goeie ervaring met Motorzaken

05 jan 2012 19:17 #21 door Peter
Beantwoord door Peter in topic goeie ervaring met Motorzaken
Misschien goed om voor de negatieve reacties een ander topic te maken. Nu is mijn veer in de kont van Valk Motorparts binnen een uurtje niet meer in beeld door een negatieve ervaring met een heel ander bedrijf. Dat verdient Martin Valk niet. Daarom quote ik mezelf maar even  ;)

Hierbij even een dikke veer in de kont van Valk Motorparts in Weesp steken!!!!!

Mijn Stebel Nautilus hoorn gaf er een paar weken na installatie de brui aan en wist enkel nog het geluid van een natte scheet te produceren. Heb ze even een mail gestuurd met de vraag of hier nog wat aan kon worden gedaan (mogelijk reparatie als ik het ding zou opsturen). De reactie was heel eenvoudig en duidelijk: 'Kan gebeuren, we sturen kosteloos een nieuw exemplaar naar u op.' Vandaag zat de nieuwe hoorn bij de post.

Wil iemand dus nog eens een duidelijk hoorbare hoorn op de brommer..... kijk eens bij Valk!

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2012 21:38 #22 door madero
Beantwoord door madero in topic goeie ervaring met Motorzaken

Misschien goed om voor de negatieve reacties een ander topic te maken. Nu is mijn veer in de kont van Valk Motorparts binnen een uurtje niet meer in beeld door een negatieve ervaring met een heel ander bedrijf. Dat verdient Martin Valk niet. Daarom quote ik mezelf maar even  ;)

Hierbij even een dikke veer in de kont van Valk Motorparts in Weesp steken!!!!!

Mijn Stebel Nautilus hoorn gaf er een paar weken na installatie de brui aan en wist enkel nog het geluid van een natte scheet te produceren. Heb ze even een mail gestuurd met de vraag of hier nog wat aan kon worden gedaan (mogelijk reparatie als ik het ding zou opsturen). De reactie was heel eenvoudig en duidelijk: 'Kan gebeuren, we sturen kosteloos een nieuw exemplaar naar u op.' Vandaag zat de nieuwe hoorn bij de post.

Wil iemand dus nog eens een duidelijk hoorbare hoorn op de brommer..... kijk eens bij Valk!

Bravo! Waarvan akte Peter!

Ik ben nog wel benieuwd of je nu hetzelfde type weer hebt of de meer waterdichte versie? Overweeg ook een Stebel en wil liever gelijk de goeie monteren!

06 jan 2012 13:11 #23 door Peter
Beantwoord door Peter in topic goeie ervaring met Motorzaken

Ik ben nog wel benieuwd of je nu hetzelfde type weer hebt of de meer waterdichte versie?

Het is een andere verpakking, uiterlijk lijkt de hoorn gelijk. De hoorn is in dit geval onder auspiciën van Stebel gemaakt en dus niet door Stebel zelf, maar draag wel de naam van Stebel (gewoon andere fabriek).

Volgens mij heeft het defect bij mij niets te maken met vocht. Moet een productiefoutje zijn in het bewegende deel. Ik zal de hoorn eens demonteren om te onderzoeken wat het probleem was. Ik zal en foto's van maken en hier posten.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

06 jan 2012 16:47 #24 door wimj
Beantwoord door wimj in topic goeie ervaring met Motorzaken

Voor mij bevalt Ad Mies Te Sprundel het beste
en niet onbelangrijk ook nog eens de goedkoopste ;)

100% mee eens!

En Jos Smit vind ik een eikel. Sorry.

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.146 seconden