Hallo Oldtimer, Arjen en Olaf,
Arjen: zo werkt mijn druppellader waarschijnlijk ook, eerst een rood lampje voor opladen daarna een groen lampje als de accu is volgeladen (=na korte tijd). Daarna springt de lader op de standby-stand.
Olaf: Waarschijnlijk is die standby-stand de druppelladerstand want in de handleiding staat aangegeven dat de lader automatisch naar de druppelladerstand overschakelt. Helaas geeft de handleiding niet aan welke indicatie bij de druppelladerstand hoort. Voor mij dus verwarrend want het apparaat kan op drie verschillende standen laden en heeft dus, denk ik, drie verschillende druppelstanden. Het apparaat schakelt naar de standby-stand en geeft geen indicatie in welke van de drie standen hij de druppelfunctie uitvoert. Ik ga er vanuit dat de lader dat zelf onthoudt.
Oldtimer: Goeie tip met die lamp, dat ga ik uitproberen en zie dan inderdaad of de lader automatisch gaat bijladen.
Jongens bedankt voor de reacties, daar heb ik wat aan! Heb me tot nu toe enkel aangemeld als forumlid, maar ga me nu ook aanmelden als lid.
Groeten Henk Daniels