- Berichten: 310
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
V twin, de rode slangen zitten er gewoon op. En 1 blauwe ook. De achterste blauwe, die aan de bovenkant open is heb ik er niet opzitten.En er staat toch echt een rd07b in mijn schuur hoor. ?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Volgens mij is dat is de spijker op z'n kop. Volgens mij om dat de vlotter omlaag tegen de vloeistofdruk in naar beneden gedrukt wordt, en er dus teveel brandstof de vlotterkamer in loopt en de boel verzuipt....
Als een andere reden zou zijn dat de motor zou verzuipen (om een of andere reden teveel brandstof in de vlotterkamer), zal ongetwijfeld ook de vlotterkamer-overloop aangesproken zijn en ruik je dat onder de motor waar die (rode) overloopslang uitkomt.
...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Op je foto lijkt het slangetje na de Y-connector weer omhoog te lopen.
Dit is niet goed, hier kan vloeistof in blijven staan waardoor de ontluchtingen van de membranen geblokkeerd worden.
Groet, Jan
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Even voor mezelf op een rijtje gezet,
Om verdampen van de benzine te voorkomen is de ontluchtingsslang doorgetrokken naar de overloopslangen van de vlotterbakken. Hierdoor blijft de benzine in de carburateur, en start de motor ook na 3 weken nog goed.
Bijkomend probleem is dan dat als er benzine in de overloopslangen komt, in mijn geval door gehobbel op het onverharde, de ontluchtingsslang van de carburateur geblokkeerd wordt en als gevolg daarvan de gasschuif niet meer bewegen kan.
en:
De tweede ontluchtingsslang zorgt er dan weer voor dat de eerste ontluchtingsslang nog steeds in verbinding met de buitenlucht staat en de gasschuif normaal kan bewegen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
+1 vlotter stuitert misschien mee en dan wordt de toevoer tijdelijk afgesloten. Is je niveau al laag bij het begin dan houdt het rap op. Een indicatie kan dan zijn dat je kamer idd vlot leeg is bij wat langer stilstaan. Dus heb je daar ook problemen mee?Misschien toch de stand van de vlotters een controleren.
Groet, Jan
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.