Dynojet niet af te stellen

08 juli 2012 12:26 #21 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Dynojet niet af te stellen
Hmkay, zit er al een tijdje over te denken om een setje te installeren, maar lees hier dat het wijs is om e.e.a. te láten doen.

Kan een ervaringsdeskundige hier me een beetje wegwijs maken in de kosten? Wat ben je kwijt voor een DJ-setje, wat zijn de wezenlijke verschillen tussen de verschillende stage's, is een K&N aan- of af te raden? Wat ben je kwijt als je het hele spul in één keer laat monteren inclusief bankruns en dergelijke?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2012 15:48 #22 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Dynojet niet af te stellen
Dynojet set kost c.a. 60 - 70 euro. K&N Filter hetzelfde. Afstellen zal wel op het uurtarief gaan.

Als je het goed doet loopt je motor wat soepeler, en trekt hij wat harder.  Verwacht met een Stage 1,2 of 3 geen wonderen qua paardenkracht, want nog steeds geld: "there is no substitute for cubic inches".

08 juli 2012 16:11 #23 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Dynojet niet af te stellen
I know, mijn eerste AT had een dynojet kitje erin, scheelt overigens wel behoorlijk voor het koppel onderin; kon zomaar 500rpm minder rijden in lage versnellingen als nu, en dat maakt lagere snelheid rijden veel relaxter; je hoeft minder snel te schakelen, en de open pijp klinkt dan nóg lekkerder  8)

Prijs valt me heel erg mee, K&N prijzen liggen rond de 45 -50€ op Iebee, dus de kosten van montage en afstellen zijn de grootste, as usual, alleen kan ik slecht inschatten hoe lang zoiets duurt bij een ervaren man, en dan moet ik er nog eentje zien te vinden in deze regio die daar onder valt  ;D

Ik had al een tip gekregen voor iemand in Goes, maar da's wel een aardige wereldreis vanuit Limburg  :-\

06 aug 2012 23:48 #24 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic Dynojet niet af te stellen
Net terug van een weekend Luxemburg:  1:12 met af en toe verslikken op hoge snelheid.

De naald kan nog 1 treetje hoger, maar dat zal het verschil niet gaan maken dnek ik. Toch maar langs een dynobank!

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden