How-To Topic over How-To's in de TCN Wiki plaatsen

27 sept 2010 19:34 #21 door Simon
En voor wie gisteren z'n knipperlicht heeft laten sneuvelen: www.transalpclub.nl/wiki/index.php?title...van_een_knipperlicht
Wederom geldt: maak ajb foto's als je deze reparatie (hoe simpel ie ook is) uitvoert op je XL650/700 of AT650/750. En plaats ze ergens zodat we ze kunnen toevoegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2010 23:46 #22 door Rommit
Beantwoord door Rommit in topic How-To Topic over How-To's in de TCN Wiki plaatsen
Aantal webwinkels / linkjes bijgevoegd !

Helaas kon ik niet de alfabetische volgorde wijzigen , dus heb ze maar boven aan geplaatst

Wie heeft hier wel rechten toe , om ze op de goede plek te zetten ?

10 okt 2010 02:00 #23 door Simon
Goed bezig!
Iedereen heeft ook de rechten om Winkels aan de alfabetische lijst toe te voegen, het werkt alleen net ff anders. Ik heb voor MotoZoom nu een pagina aangemaakt die in de alfabetische lijst staat.
Het verwarrende is dat de Winkel pagina is ingedeeld als een 'Categorie-verzameling'. Dat betekent dat de Winkel pagina op alfabetische volgorde alle pagina's laat zien die het stempel (de categorie) 'Winkels' hebben.

Stel je wil zorgen dat Optitune in de Winkellijst komt te staan dan moet je het volgende doen. Allereerst moet je een nieuwe pagina aanmaken met als Titel: Optitune en als Categorie: Winkels. Om een geheel nieuwe pagina te maken typ je het volgende in de adresbalk: www.transalpclub.nl/wiki/index.php?title=### waarbij je de ### vervangt door de Titel die je pagina moet hebben. In dit geval dus: www.transalpclub.nl/wiki/index.php?title=Optitune

Druk je vervolgens op enter dan zul je te lezen krijgen dat deze pagina niet bestaat maar dat je deze wel kan bewerken. Klik daar op en je zal in het bewerkingsscherm komen. Nu heb je een nieuwe pagina aangemaakt die de titel Optitune heeft maar nog niet in de lijst met webwinkels voorkomt omdat de nieuwe pagina nog niet in de categorie Winkels is ingedeeld. Om daarvoor te zorgen moet helemaal bovenaan in het bewerkingsvak van de nieuwe pagina die je aangemaakt hebt komen te staan: Categorie:winkels

Daarna volg je de normale wikiregels om je pagina te maken. Ik hoop dat het een beetje te volgen is maar ik zou zeggen probeer het gewoon. In het ergste geval wordt er iets gewist maar dat is toch terug te draaien. Wat trouwens een goede manier is om achter dit soort dingen te komen is bij een al bestaande pagina bovenaan op bewerken klikken. Je komt dan in het bewerkingsvenster en kan je alle codes die je nodig hebt afkijken.

Groeten, Simon

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.073 seconden