Eerste Motor; TA 650

17 juni 2018 22:59 #21 door Niber
Beantwoord door Niber in topic Eerste Motor; TA 650

Tevens het ruitje zwart gespoten. Ik ben nog wel op zoek naar iets van een sticker o.i.d. iemand suggesties?


Ik heb ze wel eens zien rijden met een “Dakar”  sticker er op.
Niet erg origineel, maar wel passend bij de motor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2018 12:57 #22 door SAH
Beantwoord door SAH in topic Eerste Motor; TA 650
Het MRA ruitje beviel niet? Ik overweeg er ook eentje aan te schaffen namelijk, ik heb nu een hoge ruit met vrij veel turbulentie maar ook de lage ruit beviel me niet helemaal. De MRA vond ik er goed uitzien...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2018 13:38 #23 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Dat heeft natuurlijk een hoop met je lengte te maken. Zelf ben ik zo'n 1.91 en ik moet met m'n rug volledig recht zitten wil ik het een beetje stil hebben in mijn helm. Als ik ook maar iets onderuit zak komt er een hoop meer lawaai. Ik kan me dus goed voorstellen dat het standaard ruitje niks is voor mensen met een gemiddelde lengte.

Met de hoge ruit icm het MRA ruitje kwam er een beetje turbulentie onder de klep van mijn helm. Vandaar dat dat niks was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2018 14:32 #24 door James Bond
Beantwoord door James Bond in topic Eerste Motor; TA 650
@jagerb: zet je nog van die " blankgekleurde glazen voor richtingaanwijzers"  erop ? Met oranje lampen erin ? Is wel gaaf modern en gelijk aan die nieuwere versies 650.

AT 1996 (en een CB500 uit 2002)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2018 15:27 #25 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Zit er al een tijdje over na te denken maar ben er nog steeds niet over uit :o

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2018 18:17 #26 door wietsehm
Beantwoord door wietsehm in topic Eerste Motor; TA 650
Mooie aanpassingen! Leuk man. Enjoy the bike!

Honda XL 700 va - Honda ST1100 'Pan European'

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2018 19:18 - 28 juni 2018 19:21 #27 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Bij aanschaf zaten er kleinere knipperlichten gemonteerd. De originele zaten er bij, alleen was de linker gebroken. Vandaag maar even de tijd genomen om hem op te lappen (voor nu). Binnenkort even op zoek naar een vervanger.

En oja, stom genoeg het contact aan laten staan na het vervangen. Dus toen ik anderhalf uur later weg moest op de motor kon ik hem aanduwen  :(
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2019 15:09 #28 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Het is al weer even geleden, maar recentelijk zijn er weer wat dingetjes gebeurd aan de alp.

Nieuwe handkappen, stuurrol en achterknippers. Tevens de carterbescherming en het dashboardje gespoten. De carterbescherming van zwart naar zilver en het dashboardje van een erg dof geworden grijs naar zwart.


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2019 23:09 #29 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Het hoge ruitje mocht ook zwart.


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2019 17:25 #30 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Voelde toch een beetje raar tijdens het rijden nadat er een boom op was gevallen. ;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2019 22:18 #31 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
En gemonteerd:


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 00:10 - 30 juni 2019 00:44 #32 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Weer wat onderhoud gepleegd. Namelijk de klepspeling gecheckt, stond allemaal nog binnen de specs. En tevens de bougies verwisseld, zagen er ook nog erg netjes uit, maar desalniettemin.

Ook vond ik bij mijn ouderlijk huis in de garage nog oude rallylampen die mijn vader medio jaren 80 op zijn Renault 5 had. En ik moet zeggen; ze staan hem niet verkeerd. :)




Alleen nog even een waterdicht schakelaartje vinden die ik mooi in het dashboard kan wegwerken. Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2019 21:32 #33 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Vandaag bij Rob langs geweest voor een setje K60 Scouts :)



En ook de verlichting aangesloten.



Later vandaag nog even langs het hoofdkantoor gereden :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2019 22:09 #34 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Eerste Motor; TA 650
Lachen die lampen, ik had in 1990 soortgelijke lampen op mijn tweede motor, een XS750 !

Ik heb een Honda XL600V Transalp (PD06), een Honda VFR750F (RC36/1) en een Honda Pan European ST1100 ABS-TCS.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2019 22:14 - 04 juli 2019 22:15 #35 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Waren die van jou ook zo verblindend? :P Heb er met tape een kruisje overheen moeten zetten want hier maakte ik mijn mede weggebruikers niet blij mee. Dan kijk je in ieder geval niet recht de lamp in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 00:36 #36 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Eerste Motor; TA 650
De extra lampen zitten niet in de weg voor het wiel/spatbord als je volledig in veert zoals bij onverhard rijden?

Leuke foto bij het "hoofdkantoor".:P

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 22:33 #37 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
Voltmetertje in het dashboard :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 18:31 #38 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650
De oude valbeugels die ik had zaten gemonteerd aan de ogen voor de middenbok, hierdoor kwam ik offroad nog wel eens vast te zitten op obstakels. Dus hier heb ik nieuwe voor gemonteerd. Ook is de standaard carterbescherming meer een sier ding. Hier heb ik een AT variant voor gemonteerd.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 21:48 #39 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Eerste Motor; TA 650
Die carterbeschermer ziet er verrot goed uit op de 650. Hoe ziet dat er rondom uit? Past mooi!

Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1996 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Genieten! - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk! - Woon-werk toerbuffel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 11:12 #40 door jagerb
Beantwoord door jagerb in topic Eerste Motor; TA 650

Timy schreef : Die carterbeschermer ziet er verrot goed uit op de 650. Hoe ziet dat er rondom uit? Past mooi!

Ja toch? Sluit overal mooi aan, maar wel een beetje gepriegel om pas te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.501 seconden