Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb motorlak gebruikt van VHT, zelf spuiten is goed te doen als je de tijd ervoor neemt.ziet er gaaf uit man, goed bezig !
vraagje: hoe spuit je een blok eigenlijk? laat je dat doen of is er speciale verf voor?
Het mooie van een motor is dat je jouw eigen fantasie erop los kan laten!
Bij mij begon het als een grondige schoonmaak beurt maar ik kwam zo veel roest tegen dat ik wel moest... Ik ben namelijk allergisch voor roest... Dus voor dat ik het wist zat ik in een projectje. In het dagelijkse leven ben ik sales manager bij een levensmiddelen bedrijf dus geen monteur oid, alles wat ik aan projecten doe is trail en error. Nu ben ik vanaf mijn zestiende leeftijd nooit meer gestopt met sleutelen, ik pruts in mijn vrije tijd nog graag aan vw kevers en porsches. Ik heb zelf leren sleutelen, zelf leren lassen en heb in de afgelopen jaren best leuk gereedschap bij elkaar gesprokkeld.
Moraal van het verhaal; als je de juiste gereedschappen hebt dan kan je zoiets bouwen zoals mijn brommer. In mijn project is toch het ea verlast, opnieuw getapt, opnieuw gedraaid en stiekem zit er echt heel erg veel aanpas werk in. Sleutelen kan je zeer zeker en als je de gereedschappen ook bij de hand heb.... Maak dan alsjeblieft een kopie van de mijne