Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik wil niet lullig overkomen maar....
heb van het weekend op de Yamaha XT660z tenere gereden(heerlijk ding)
maar die is dus hoger en iets langer dan onze geliefde xrv's!!!
rij zelf op een XRV650 en die is zelfs nog iets hoger als de latere 750.
voor mij een serieuze optie om te over wegen heeft wel 6 pk minder dan mijn fiets maar is ook een stukkie lichter(en iets goedkoper al een GS!!!)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als ik de Teneré zou gebruiken voor exact datgene waarvoor ik mijn Transalps en de Varadero gebruik, kom ik er gebroken af: Reisen en vooral lange afstanden draaien. Daarmee hou je op een éénpitter gewoon niet over, ff afgezien voor het feit dat ik de eerste Teneré nog moet zien die zonder revisie de respectabele kilometer standen kan halen zoals veel @twin rijdende leden van onze Transalpclub!
Het zou Honda idd sieren als ze, net als b.v. BMW, voor de 'next generation' XLV het 'bouwkastenprincipe' van BMW overnemen. Voor de mensen die een echte allroad té vinden, is er de gewone GS, voor de mensen die net iets meer willen de Adventure en daarnaast nog die (wel verschikkelijk overdure) HP.
Moet voor de Japaners toch niet zo'n probleem zijn; ben er ook qua motorvermogen van overtuigd dat b.v. het nieuwe 700 blok van de Alp nog meer als genoeg reserve bezit om er iets extra's uit te halen. Ik zie zelf niet zo'n voordeel in een 1200 Varadero. Wordt 'ie alleen maar zwaarder en lomper van. Het huidige 996cc blok voldoet prima, Honda heeft eindelijk de injectie goed onder de knie en heeft een heerlijk koppelverloop.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
nou weet ik wel dat we allebei niet bevooroordeeld zijn ;D, en ik hierAls ik de Teneré zou gebruiken voor exact datgene waarvoor ik mijn Transalps en de Varadero gebruik, kom ik er gebroken af: Reisen en vooral lange afstanden draaien. Daarmee hou je op een éénpitter gewoon niet over, ff afgezien voor het feit dat ik de eerste Teneré nog moet zien die zonder revisie de respectabele kilometer standen kan halen zoals veel @twin rijdende leden van onze Transalpclub!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.