Verse transalp rijder uit Zwolle

13 mrt 2018 20:45 #41 door Frank-M
Beantwoord door Frank-M in topic Verse transalp rijder uit Zwolle
Kuipruit weer gewisseld naar de hoge variant. Muchos beter.

Om mijn wazige motorproblemen op te lossen alle stekkers los gehaald en ingespoten met corossieverwijderaar en daarna met beschermer. (uiteraard mocht dit niet baten maar goed).

Tussen de schokbrekerperikelen door ook nog de keienvanger van Pim gemonteerd. Hij was even een beste klap van de hamer nodig om de vorm zo te krijgen dat hij om het uitlaathitteschildje heen kon en 1 sleufgat moest even geholpen worden maar verder ging het allemaal voorspoedig. In het voorste boutgat zat bij mij door de originele beschermkap geen bout. De reden hiervan was duidelijk, afgebroken bout erin. Gelukkig was de boormachine gewillig en daarna er even een m6 tap doorheen gehaald.
Aand eandere kant zit de koelslang strak tegen de keienvanger. Ik ga hier misschien nog iets op verzinnen omdat ik bang ben dat ik anders een keer met een gescheurde slang zit.

Mijn nieuw gespaakte achterwiel weer gemonteerd voorzien van vers rubber. Nu nog een nieuwe band aan de voorzijde en dan ben ik redelijk klaar voor het kampeerweekend lijkt mij.

PS laatste weken niemand van de club rond zien rijden in Zwolle..... Waar zitten jullie mannen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2018 20:59 #42 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Verse transalp rijder uit Zwolle
Afgelopen zaterdag toch een aantal nieuwe AT's zien rijden en 3 TA's waarvan 1 met zijspan en een andere in gezelschap van een Triumph tiger.  :)
Mijn AT staat nog geschorst in stalling. Wilde hem as zaterdag gaan ophalen maar gezien het weer en de kans dat er weer gestrooid gaat worden stel ik het nog even uit om hem op te halen. :(

14 mrt 2018 09:13 #43 door Simz
Beantwoord door Simz in topic Verse transalp rijder uit Zwolle
Lekker bezig hoor.  Ik rij sinds deze week weer rondje. Had hen nog uit elkaar liggen. 

23 mrt 2018 18:09 #44 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Verse transalp rijder uit Zwolle

PS laatste weken niemand van de club rond zien rijden in Zwolle..... Waar zitten jullie mannen?

Morgen ga ik hem uit de stalling halen en dan mijn 1e rit op de motor sinds aankoop.... eindelijk!!  ;D

25 mrt 2018 04:18 #45 door M_Duiker
Beantwoord door M_Duiker in topic Verse transalp rijder uit Zwolle

Laatste week/weken regelmatig in en door zwolle gekomen met me goude transalp XL700

Wanneer je me tegenkom zwaai dan ;)

31 mrt 2018 20:02 #46 door blok73
Beantwoord door blok73 in topic Verse transalp rijder uit Zwolle
Ik rij ook weer regelmatig door en om Zwolle. Soms met een kind achterop. Meestal alleen. Da’s de groen paarse AT, hè.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.087 seconden