Mezelf even voorstellen

21 juli 2020 13:44 #1 door Bronco
Mezelf even voorstellen werd gestart door Bronco
Beste forum leden,

Net lid geworden van jullie forum.
Ik ben vanaf 2007 in het bezit van een Dminator van 01.1997. Aangeschaft met 7000 km op e teller in 2007 en die staat nu op 16.000.
De nx heeft een rood wit zwarte kleurstelling en hepco valbeugel, laser uitlaat (streetlegal), ABP bochten, Twinair filter, Dave’s carb mod en sinds zaterdag hyperpro voorveren. Ik rijd al jaren op Continental TKC 80 voor en achter.
Iedere zondag rijd ik +_ 130 km over 50% zand en 50% asfalt. Het is een fijne, betrouwbare en simpele fiets, waarmee het heerlijk rijden is op t zand en slingerende ruilverkavelingswegen of dijkweggetjes:).
Daarnaast heb ik nog een BMW R80G/S van 1989 met slechts 37000 km op de teller. Na aanschaf in 2014 staat die te wachten maar krijgt ie deze zomer nog groot onderhoud en wordt dat mijn toerfiets. Hier komt als het goed gaat een 1000 Siebenrock cilinder-zuiger set op, een aangepast Y stuk in de uitlaat (hyperpro), hyperpro voorveren en straatbanden van Mitas.
Hoop binnenkort aan een van jullie ritten mee te doen!
Groet Henk

Honda NX 650 1997 (Twinair, hyperpro, Hel remleidingen, ABP + Laser, TKC 80, Dave’s carb. mod)
BMW R 80 G/S 1989 (under construction)
Suzuki Jimny Style 4x4 2012, Rancho stuurdemper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2020 15:57 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Mezelf even voorstellen
Hi Henk,

Welkom hier !
Leuk introductieverhaal en lekker hoor, elke week zo'n stuk rijden.

Al geloven we je natuurlijk pas echt als je foto's plaatst :-)

Heel veel plezier hier en op je motor(en) !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2020 23:17 #3 door Jeronimo
Beantwoord door Jeronimo in topic Mezelf even voorstellen