn voor voldoende verse vloeistof in het potje
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Deze misschien ook ??
www.louis.de/_20e838ec658d6f2a6393d5de0e...gr&artnr_gr=10003261
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Werkt dat doorheentrekken ook voor nieuwe leidingen? Of loopt de vloeistof dan door de leiding naar beneden waardoor je toch lucht krijgt? Ik heb ook wel eens gehoord dat je het er van onderaf in moet persen, lijkt me dat je dan de minste kan op belletjes krijgt?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat ga ik dan proberen. Bedankt Ad.zolang er boven in het reservoir maar olie in zit werkt dat ook op nieuwe leidingen
als je alles weer terug hebt gesloten (deksel er dus op) laat je met een elastiek de hendel nog aangespannen staan voor een nachtje
moet gewoon goed komen
mvg ad
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Onderhoud is gelukt, alles zelf, wel wat vervelende tegenvallers, zoals verrotte rubbers tussen luchtfilter en carb, dichtgekitte klepdeksels die met de dremel weer schoon werden uiteindelijk, maar al met al prima te doen. Meevaller was het gemak van de carb synchronisatie, eitje. Wie behoefte heeft in de buurt van Haren aan een vacuümmeter is welkom.
Onderhoud: Tot nu toe laten doen, maar vanaf nu wil ik het zelf doen. Motor is toe aan een grote beurt, die wil ik zelf doen. Op vorige motor, Pan European, wel alles zelf gedaan, zoals distributieriem vervanging, vond ik toch wel erg leuk om te doen.
Wensen: Stalen remleidingen voor, OSCO smeersysteem, Cardo Scala Rider voor geluid van de navi (Oregon kan geen audio, moet ik toch op zoek naar wat anders) en gezwets met mede rijders onderweg, valbeugels.
Problemen: Koppeling slipte laatst door bij koude motor, dat was voor het weekje in de Alpen / Dolomiten. Tijdens de rit geen problemen gehad, alhoewel de koppeling erg laat aangrijpt en de kabel toch niet te strak staat. Wat vinden jullie, openhalen en inspecteren / meten? Of wachten tot het vaker optreedt?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.